eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Klimat w szkołach metropolii"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu „Klimat w szkołach metropolii”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221654880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długi Targ 39/40

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-830

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliagdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.metropoliagdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3e7400f-1707-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Stowarzyszenie, działalność pozostałych organizacji członkowskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu „Klimat w szkołach metropolii”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3e7400f-1707-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040409/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa komputerów, projektorów i ekranów projekcyjnych w ramach projektu "Klimat w szkołach metropolii"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest realizowany w ramach programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu. Dofinansowanie pochodzi ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 oraz budżetu państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296875/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OMGGS/TP2/04/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253099,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu „Klimat w szkołach metropolii”, zwana dalej Dostawą.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części:
Część 1: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego notebooka z oprogramowaniem na potrzeby Zamawiającego;
Opis minimalnych parametrów sprzętu wraz z miejscem dostawy znajduje się poniżej.
3. Postępowanie dotyczy dostawy fabrycznie nowego, kompletnego, bez wad, spełniającego wymagania polskich norm i dyrektyw UE, sprzętu informatycznego z podziałem na części – 2 części, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (uPzp) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia (swz).
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazwy firm podwykonawców (o ile są znane).
6. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołów przekazania sprzętu, indywidualnie dla każdej ze szkół, w terminie i formie uzgodnionej z Zamawiającym.
7. Zamawiający zakłada możliwość zmiany ilości sprzętu w zakresie poszczególnych części o 1 sztukę, poprzez proporcjonalne zwiększenie bądź zmniejszenie wielkości zamówienia.
8. Pod określeniem Dostawy Zamawiający rozumie bezpośrednio dostawę sprzętu (zabezpieczonego w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie podczas transportu) pod wskazane w opisie przedmiotu zamówienia adresy.
9. W związku z realizacją projektu edukacyjnego Zamawiający zakłada możliwość uzyskania z poszczególnych szkół oświadczenia dot. możliwości zakupu sprzętu komputerowego dla placówki oświatowej z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT.
10. Zamawiający wymaga by Okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosił co najmniej 1 rok.
Okres udzielonej gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny złożonych ofert.
11. Wszelkie certyfikaty, normy i dokumentacje określone indywidualnie w załącznikach specyfikacji technicznej należy dostarczyć wraz ze sprzętem.
12. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
14. W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
15. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99-101 uPzp a mają jedynie na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego.
16. Jeżeli specyfikacja techniczna sprzętu wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
17. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do producenta sprzętu o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
19. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w opz zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, ewentualnie normy, aprobaty, specyfikacje lub systemy, o których mowa w art. 101 uPzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych od określonych a Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne wykaże w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.

A. Część pierwsza obejmuje:
1. Dostawę 1 szt. fabrycznie nowego notebooka z oprogramowaniem na potrzeby Zamawiającego wg poniższej specyfikacji:
Cechy produktu
Typ: Notebook
Zastosowanie: Praca biurowa
Pamięć RAM: min. 8 GB DDR4 2666 MHz
Dysk: min. 256 GB, SSD
Przekątna ekranu: min. 15,6”
Rozdzielczość: min. Full HD 1920x1080
Rodzaj matrycy: LED, WVA
Jasność: Min 250cd/m2

Procesor: wielordzeniowy, uzyskujący wynik co najmniej 4000 punktów w teście Passmark – CPU Mark wg wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.

Płyta główna: Chipset rekomendowany przez producenta procesora; zintegrowana karta sieciowa Gigabit Ethernet; zintegrowana karta dźwiękowa, zintegrowana karta graficzna

Porty/wejścia: min. 3 USB ( w tym min. 1 szt. x 3.0) ; min. 1 HDMI; czytnik kart pamięci micro SD;

Obudowa: Standard min. MIL-STD-810H

Napęd: Brak lub dodatkowy podłączany na USB

System operacyjny: Windows 10 PRO 64 bit – dostarczony w formie nośnika instalacyjnego z kodem autentyczności oraz z możliwością sprawdzenia legalności w Microsofcie w polskiej wersji językowej

Oprogramowanie: Microsoft Office Standard 2021
Gwarancja: Min. 1 rok

2. Notebook z oprogramowaniem powinien zostać dostarczony na adres Zamawiającego tj. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk z zastrzeżeniem wcześniejszego (z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem) ustalenia terminu dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3199,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu „Klimat w szkołach metropolii”, zwana dalej Dostawą.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części:
Część 2: Dostawa 28 szt. fabrycznie nowych tablic multimedialnych/monitorów interaktywnych z uchwytem ściennym do prowadzenia zajęć edukacyjnych w szkołach na terenie OMGGS składających się z:
a. Tablic multimedialnych/monitorów interaktywnych;
b. Uchwytów ściennych do monitorów.

