Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00344360/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
[U/11/TP/2025] Usługa rozstawienia pojemników przeznaczonych do deponowania odpadów komunalnych na terenie Miasta Opola.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11482911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[U/11/TP/2025] Usługa rozstawienia pojemników przeznaczonych do deponowania odpadów komunalnych na terenie Miasta Opola.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7c3dc4-d11e-43b5-8c0e-1c4d4c72489e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/11/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 805672,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmująca cały zakres usług i obowiązków określonych przedmiotem zamówienia, świadczonych na wyodrębnionym obszarze wskazanym w Rozdziele II ust. 2 pkt 1 OPZ, w zakresie:a) pojemniki dwukołowe - 28934 szt.,
b) pojemniki czterokołowe - 47 szt.
- co łącznie daje 28981 sztuk pojemników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 348101,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia obejmująca cały zakres usług i obowiązków określonych przedmiotemzamówienia, świadczonych na wyodrębnionym obszarze wskazanym w Rozdziele II ust. 2
pkt 2 OPZ, w zakresie:
a) pojemniki dwukołowe - 6113 szt.,
b) pojemniki czterokołowe - 4180 szt.
- co łącznie daje 10293 sztuk pojemników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 152776,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia obejmująca cały zakres usług i obowiązków określonychprzedmiotem zamówienia, świadczonych na wyodrębnionym obszarze wskazanym w
Rozdziale II ust. 2 pkt 3 OPZ, w zakresie:
a) pojemniki dwukołowe - 25341 szt.,
b) pojemniki czterokołowe - 37 szt.
- co łącznie daje 25378 sztuk pojemników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 304795,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu, ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu, ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu, ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [U/16/TP/2025] Utrzymanie infrastruktury cmentarzy i parkingów w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w I kwartale 2026 roku
- ZP/07/2025 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- D/68/2025/A Zakup i dostawa aparatury laboratoryjno-badawczej na Instytutu Biologii Uniwersytetu Opolskiego, część nr 4 - Zakup i dostawa podręcznego spektrometru laserowego - 1 szt.
- U/40/2025 Zakup wsparcia technicznego (serwisu) producenta do jednej [1] sztuki licencji wieczystej na maszynę wirtualną FortiMAIL VM02 funkcjonującej w Uniwersytecie Opolskim.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej oraz gospodarki łąkowo-rolnej na terenie OHZ Gajdowe zarządzanego przez Nadleśnictwo Rudziniec w roku 2026
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Brzesku w roku 2026.
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





