eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych ustawionych na ulicach gm. i drogach wewn. na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych-nr post: 40/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych ustawionych na ulicach gm. i drogach wewn. na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych–nr post: 40/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych ustawionych na ulicach gm. i drogach wewn. na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych–nr post: 40/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18c53ba4-1fb3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wew. na terenie m.st. Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303123

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 879149,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378212,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawa koszy ulicznych.

2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do opróżniania koszy na odpady niesegregowane, ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola, minimum 5 razy w tygodniu, zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy, zwanych dalej także wzorem umowy.

Wykonawca w ramach realizacji usługi opróżniania koszy, zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów znajdujących się w odległości min. 1 metra wokół kosza. Wykonawca w złożonej ofercie może zwiększyć tą odległość do 3 m. Odległość stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
W ramach zawartej umowy Zamawiający przewiduje możliwość:
- zmiany lokalizacji, to jest przestawienia koszy ulicznych w miejsca wskazane przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w Wykazie rozmieszczenia koszy,
- zmiany częstotliwości opróżniania koszy ulicznych, poprzez dokonanie zmiany w Harmonogramie opróżniania koszy,
- zmianę ilości opróżnianych koszy: dostawę i montaż nowych koszy ulicznych/usunięcie funkcjonujących koszy ulicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w Wykazie rozmieszczenia koszy, oraz dokonanie zmiany w Harmonogramie opróżniania koszy,
- wymiany starych koszy ulicznych na nowe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

3. Szczegółowy zakres, warunki i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór Formularza cenowego, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ, wraz z załącznikami:
- harmonogramem opróżniania koszy ulicznych,
- dokumentami wskazującymi:
• parametry techniczne funkcjonujących koszy ulicznych,
• parametry techniczne nowych koszy ulicznych,
- wykazem rozmieszczenia koszy ulicznych.

4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z opróżnianiem koszy ulicznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługami wywozu i obróbki odpadów na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
6. Zgodnie z treścią § 5 ust. 4 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.
7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 412.059,70 zł.
8. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie dłużej niż do wyczerpania kwoty o której mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy. Rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi, nie wcześniej niż od dnia 01.09.2023 r.
W przypadku niewykorzystania środków wskazanych w § 3 ust. 2 umowy dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu świadczenia usług objętych umową, o maksymalnie 30 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370701,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370701,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370701,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AG-COMPLEX” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370701,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 01.09.2023 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.