eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Roboty ogólnobudowlane dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty ogólnobudowlane dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322960721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.musialik@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,131344,23c08800c35f1f71236b85bd916db48b.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty ogólnobudowlane dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-643f6d44-0917-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.89.2023.HM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 1: Remont podłóg i elementów zewnętrznych w Przedszkolu Miejskim nr 11 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 126259,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 2: Remont pomieszczeń i dachu nad przedsionkiem do piwnicy w Przedszkolu Miejskim nr 31.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 174841,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 3: Remont pomieszczeń w Przedszkolu Miejskim nr 34 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16975,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 4: Remont podłóg i chodnika w Przedszkolu Miejskim nr 38 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 110451,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 5: Malowanie pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu Miejskim nr 39 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 19824,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 6: Remont sanitariatów w Przedszkolu Miejskim nr 40 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 102398,78 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 7: Wymiana podłóg w 5 salach zajęć oraz remont szatni w Szkole Podstawowej nr 1 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 86455,34 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 8: Remont sanitariatów, ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 744884,71 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 9: Przebudowa szatni i sanitariatów przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 20 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 71314,19 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 10: Przebudowa toalet uczniów i personelu w Szkole Podstawowej nr 22 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 516816,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 11: Remont w magazynach przy kuchni, remont klatki schodowej oraz remont podłóg w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej nr 27 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 280453,51 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 12: Remont zaplecza sanitarno – szatniowego przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 32 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 29673,20 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 13: Remont sal, korytarzy i elementów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 39 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 303907,41 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 14: Remont pomieszczeń kuchennych, sal, korytarzy, sanitariatów i ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 47 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 257058,91 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 15: Przebudowa łazienek w Zespole Szkół Muzycznych w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 257938,92 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 16: Remont pomieszczeń i terenu zewnętrznego w Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 117434,14 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych dla 17 placówek oświatowych na terenie Sosnowca.
2. Część 17: Remont pomieszczeń, boiska do piłki ręcznej i bieżni w II Liceum Ogólnokształcącym w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dla wszystkich części zamówienia) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót, które należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 127917,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222801,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESMENT Sławomir Raczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6292384251

7.3.3) Ulica: Pogoria 6/4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDGRASS Robert Strumiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441015689

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 5/23

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131817,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131817,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno - Budowlana Henryk Krzystek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6440502217

7.3.3) Ulica: Dojazd 14/40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131817,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23678,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23678,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno - Budowlana Henryk Krzystek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6440502217

7.3.3) Ulica: Dojazd 14/40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23678,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest:
- art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.07.2023 r. do godziny 800 w odniesieniu do części 6 zamówienia zostały złożone dwie oferty przez Wykonawców:
- oferta nr 1: BUDGRASS Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 110.700,00 zł brutto;
- oferta nr 2: MM REKOP Sp. z o.o. ul. Kościelna 60, 41-200 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 88.442,55 zł brutto.
W toku badania i oceny ofert, oferta Wykonawcy: MM REKOP Sp. z o.o. ul. Kościelna 60, 41-200 Sosnowiec została wybrana w dniu 19.07.2023 r. jako oferta najkorzystniejsza. Zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do poziomu oferty złożonej przez MM REKOP Sp. z o.o., tj. do kwoty 88.442,55 zł.
Zamawiający zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na 26.07.2023 r. W dniu 27.07.2023 r. Zamawiający otrzymał oświadczenie Wykonawcy o uchyleniu się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie – w zakresie części 6 zamówienia na podstawie przesłanki wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88442,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.07.2023 r. do godziny 800 – zostały złożone dwie oferty przez Wykonawców:
1) BUDGRASS Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 210.300,00 zł brutto;
2) MM REKOP Sp. z o.o. ul. Kościelna 60, 41-200 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 178.643,82 zł brutto.
Ceny zawarte w ofertach znacznie przewyższyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do poziomu ceny złożonej w ofercie z najniższą ceną, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Przeprowadzenie negocjacji w trybie art. 289 ust. 1 ustawy Pzp, celem umożliwienia Wykonawcom ulepszenia złożonych ofert, w opinii Zamawiającego, wobec stanu faktycznego sprawy, jest bezcelowe ponieważ wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty znacząco przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Słusznym jest bowiem w tym przypadku domniemanie Zamawiającego, że cena najkorzystniejszej, nawet „ulepszonej” oferty lub oferta z najniższą, nawet „ulepszoną”, ceną i tak osiągnie taką wysokość, której zabezpieczenie w Planie wydatków Zamawiającego nie jest możliwe. Unieważnienie postępowania bez przeprowadzenia negocjacji i bez umożliwienia Wykonawcom ulepszenia złożonych ofert oraz bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty wynika z zasady racjonalności postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178643,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210300,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735381,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735381,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735381,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM REKOP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443547686

