Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00315191/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku OSP w Janowicach i budynku OSP w Trzeszkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 460 57 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0882646-2fa7-40bc-9601-6552c45c8a4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku OSP w Janowicach i budynku OSP w Trzeszkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0882646-2fa7-40bc-9601-6552c45c8a4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wykonanie termomodernizacji budynku OSP w Janowicach
1.1.16 Wykonanie termomodernizacji budynku OSP w Trzeszkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 685143,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Termomodernizacja budynku OSP w Janowicach.Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części zamówienia:
1) Termomodernizacja budynku OSP w Janowicach,
2) Termomodernizacja budynku OSP w Trzeszkowicach.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Zamówienie – część nr 1 realizowane jest w ramach inicjatywy Bitwa o remizy w ramach Programu priorytetowego pn.„Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 3) Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych” współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Przedmiot zamówienia w części nr 1 obejmuje wykonanie termomodernizacji, w tym prac remontowych w branży budowlanej i elektrycznej służące poprawie efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Janowicach, pod adresem Janowice 137, 21-007 Mełgiew, w tym między innymi:
1) ocieplenie elewacji budynku płytami styropianowymi o grubości 14 cm z zastosowaniem wyprawy z tynku cienkowarstwowego,
2) wykonanie izolacji termicznej dachu z płyt wełny mineralnej o grubości 22 cm wraz z wykonaniem sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych,
3) wymiana 2 szt. drzwi wejściowych do budynku,
4) wymiana bramy garażowej na bramę garażową uchylną podnoszoną mechanicznie z automatyką sterowania i pilotem,
5) montaż grzejników elektrycznych w budynku wraz z wykonaniem robót elektrycznych,
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, komplet pomiarów elektrycznych).
Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SWZ załącznik nr 10a i 10b do SWZ – wzór umowy oraz załącznik nr 12a i 12b do SWZ – dokumentacja techniczna.
Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w rozdziale XIX SWZ).
Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 12a i 12b do SWZ.
Urządzenia i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2025 r. poz. 418 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.
Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Jeśli w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
Użycie w SWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, oznacza że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 133817,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Termomodernizacja budynku OSP w Trzeszkowicach.Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części zamówienia:
1) Termomodernizacja budynku OSP w Janowicach,
2) Termomodernizacja budynku OSP w Trzeszkowicach.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Zamówienie – część nr 2 realizowane jest w ramach inicjatywy Bitwa o remizy w ramach Programu priorytetowego pn.„Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 3) Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych” współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Przedmiot zamówienia w części nr 2 obejmuje wykonanie termomodernizacji, w tym prac remontowych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej służących poprawie efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Trzeszkowicach, pod adresem Trzeszkowice 35, 21-007 Mełgiew, w tym między innymi:
1) wykonanie izolacji termicznej dachu z płyt wełny mineralnej o grubości 22 cm wraz z wykonaniem sufitów podwieszanych w budynku z płyt z włókien mineralnych,
2) ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej o gr. 23 cm,
3) wymiana 1 szt. drzwi wejściowych dwuskrzydłowych do budynku oraz wymiana bramy garażowej,
4) ocieplenie posadzki na gruncie styropianem EPS 200 o gr. 10 cm, z ułożeniem nowej posadzki ceramicznej,
5) modernizacja oświetlenia w pomieszczeniach, w tym układanie przewodów i kabli, montaż rozdzielnic elektrycznych, montaż instalacji uziemiającej, pomiary powykonawcze,
6) modernizacja instalacji c.o., w tym dostawa i montaż gazowego kotła z automatyką pogodową, dostawa i montaż zasobnika do ciepłej wody użytkowej oraz dostawa i montaż grzejników płytowych,
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, komplet pomiarów elektrycznych).
8) roboty wykończeniowo-porządkujące: malowanie pomieszczeń w budynku.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SWZ załącznik nr 10a i 10b do SWZ – wzór umowy oraz załącznik nr 12a i 12b do SWZ – dokumentacja techniczna.
Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w rozdziale XIX SWZ).
Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 12a i 12b do SWZ.
Urządzenia i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2025 r. poz. 418 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.
Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Jeśli w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
Użycie w SWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, oznacza że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 551325,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURODOM MSG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367676339
7.3.3) Ulica: 144A
7.3.4) Miejscowość: Wilczopole
7.3.5) Kod pocztowy: 20-388
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy: instalacje elektryczne, podwykonawca nieznany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725404,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725404,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPULS CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060429191
7.3.3) Ulica: Połabian 52
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-829
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725404,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MEŁGIEW
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej nr 105536 L - ul. Olimpijczyków w m. Krępiec, gm. Mełgiew
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Mełgiew
więcej: przetargi MEŁGIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Modernizacja drogi gminnej Brzustów - Spała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.