Ogłoszenie z dnia 2025-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00242425/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGIERSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473062546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 3001312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zgierz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgierz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf3aed2c-df23-433f-954b-c1efb635ebac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf3aed2c-df23-433f-954b-c1efb635ebac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017239/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowany w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZSP/KIK/2025/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 347126,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części:1) Część I - Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej elektrycznej dla uczniów/uczennic Zgierskiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Zgierzu.
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia, sprzęty składające się na przedmiot umowy muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
Uwaga:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania - zawiera Załącznik nr 4, 4-1, 4-2 do SWZ. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa/numer/tytuł normy, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - dotyczący części I.
Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
3) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4) Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dla części, na którą składana jest oferta.
W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 5 do SWZ – dla części I - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Okres gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu dla każdej części kryterium oceny ofert, i tak:
– minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi lub innego nie podanego w SWZ okresu oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 24 miesiące okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31110000-0 - Silniki elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31681100-4 - Styki elektryczne
31211310-4 - Wyłączniki
35125100-7 - Czujniki
31221600-7 - Przekaźniki czasowe
42131130-6 - Regulatory temperatury
31518000-0 - Światła sygnalizacyjne
31213100-3 - Rozdzielnie
44512200-4 - Szczypce
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 101346,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części:2) Część II - Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla uczniów/uczennic Zgierskiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Zgierzu.
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia, sprzęty składające się na przedmiot umowy muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
Uwaga:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania - zawiera Załącznik nr 4, 4-1, 4-2 do SWZ. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa/numer/tytuł normy, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
b) Załącznik nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia – dotyczący części II,
Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
3) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4) Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dla części, na którą składana jest oferta.
W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
b) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 6 do SWZ – dla części II - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informacje o oferowanym produkcie (sprzęcie) dla części na którą składa ofertę i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane produkty (sprzęt) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Okres gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu dla każdej części kryterium oceny ofert, i tak:
– minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi lub innego nie podanego w SWZ okresu oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 24 miesiące okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38551000-2 - Liczniki energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31211310-4 - Wyłączniki
31215000-6 - Ograniczniki napięcia
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
38425100-1 - Manometry
42131260-6 - Zawory kulowe
42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 107846,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części:3) Część III - Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowej elektrycznej oraz urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla uczniów/uczennic Zgierskiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Zgierzu
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia, sprzęty składające się na przedmiot umowy muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
Uwaga:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania - zawiera Załącznik nr 4, 4-1, 4-2 do SWZ. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa/numer/tytuł normy, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
c) Załącznik nr 1b do Specyfikacji Warunków Zamówienia – dotyczący części III.
Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
3) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4) Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dla części, na którą składana jest oferta.
W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
c) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7 do SWZ – dla części III - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informacje o oferowanym produkcie (sprzęcie) dla części na którą składa ofertę i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane produkty (sprzęt) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Okres gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu dla każdej części kryterium oceny ofert, i tak:
– minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi lub innego nie podanego w SWZ okresu oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 24 miesiące okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 137993,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139378,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139378,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139378,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUMAGRAM ELŻBIETA DUMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362011902
7.3.3) Ulica: ul. Z.KRASIŃSKIEGO 110/4
7.3.4) Miejscowość: GRYFINO
7.3.5) Kod pocztowy: 74-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139378,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139882,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139882,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139882,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUMAGRAM ELŻBIETA DUMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362011902
7.3.3) Ulica: ul. Z.KRASIŃSKIEGO 110/4
7.3.4) Miejscowość: GRYFINO
7.3.5) Kod pocztowy: 74-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139882,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części III to: 161.900,00 zł. W świetle złożonych ofert, brak był możliwości skorzystania przez Zamawiającego z dyspozycji art. 263 ustawy pzp w zakresie dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, z uwagi na fakt, że jedyna nie podlegająca odrzuceniu oferta - Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8, 26-600 Radom z kwotą oferty 316.995,60 zł. - przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający że nie miał możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia. Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy pzp w związku z art. 263 ustawy pzp Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia dla części III, z uwagi na fakt, że oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108028,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316995,60 PLN
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konkursu pięknego czytania "Książka Mówi"
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konferencji z elementami warsztatowymi "POZA SZKOŁĄ - EDUKACJA, KTÓRA DZIAŁA!"
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- 17/ZP/26 USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI ORAZ NA WYKONANIU JEDNOROCZNEJ OKRESOWEJ KONTROLI STANU SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi
- Zakup serwerów i macierzy do wirtualizacji usług realizowanego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- "Zakup i zainstalowanie magazynu energii wraz z zestawem fotowoltaicznym przy budynku Starostwa Powiatowego w Miechowie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





