eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie projektu, wytworzenie, dostaw i konfiguracja 6 szt mobilnych kiosków diagnostycznych wraz z oprogramowaniem i integracją urządzeń z syst. informatycznym "Syrena" w 6 DPS M.St. W-wy.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Opracowanie projektu, wytworzenie, dostaw i konfiguracja 6 szt mobilnych kiosków diagnostycznych wraz z oprogramowaniem i integracją urządzeń z syst. informatycznym "Syrena" w 6 DPS M.St. W-wy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Syrena"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006377177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Syreny 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpssyrena@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu, wytworzenie, dostaw i konfiguracja 6 szt mobilnych kiosków diagnostycznych wraz z oprogramowaniem i integracją urządzeń z syst. informatycznym "Syrena" w 6 DPS M.St. W-wy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8201eecf-5a12-460f-b7e3-dfc0b8dc4b24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073606/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Opracowanie projektu, wytworzenie, dostawa i konfiguracja 6 szt mobilnych kiosków diagnostycznych wraz z oprogramowaniem i integracją urządzeń z syst. informatycznym "Syrena" w 6 DPS M.St. W-wy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8201eecf-5a12-460f-b7e3-dfc0b8dc4b24

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy PZP, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy e-Zamówienia za pośrednictwem, której Wykonawcy będą składać oferty:
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z »Formularzy do komunikacji« w pełnym zakresie wymaga posiadania konta »Wykonawcy« na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z »Formularzy
do komunikacji« służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce »Komunikacja«.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.dpssyrena@um.warszawa.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ XXII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.TIK.ZA.260.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kiosk mobilny to zestaw urządzeń medycznych zintegrowanych z jednostką centralną wyposażoną w dotykowy ekran, zabudowaną na mobilnej platformie jezdnej, umożliwiające zbierania w prosty
i nieinwazyjny sposób kompleksowych danych o stanie zdrowia Mieszkańców jednostki w celu:
- oceny stanu, kwalifikacji i przyjęcia pod opiekę jednostki,
- okresowego monitoring stanu zdrowia w trakcie opieki prowadzonego przez personel
na terenie jednostki.

Zamówienie obejmuje:
1. opracowanie i wytworzenie 6 szt. mobilnego kiosku diagnostycznego dla jednostek pomocy społecznej zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy;
2. dostawę i instalację 6 szt. mobilnych kiosków diagnostycznych z oprogramowaniem
dla jednostek pomocy społecznej na terenie m.st. Warszawy;
3. integrację, konfigurację i uruchomienie kiosków z systemem Syrena zainstalowanym
we wszystkich jednostkach pomocy społecznej (m.in. konfiguracja adresów IP, konfiguracja sieci Wi-Fi, testy weryfikujące działanie z systemem Syrena);
4. przeszkolenie personelu z 6 jednostek pomocy społecznej w Warszawie z funkcjonalności
i obsługi kiosków diagnostycznych;
5. obsługę gwarancyjną przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty przekazania sprzętu;
6. udzielenie gwarancji na kiosk i jego komponenty w okresie co najmniej 24 miesięcy od daty protokołu i zapewnienie części zamiennych w okresie 5 lat od daty przekazania sprzętu;
7. bezpłatny przegląd techniczny kiosku w okresie gwarancji (1 przegląd co 24 miesiące).

Mobilny kiosk diagnostyczny to zestaw narzędzi zintegrowanych na mobilnym wózku, przeznaczonych dla personelu jednostki, który umożliwia wykonanie rejestracji pomiarów:
- ciśnienia tętniczego krwi
- masy i kompozycji ciała
- wzrostu (poprzez ręczne wprowadzenie danych)
- saturacji i pulsu
- glikemii
- temperatury
- pikflometrii
- EKG (z 12 odprowadzeń synchronicznych)
u Mieszkańców oraz ankiet i skal ocen wchodzących w skład COG, za których wprowadzenie
i wykonanie odpowiadają następujące grupy zawodowe:
- pielęgniarki
- opiekunowie
- fizjoterapeuci
- psycholodzy
Kiosk umożliwia przeprowadzenie pomiarów w dowolnym miejscu na terenie jednostki objętym zasięgiem sieci Wi-Fi, w tym, w pokoju mieszkańca.