7.3.3) Ulica: Koścelna 60

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735381,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Na niniejszą część postępowania wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę : BUDGRASS Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec, którą Zamawiający odrzucił pismem z dnia 19.07.2023 r. przekazując w nim uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia oferty. Tym samym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie prawnej wskazanej powyżej.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty w zakresie CZĘŚCI 9 zamówienia :
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę jest:
- art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp który stanowi, że: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”,
- art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, który stanowi, że: „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty w zakresie CZĘŚCI 9 zamówienia:
Zamawiający pismem z dnia 11.07.2023 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny m.in. w zakresie CZĘŚCI 9 zamówienia. Wyznaczył termin na ich złożenie do dnia 14.07.2023 r. do godziny 11:00. Wykonawca udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie w których stwierdził, że złożona oferta w zakresie powyższej części została błędnie oszacowana. Tym samy złożone wyjaśnienia potwierdziły, że złożona oferta zawiera rażąco niską cenę, co skutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Na niniejszą część postępowania wpłynęły dwie oferty złożone przez Wykonawców :
1) BUDGRASS Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec;
2) MM REKOP Sp. z o.o. ul. Kościelna 60, 41-200 sosnowiec,
które Zamawiający odrzucił pismem z dnia 19.07.2023r. przekazując w nim uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia obu ofert. Tym samym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie prawnej wskazanej powyżej.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty BUDGRASS Robert Strumiński w zakresie CZĘŚCI 10 zamówienia :
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez MM REKOP Sp. z o.o. jest:
- art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp który stanowi, że: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”,
- art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, który stanowi, że: „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty w zakresie CZĘŚCI 10 zamówienia:
Zamawiający pismem z dnia 11.07.2023 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny m.in. w zakresie CZĘŚCI 10 zamówienia. Wyznaczył termin na ich złożenie do dnia 14.07.2023 r. do godziny 11:00. Wykonawca udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie w których stwierdził, że złożona oferta w zakresie powyższych części : została błędnie oszacowana. Tym samy złożone wyjaśnienia potwierdziły, że złożona oferta zawiera rażąco niskie ceny, co skutkuje odrzuceniem oferty.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty w zakresie CZĘŚCI 10 zamówienia :
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę jest:
- art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”,
- art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, który stanowi, że: „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty w zakresie CZĘŚCI 10 zamówienia :
Zamawiający pismem z dnia 11.07.2023 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny w zakresie CZĘŚCI 10 zamówienia. Wyznaczył termin na ich złożenie do dnia 14.07.2023 r. do godziny 1100. Wykonawca udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie w których stwierdził, że ceny w złożonej ofercie dotyczące powyższych części : są błędem rachunkowym. Tym samy złożone wyjaśnienia potwierdziły, że złożona oferta zawiera rażąco niskie ceny, co skutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.07.2023 r. do godziny 8:00 – zostały złożone trzy oferty przez Wykonawców :
1) BUDGRASS Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 315.495,00 zł brutto;
2) MM REKOP Sp. z o.o. ul. Kościelna 60, 41-200 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 328.999,32 zł brutto;
3) Firma Instalacyjno-Budowlana Henryk Krzystek ul. Dojazd 14/40, 41-208 Sosnowiec , cena zawarta w ofercie to: 330.461,44 zł brutto.
Ceny zawarte w ofertach znacznie przewyższyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do poziomu ceny złożonej w ofercie z najniższą ceną, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Przeprowadzenie negocjacji w trybie art. 289 ust. 1 ustawy Pzp, celem umożliwienia Wykonawcom ulepszenia złożonych ofert, w opinii Zamawiającego, wobec stanu faktycznego sprawy, jest bezcelowe ponieważ wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty znacząco przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Słusznym jest bowiem w tym przypadku domniemanie Zamawiającego, że cena najkorzystniejszej, nawet „ulepszonej” oferty lub oferta z najniższą, nawet „ulepszoną”, ceną i tak osiągnie taką wysokość, której zabezpieczenie w Planie wydatków Zamawiającego nie jest możliwe. Unieważnienie postępowania bez przeprowadzenia negocjacji i bez umożliwienia Wykonawcom ulepszenia złożonych ofert oraz bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty wynika z zasady racjonalności postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315495,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330461,44 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36631,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36816,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36631,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM REKOP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443547686

