eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaProjekt i budowa oświetlenia 10 przejść dla pieszych wzdłuż drogi krajowej nr 7 na terenie gminy Jabłonka -w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i budowa oświetlenia 10 przejść dla pieszych wzdłuż drogi krajowej nr 7 na terenie gminy Jabłonka –w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt i budowa oświetlenia 10 przejść dla pieszych wzdłuż drogi krajowej nr 7 na terenie gminy Jabłonka –w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a49e0b6-1717-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031891/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH W REJONIE NOWY TARG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 402601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 ustawy Pzp polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych (formuła zaprojektuj i wybuduj) w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w Rejonie Nowy Targ tj: budowa oświetlenia 10 przejść dla pieszych wzdłuż drogi krajowej nr 7 na terenie gminy Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Doświetlenie 10 przejść dla pieszych wzdłuż drogi krajowej nr 7 w formie zaprojektuj i wybuduj w następujących lokalizacjach na terenie gminy Jabłonka:
a) Podwilk: kilometraż ok. 744+569 (rys nr 191), (zał. nr 13),
b) Podwilk: kilometraż ok. 745+367 (rys nr 193), (zał. nr 13),
c) Podwilk: kilometraż ok. 747+328 (rys nr 199), (zał. nr 14),
d) Orawka: kilometraż ok. 751+015 (rys nr 209), (zał. nr 13),
e) Jabłonka, ul. Krakowska: kilometraż ok. 752+610 (rys nr 214), (zał. nr 13),
f) Jabłonka, ul. Krakowska: kilometraż ok. 754+385 (rys nr 219), (zał. nr 13),
g) Jabłonka, ul. Podhalańska (DW nr 957): kilometraż ok. 755+218 (rys nr 224), (zał. nr 13),
h) Jabłonka, ul. Magurska (DW nr 962): kilometraż ok. 755+697 (rys nr 227), (zał. nr 13),
i) Jabłonka, ul. Słowacka: kilometraż ok. 757+130 (rys nr 231), (zał. nr 13),
j) Chyżne: kilometraż ok. 761+380 (rys nr 243), (zał. nr 13),
2.2. Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych wyszczególnionych w pkt 2.1 i załączniku mapowym oraz na podstawie uzyskanych warunków technicznych zasilania (przyłączenia) przedmiotowego oświetlenia zgodnie z „Wytycznymi wykonania dedykowanego oświetlenia bez budowy stref przejściowych na istniejących przejściach dla pieszych zlokalizowanych w/c dróg krajowych małopolski” (załącznik nr 12) oraz zgodnie z załącznikiem nr 11 – Opisem przedmiotu zamówienia

2.3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• Budowa kablowych linii ziemnych,
• Posadowienie słupów,
• Montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED,
• Wykonania zasilania planowanych instalacji zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi zasilania (z istniejącej sieci oświetleniowej),
• Wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego,
• Odtworzenie nawierzchni pasa drogowego na całej szerokości i długości wykopów pod kabel i fundamenty słupów.

2.4. W ramach zamówienia należy:
• Uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie decyzje, zgody, zezwolenia niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia – zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami,
• Dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych we właściwym organie administracji budowlanej i uzyskać poświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na dokonane zgłoszenie,
• Uzyskać warunki zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót i zawrzeć porozumienie z GDDKiA,
• Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i przygotowanymi projektami wykonawczymi oraz zgłoszeniem budowy, a po wykonaniu robót dokonać zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskać przyjęcie wybudowanego obiektu do użytkowania (należy zawiadomić Zamawiającego oraz GDDKiA.
• Przekazać zamawiającemu 4 komplety dokumentacji w formie papierowej oraz 1 egzemplarz płyty CD, zawierającej cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie dxf oraz pdf, tekst w formacie.doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie .doc (Ms Word), .xls (Ms Excel), .xml i .ath.

2.5. W trakcie realizacji robót należy zapewnić obsługę geodezyjną celem prawidłowego wytyczenia tras kablowych i stanowisk słupów oświetleniowych oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

2.6. Przed złożeniem projektów we właściwym organie administracji budowlanej uzgodnić z Zamawiającym koncepcję rozmieszczenia lamp, wygląd i estetykę opraw.

3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 12 do SWZ Wytyczne doświetlenia przejść 2022
Załącznik Nr 13 i 14 do SWZ Lokalizacja Mapa 1 i 2


4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV:
71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330820,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487990,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330820,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUP ELSTOP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343579090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Jadwigi 34

7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330820,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.