Opis funkcjonalności mobilnego kiosku diagnostycznego:
a) szybka i sprawna ocena wstępna lub okresowa w dowolnym miejscu przebywania Miesz-kańca (na terenie jednostki);
b) mobilność zestawu, odpowiednia konstrukcja umożliwiająca wygodne przemieszczanie
się zestawu po powierzchniach płaskich (na terenie jednostki), dopasowana do szerokości
ciągów komunikacyjnych i otworów drzwiowych w pomieszczeniach, z możliwością
zabierania całości;
c) intuicyjna i prosta obsługa zestawu umożliwiająca realizację procesu dopasowanego
indywidualnie dla Mieszkańców;
d) wszechstronne zastosowanie zestawu umożliwiające wykonanie procesu oceny zdrowia
w krótkim czasie dla wielu podopiecznych;
e) pobieranie zleceń na badania i przekazywania wyników online w czasie rzeczywistym
do/z systemu Syrena w DPS Syrena;
f) możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia pomiarowe w przyszłości.

Opis funkcjonalności oprogramowania kiosku:
- autoryzacja personelu jednostki i mieszkańców jednostki za pomocą karty NFC (standard MiFare)
- autoryzacja personelu poprzez login i hasło zgodne z systemem „Syrena”
- weryfikacja dostępu do kiosku poprzez połączenie z systemem „Syrena”
- pobieranie listy zleceń dla danego mieszkańca jednostki w kontekście roli danego pracownika (pielęgniarka, fizjoterapeuta, psycholog, opiekun)
- prezentacja listy zleceń wraz z numerem zlecenia i możliwość wyboru konkretnego zlecenia
- prezentacja listy pomiarów, ankiet i skal ocen do wykonania w ramach konkretnego zlecenia
- możliwość wykonania wszystkich lub wybranych pomiarów w ramach zlecenia
- przesyłanie wyników pomiarów, skal ocen, ankiet do systemu „Syrena” w trybie pojedynczego pomiaru i w trybie całego zlecenia