7.3.3) Ulica: Kościelna 60

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36631,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.07.2023 r. do godziny 8:00 – zostały złożone trzy oferty przez Wykonawców :
1) BUDGRASS Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 516.600,00 zł brutto;
2) MM REKOP Sp. z o.o. ul. Kościelna 60, 41-200 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 22.461,28 zł brutto;
3) Sławomir Raczyński INVESTMENT ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, cena zawarta w ofercie to: 430.500,00 zł brutto.
Ceny zawarte w ofertach znacznie przewyższyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do poziomu ceny złożonej w ofercie z najniższą ceną, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Przeprowadzenie negocjacji w trybie art. 289 ust. 1 ustawy Pzp, celem umożliwienia Wykonawcom ulepszenia złożonych ofert, w opinii Zamawiającego, wobec stanu faktycznego sprawy, jest bezcelowe ponieważ wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty znacząco przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Słusznym jest bowiem w tym przypadku domniemanie Zamawiającego, że cena najkorzystniejszej, nawet „ulepszonej” oferty lub oferta z najniższą, nawet „ulepszoną”, ceną i tak osiągnie taką wysokość, której zabezpieczenie w Planie wydatków Zamawiającego nie jest możliwe. Unieważnienie postępowania bez przeprowadzenia negocjacji i bez umożliwienia Wykonawcom ulepszenia złożonych ofert oraz bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty wynika z zasady racjonalności postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22461,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.07.2023 r. do godziny 8:00 – została złożona jedna oferta przez Wykonawcę :
1) BUDGRASS Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec, cena zawarta w ofercie to: 322.137,00 zł brutto.
Zamawiający pismem z dnia 11.07.2023 r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny w zakresie CZĘŚCI 14 zamówienia. Wyznaczył termin na ich złożenie do dnia 14.07.2023 r. do godziny 11:00. Wykonawca udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie w których stwierdził, że złożona oferta w zakresie powyższej części : została błędnie oszacowana. Tym samy złożone wyjaśnienia potwierdziły, że złożona oferta zawiera rażąco niskie ceny, co skutkuje odrzuceniem oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.07.2023 r. do godziny 8:00 w zakresie części 15 niniejszego zamówienia nie zostały złożone żadne oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123009,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123009,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123009,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDGRASS Robert Strumiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441015689