Opis minimalnych parametrów sprzętu wraz z miejscem dostawy znajduje się poniżej.
3. Postępowanie dotyczy dostawy fabrycznie nowego, kompletnego, bez wad, spełniającego wymagania polskich norm i dyrektyw UE, sprzętu informatycznego z podziałem na części – 2 części, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (uPzp) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia (swz).
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazwy firm podwykonawców (o ile są znane).
6. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołów przekazania sprzętu, indywidualnie dla każdej ze szkół, w terminie i formie uzgodnionej z Zamawiającym.
7. Zamawiający zakłada możliwość zmiany ilości sprzętu w zakresie poszczególnych części o 1 sztukę, poprzez proporcjonalne zwiększenie bądź zmniejszenie wielkości zamówienia.
8. Pod określeniem Dostawy Zamawiający rozumie bezpośrednio dostawę sprzętu (zabezpieczonego w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie podczas transportu) pod wskazane w opisie przedmiotu zamówienia adresy.
9. W związku z realizacją projektu edukacyjnego Zamawiający zakłada możliwość uzyskania z poszczególnych szkół oświadczenia dot. możliwości zakupu sprzętu komputerowego dla placówki oświatowej z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT.
10. Zamawiający wymaga by Okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosił co najmniej 1 rok.
Okres udzielonej gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny złożonych ofert.
11. Wszelkie certyfikaty, normy i dokumentacje określone indywidualnie w załącznikach specyfikacji technicznej należy dostarczyć wraz ze sprzętem.
12. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
14. W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
15. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99-101 uPzp a mają jedynie na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego.
16. Jeżeli specyfikacja techniczna sprzętu wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
17. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do producenta sprzętu o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
19. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w opz zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, ewentualnie normy, aprobaty, specyfikacje lub systemy, o których mowa w art. 101 uPzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych od określonych a Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne wykaże w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.

B. Część druga obejmuje:
1. Dostawę 28 tablic multimedialnych/monitorów interaktywnych (dalej „tablica”) z uchwytem do prowadzenia zajęć edukacyjnych w szkołach na terenie OMGGS wg poniższej specyfikacji:
Cechy produktu
Przekątna ekranu: min. 75"
Typ matrycy: LED
Rozdzielczość : min. 4K lub UHD
Format obrazu: 16:9
Inne:
1. Wbudowany moduł WiFi;
2. Funkcja dotyku zintegrowanego
3. możliwość zdalnego prowadzenia prezentacji z komputera podłączonego do tej samej sieci;
4. Bezprzewodowa komunikacja dwukierunkowa z urządzeniami systemu Android;
5. Możliwość przeglądania plików MS Office: Microsoft Word, Excel, PowerPoint i PDF oraz nanoszenie na nie notatek bezpośrednio w urządzeniu, bez konieczności podłączania komputera
6. Wbudowany głośnik min. 2x10W;
7. Uchwyt ścienny umożliwiający zamontowanie tablicy;
8. Instrukcja obsługi urządzenia.

2. Tablice multimedialne, po wcześniejszym ustaleniu terminu ze szkołą i Zamawiającym (z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem) powinny zostać dostarczone pod następujące adresy:

1 III Liceum Ogólnokształcące im. Marynarki Wojennej RP w Gdyni ul. Legionów 27, 81-406 Gdynia
2 Szkoła Podstawowa im. Pamięci Ofiar Stutthofu
w Sztutowie ul. Szkolna 13, 82-110 Sztutowo
3 Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego w Jastarni ul. Stelmaszczyka 4, 84-140 Jastarnia
4 Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Żuławskiej
w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 Maja 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański
5 Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Józefa Wybickiego w Rumi ul. Kościelna 6, 84-230 Rumia
6 Szkoła Podstawowa im. Leonida Teligi w Lini ul. Szkolna 1, 84-223 Linia
7 Szkoła Podstawowa nr 26 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Gdyni ul. Tatrzańska 40, 81-313, Gdynia
8 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Heweliusza
w Żukowie ul. Armii Krajowej 2e, 83-330 Żukowo
9 Zespół Kształcenia i Wychowania im. Henryka Sienkiewicza w Rudnie ul. Szkolna 4, 83-121 Rudno
10 Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte
w Suchym Dębie ul. Sportowa 11, 83-022, Suchy Dąb
11 Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Grudnia '70
w Łęgowie ul. Szkolna 9, 83-031 Łęgowo
12 Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 1 w Malborku ul. Wybickiego 32, 82-200 Malbork
13 Szkoła Podstawowa nr 5 im. Jana Drzeżdżona w Redzie ul. Rekowska 36, 84-240 Reda
14 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Obrońców Wybrzeża
w Żukowie ul. Gdyńska 7, 83-330 Żukowo
15 Szkoła Podstawowa im. bł. s. Marty Wieckiej
w Szczodrowie ul. Szkolna 1, 83-250 Skarszewy
16 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II
w Skarszewach ul.Dworcowa 27, 83-250 Skarszewy
17 Zespół Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew
18 Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Pelplinie ul. Sambora 5A, 83-130 Pelplin
19 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Pelplinie ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin
20 Szkoły Podstawowej im. mjr. H. Sucharskiego
w Gościcinie ul. Wejherowska 22, 84-241 Gościcino
21 Szkoła Podstawowa im. Na Bursztynowym Szlaku
w Mikoszewie ul. Gdańska 29, 82-103 Mikoszewo
22 Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika
w Bolszewie ul. Szkolna 13, 84-239 Bolszewo
23 Szkoła Podstawowa nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim ul. Kasprowicza 16, 83-00 Pruszcz Gdański
24 Szkoły Podstawowej nr 11 im. Mikołaja Kopernika
w Tczewie ul. Saperskiej 12, 83-100 Tczew
25 Szkoła Podstawowa nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Tczewie ul. M. Konopnickiej 11, 83-110 Tczew
26 Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Pucku ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck
27 Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Borczu ul. Kościerska 34 A; 83- 312 Hopowo
28 Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi
im. Bohaterów Westerplatte w Kielnie ul. Szkolna 4, 84-208 Kielno

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 249900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) - została złożona przez Wykonawcę, który nie przesłał w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

W związku z powyższym z uwagi na brak innych ofert, Zamawiający unieważnił postępowanie w cz. 1 z uwagi na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3644,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3644,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196308,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326491,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196308,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dreamtec Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982155606

7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-224

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196308,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.