Wymagania techniczne:
a) duży ekran o przekątnej min. 14 cali i rozdzielczości 1920x1080 (lub wyższej)
oraz jasności min 1000cd/m2, obsługiwany dotykowo z funkcją multi-touch (min. 2 punkto-wy), o kącie widoczności min. 170 stopni (horyzontalnie), ze zintegrowanym
w jednej obudowie modułem jednostki centralnej, wyposażonej w 64-bitowy procesor 4
rdzeniowy o częstotliwości zegara 1,8Ghz, pamięć RAM 4GB, posiadający wbudowany
moduł Wi-Fi w standardzie 2.4 GHz i 5 GHz, Bluetooth w wersji min. 5.0 oraz Ethernet 1Gbit/s. Osadzony na obrotowym i rozkładanym ramieniu umożliwiającym obrót i zmianę po-łożenia ekranu w pionie i poziomie. Wbudowany w ekran i oprogramowanie moduł komunika-cji
głosowej umożliwiający wydawanie personelowi poleceń, instrukcji i przekazywanie komuni-katów głosowych w czytelnej formie, z uwzględnieniem faktu, iż pomiar może być
dokonywany przy hałasie otoczenia na poziomie 60dB;
b) zabudowa 2 szuflad lub półek umożliwiająca przechowywanie wszystkich urządzeń
w kiosku osadzona na mobilnym stelażu wykonanym z aluminium lub stali, wyposażonym
w 4 kółka skrętne z hamulcami;
c) zabudowane w ramie wózka mocowanie do transportu bezprzewodowego analizatora składu ciała;
d) zabudowane w ramie wózka mocowanie na czas transportu elektrod klamrowych
i przyssawek do pomiaru EKG;
e) zabudowane w szufladach / półkach elementy mocujące (np. pianki)
do przechowywania poszczególnych urządzeń pomiarowych wraz z akcesoriami (paski
do glukometru, igły nakłuwacza, nakłuwacz itp.)
f) zabudowany w wózku aparat do pomiaru EKG z 12 odprowadzeń (6 odprowadzeń
kończynowych i 6 odprowadzeń przedsercowych), przeznaczony do rejestracji sygnału
synchronicznego z próbkowaniem min 250 próbek/s w rodzielczości co najmniej 10bit/próbkę; Aparat do pomiaru EKG ma być zasilany bezpośrednio z kiosku diagnostycz-nego, rejestracja prowadzona w sposób cyfrowy bez użycia papieru milimetrowego.
g) analizator składu ciała (Body Composition Analyzer) zintegrowany z wagą do pomiaru masy ciała Mieszkańca o nośności min. 180 kg, umożliwiający co najmniej pomiar BMI, estyma-cyjny pomiar tkanki tłuszczowej, masy mięśniowej, masy tkanki kostnej
i poziomu nawodnienia organizmu za pomocą pomiaru impedancji. Istotne jest aby algorytm wykorzystywany do obliczeń był zwalidowany klinicznie;
h) zintegrowany bezprzewodowy ciśnieniomierz naramienny automatyczny
z regulowanym mankietem umożliwiający pomiar ciśnienia zgodnie z zalecaniami WHO
również w przypadku pacjentów z zaburzeniami rytmu serca z dokładnością pomiaru +/- 2%
i przedziałem wartości pomiarowych ciśnienia co najmniej 30-255mmHg oraz przedziałem co najmniej 40-199 uderzeń na minutę w zakresie pomiaru tętna;
i) zintegrowany bezprzewodowy glukometr umożliwiający pomiar glikemii w przedziale 20-600 mg/dl (lub 1,1-33,3 mmol/l) za pomocą jednorazowych pasków i jednorazowych nakłuwaczy; Wielkość kropli krwi niezbędnej do wykonania pomiaru max. 0,6ul. Glukometr musi spełniać wymagania normy EN ISO 15197:2015
j) zintegrowany bezprzewodowy pikflometr (urządzenie do pomiaru szczytowego przepływu wydechowego – PEF) w zakresie co najmniej 0-9.0L BPTS, z dwukierunkową turbiną cyfro-wą
do jednorazowego lub wielokrotnego użytku, wraz z ustnikami, z dokładnością co najmniej
+/- 6% wyrażonego w litrach na minutę; Pikflometr musi spełniać wytyczne ATS/ERS 2005 dotyczące spirometrii oraz być zgodny z normą ISO 26782:2009 oraz ISO 23747:2007
k) zintegrowany bezprzewodowy termometr bezdotykowy (pomiar z czoła) umożliwiający po-miar temperatury ciała z zakresem pomiarowym 30°C ~ 44°C z dokładnością co najmniej 0.3°C
lub lepszą;
l) zintegrowany bezprzewodowy pulsoksymetr zakładany na palec , który umożliwi pomiar
saturacji we krwi z zakresem pomiarowym 10-100% z dokładnością co najmniej 2% lub lep-szą (dla zakresu pomiarowego 80-100%) oraz pomiar tętna z zakresem pomiarowym 30-250
uderzeń na minutę z dokładnością co najmniej 3% lub lepszą;
m) wbudowany w oprogramowanie moduł do przeprowadzenia oceny stanu zdrowia
na podstawie oceny pielęgniarskiej, opiekuńczej, psychologicznej i fizjoterapeutycznej,
opartej o skalę COG z wykorzystaniem interaktywnych dokumentów
w formie cyfrowej.
n) wbudowana kamera endoskopowa o rozdzielczości min. 2 Mpix umożliwiająca,
np. wykonanie zdjęcia zmian skórnych u Mieszkańca wraz opisem lokalizacji
które fragmentu ciała dotyczy dane zdjęcie, wyposażona w kabel o długości min 3m
o) wbudowany w kiosk czytnik NFC dla kart w standardzie MiFare umożliwiający identyfikację pracownika i mieszkańca na podstawie opaski lub karty (bez konieczności wpisywania
danych osobowych na ekranie);
p) zasilanie z sieci 230V oraz wbudowany w kiosk moduł zasilania awaryjnego – UPS
zapewniający pracę kiosku przez okres minimum 3h dla w pełni naładowanego akumulatora wbudowanego w UPS;
q) wszystkie zebrane dane, wyniki muszą zostać przesłane docelowo do systemu Syrena.

Integracja z systemem Syrena
Integracja kiosków z systemem Syrena za pomocą protokołu komunikacji REST
w zakresie:
- autoryzacji kart/opasek NFC pracowników i mieszkańców poprzez system Syrena.
- autoryzacja użytkownika i hasła pracownika jako alternatywa do kart NFC poprzez system Syrena
- pobierania listy zleceń dla mieszkańca jednostki w kontekście roli pracownika z systemu Syrena
- przesyłania wyników pomiarów ciśnienia tętniczego, saturacji, tętna, temperatury, glikemii, pikflometrii i EKG z 12 odprowadzeń do systemu „Syrena”
- przesyłania wyników skal ocen, ankiet i zdjęć zmian skórnych z kiosku do systemu Syrena

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia
odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającym na dostawie urządzeń telemedycznych obejmującej przygotowanie projektu i wdrożenie rozwiązań technologicznych, o wartości
co najmniej 200.000,00 zł brutto każde zamówienie. Uwaga: Zamawiający
nie dopuszcza sumowania zamówień o wartości mniejszej tzn. Wykonawca musi wykazać zrealizowanie co najmniej dwóch zamówień o wartości 200 000,00 zł brutto każde z tych dwóch zamówień.
3. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy walut przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczania przyjmuje się średni kurs waluty opublikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zmówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 20 1030 1508 0000 0005 5007 6039. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz
z ofertą.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek
o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określają przepisy ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.