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123009,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.07.2023 r. do godziny 8:00 – została złożona jedna oferta przez Wykonawcę:
1) Ciscarpathia Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 54/1, 37-300 Leżajsk, cena zawarta w ofercie to: 345.305,49 zł brutto.
Cena zawarta w ofercie znacznie przewyższyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do poziomu ceny złożonej w ofercie z najniższą ceną, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Przeprowadzenie negocjacji w trybie art. 289 ust. 1 ustawy Pzp, celem umożliwienia Wykonawcy ulepszenia złożonej oferty, w opinii Zamawiającego, wobec stanu faktycznego sprawy, jest bezcelowe ponieważ złożona w niniejszym postępowaniu oferta znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Słusznym jest bowiem w tym przypadku domniemanie Zamawiającego, że cena najkorzystniejszej, nawet „ulepszonej” oferty lub oferta z najniższą, nawet „ulepszoną”, ceną i tak osiągnie taką wysokość, której zabezpieczenie w Planie wydatków Zamawiającego nie jest możliwe. Unieważnienie postępowania bez przeprowadzenia negocjacji i bez umożliwienia Wykonawcy ulepszenia złożonej oferty oraz bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty wynika z zasady racjonalności postępowania. Zasada ta zakłada unieważnienie postępowania – bez konieczności badania i oceny ofert – w sytuacji, gdy od początku wiadomo, że cena oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345305,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345305,49 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. ZAMAWIAJĄCY
Przedszkole Miejskie nr 11 ul. Baczyńskiego 16, 41-203 Sosnowiec;
Przedszkole Miejskie nr 31 ul. Gałczyńskiego 38, 41-215 Sosnowiec;
Przedszkole Miejskie nr 34 ul. Kryptologów 1, 41-216 Sosnowiec;
Przedszkole Miejskie nr 38 ul. Krzywoustego 6, 41-219 Sosnowiec;
Przedszkole Miejskie nr 39 ul. Dmowskiego 18A, 41-219 Sosnowiec;
Przedszkole Miejskie nr 40 ul. Gwiezdna 16d, 41-218 Sosnowiec;
Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Niepodległości 7, 41-200 Sosnowiec;
Szkoła Podstawowa nr 8 ul. Teatralna 8, 40-001 Sosnowiec;
Szkoła Podstawowa nr 20 ul. Andersa 66, 41-200 Sosnowiec;
Szkoła Podstawowa nr 22 ul. Urbanowicz 14, 41-200 Sosnowiec
Szkoła Podstawowa nr 27 ul. Grabowa 2, 41-209 Sosnowiec
Szkoła Podstawowa nr 32 ul. Armii Krajowej 93, 41-215 Sosnowiec;
Szkoła Podstawowa nr 39 w Sosnowcu ul. Lubelska 51, 41-210 Sosnowiec;
Szkoła Podstawowa nr 47 w Sosnowcu ul. Białostocka 17, 41-219 Sosnowiec;
Zespół Szkół Muzycznych ul. Wawel 2, 41-200 Sosnowiec;
Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych ul. Jagiellońska 13, 41-200 Sosnowiec;
II Liceum Ogólnokształcące ul. Parkowa 1, 41-200 Sosnowiec.
Działając na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U.
z 2022 r., poz. 1710, ze zmianami) oraz zgodnie z Pełnomocnictwami z dnia 01 czerwca 2023 r. przedmiotowe
postępowanie prowadzone jest przez:
Gminę Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu
Al. Zwycięstwa 20
41 – 200 Sosnowiec – Pełnomocnik Zamawiającego
Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie:
Wydział Zamówień Publicznych i Centralnych Zakupów
ul. Ignacego Mościckiego 14
41 – 200 Sosnowiec
godziny urzędowania – pon. 730 – 1800, wt. – czw. 730 – 1530, pt. 730 – 1300.
tel. 32 296 07 21
tel. 32 296 07 51
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postępowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html
3. Wykonawca składa Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art.108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, ze zmianami) o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
4. Termin realizacji zamówienia:
- dla części 1, 2 i 4 zamówienia: 25 dni od dnia zawarcia umowy
- dla części 3 oraz 5÷17 zamówienia: do dnia 31.08.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.