Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00313384/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 lat
oraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tamka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 578 47 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.kgohp@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05583536-020a-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 latoraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05583536-020a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00255052/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup urządzeń brzegowych dla WK, CKIW i OSZ w ramach centralizacji usług z 3 letnim wsparciem i wdrożeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/B/KGOHP/2024/ZIT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 453666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Dostawa, konfiguracja oraz wdrożenie Urządzeń,
1.2. dostarczenie przez wykonawcę Certyfikatu Autentyczności oraz Licencji potwierdzających prawo do pobierania przez Urządzenia Aktualizacji przez okres 36 miesięcy,
1.3. świadczenie Asysty Technicznej dla dostarczonych urządzeń, przez okres 3 miesięcy od dnia dostawy nowych urządzeń, Certyfikatów Autentyczności oraz Licencji potwierdzonych podpisanymi Protokołami Odbioru.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Etap I:
2.1.1. Analiza przedwdrożeniowa,
2.1.2. wykonanie Projektu Technicznego,
2.1.3. dostawę 18 szt. urządzeń brzegowych zwanych dalej „routerami” do 18 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego o parametrach technicznych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji warunków zamówienia
2.2. Etap II:
2.2.1. Wdrożenie dostarczonych urządzeń,
2.2.2. dokumentacja powykonawcza,
2.2.3. odbiory, testy funkcjonowania urządzeń, konsultacje dla administratorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526489,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526489,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526489,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT LOCUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360500703
7.3.3) Ulica: Aleja Komisji Edukacji Narodowej 53/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526489,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Nowe Miasteczko"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów "Pilotaż drona wraz z wirtualnymi spacerami (filmowanie) i modułem osiąganie wyznaczonych celów" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Kat
- Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej, serwerów oraz biblioteki taśmowej na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego warsztatu współpracy międzyinstytucjonalnej dla 20 uczestników projektu "Efekt synergii..." oraz jednego przedstawiciela ze strony Zamawiającego
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Wyrzysk
- Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
więcej: Rutery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.