Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279973/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00280195/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00289249/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów na potrzeby prowadzenia zajęć informatycznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopów na potrzeby prowadzenia zajęć informatycznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d909c053-1591-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039338/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa laptopów na potrzeby prowadzenia zajęć informatycznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149930,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów na potrzeby prowadzenia zajęć informatycznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamówienie podstawowe obejmuje swoim zakresem zakup 25 szt. laptopów 14”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt, akcesoria, wszystkie podzespoły i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
2) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
3) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
5. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją
6. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
7. Warunki i termin gwarancji określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w Załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
9. Zaproponowanie w ofercie wykonania przedmiotu zamówienia w czasie krótszym niż 30 dni kalendarzowych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SWZ pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie wykonania przedmiotu zamówienia w czasie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych będzie podstawą odrzucenia oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 24 lipca 2023 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej firmy Henwar Informatyka Sp. z o.o., ul. Perzyńskiego 20, 01-883 Warszawa.Pismem z dnia 31 lipca 2023 r. Wykonawca, w związku z zakończeniem produkcji zaoferowanych laptopów, zaproponował produkt innej serii, tj. o niższych parametrach procesora, innej niż wymagana wielkości matrycy i innym rodzaju wyświetlacza. W związku z tym, że zmiana oferty po terminie składania ofert nie jest możliwa, w dniu 3 sierpnia 2023 r. za pośrednictwem platformy Zamawiający wysłał wezwanie do stawienia się w siedzibie Zamawiającego w celu zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie. W odpowiedzi Wykonawca poinformował o odstąpieniu od zawarcia umowy z powodu zakończenia produkcji zaoferowanych laptopów i braku możliwości zrealizowania umowy zgodnie z ofertą. Wykonawca nie stawił się w wyznaczonym terminie. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa leków i środków farmaceutycznych do ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakładanie łąk kwietnych na nieruchomościach położonych w Legionowie
- WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 2 PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 67 W LEGIONOWIE
- WYMIANA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 3 W ZAKRESIE BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 7 W LEGIONOWIE.
- Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych wczesnych, owoców i ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Wydziału Wspomagającego CSP w Sułkowicach
- Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Klonowej Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Narutowicza
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Symulacji Medycznych,
- Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Pajęcznie.
- ZAKUP URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH I PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.