Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276632/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej własność Gminy Domanice w m. Śmiary-Kolonia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domanice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 52
1.5.2.) Miejscowość: Domanice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-113
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256312982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@domanice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domanice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9328fbe-794a-4c61-9ced-0cf61a55c3301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej własność Gminy Domanice w m. Śmiary-Kolonia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9328fbe-794a-4c61-9ced-0cf61a55c330
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej własność Gminy Domanice w miejscowości Śmiary-Kolonia, gm. Domanice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Śmiary - Kolonia zlokalizowanej w Gminie Domanice, Powiat Siedlecki, Województwo Mazowieckie. Zakres zamówienia został podzielony na zakres podstawowy i zakres wskazany w prawie opcji.
2. Przebudowa drogi w zakresie podstawowym obejmuje odcinek drogi o długości 330 metrów. W zakres przebudowy w zakresie podstawowym wchodzi m.in.:
1) wykonanie przebudowy nawierzchni – szerokość jezdni 4,00 metry, w tym:
a) 3 cm – warstwa ścieralna z AC11S 50/70,
b) 6 cm – warstwa wiążąca z AC16W 50/70,
c) 15 cm – podbudowa z kruszywa 0/31,5 mm C90/3 niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie,
d) 20 cm – podbudowa z kruszywa związanego cementem C5/6, stabilizowanego mechanicznie: wykonanie z wykorzystaniem istniejącego kruszywa;
2) wykonanie przebudowy poboczy – szerokość poboczy 2 x 0,75 metra (15 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie),
3) wykonanie przebudowy 2 zjazdów zwykłych (20 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie);
4) inwentaryzacja geodezyjna, przygotowanie terenu pod budowę, oznakowanie pionowe, prace wykończeniowe;
5) inne prace wymienione w dokumentacji projektowej - materiałach do zgłoszenia robót budowlanych, projekcie stałej organizacji ruchu, STWIORB i przedmiarach robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa – materiały do zgłoszenia robót budowlanych: część opisowa oraz część rysunkowa, projekt stałej organizacji ruchu i specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych. Przedmiar robót załączony do SWZ ma charakter pomocniczy. Przedmiar robót został podzielony na dwa pliki osobno na zakres podstawowy i na zakres wskazany w prawie opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331690,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507251,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331690,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „Regionalne Drogi Podlaskie” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710010747
7.3.3) Ulica: Brzeska
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, roboty wykończeniowe - Podwykonawcy nie są znani na dzień składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435222,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem,
- Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem,
- Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
PODANO CENY ZAOFEROWANE ZA ZAKRES PODSTAWOWY ZAMÓWIENIA.
Zamawiający skorzystał z prawa opcji w zakresie 100 metrów, Dlatego: Przebudowa drogi w zakresie objętym prawem opcji obejmuje odcinek drogi o długości 100 metrów. W zakres przebudowy w zakresie objętym prawem opcji wchodzi m.in.:
1) wykonanie przebudowy nawierzchni – szerokość jezdni 4,00 metry, w tym:
a) 3 cm – warstwa ścieralna z AC11S 50/70,
b) 6 cm – warstwa wiążąca z AC16W 50/70,
c) 15 cm – podbudowa z kruszywa 0/31,5 mm C90/3 niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie,
d) 20 cm – podbudowa z kruszywa związanego cementem C5/6, stabilizowanego mechanicznie: wykonanie z wykorzystaniem istniejącego kruszywa;
2) wykonanie przebudowy poboczy – szerokość poboczy 2 x 0,75 metra (15 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie),
3) wykonanie przebudowy 2 zjazdów zwykłych (20 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie);
4) inwentaryzacja geodezyjna, przygotowanie terenu pod budowę, oznakowanie pionowe, prace wykończeniowe;
5) inne prace wymienione w dokumentacji projektowej - materiałach do zgłoszenia robót budowlanych, projekcie stałej organizacji ruchu, STWIORB i przedmiarach robót.
Za wykonanie przedmiotu umowy, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe, zgodnie z ofertą Wykonawcy, na kwotę w wysokości netto 353.839,05 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset trzydzieści dziewięć złotych pięć groszy) wraz z podatkiem 23 % VAT w wysokości 81.382,98 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy trzysta osiemdziesiąt dwa złote dziewięćdziesiąt osiem groszy), co łącznie stanowi kwotę brutto w wysokości 435.222,03 zł (słownie: czterysta trzydzieści pięć tysięcy dwieście dwadzieścia dwa złote trzy grosze), w tym:
1) Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 269.667,00 zł netto, 62.023,41 zł vat, 331.690,41 zł brutto (za wykonanie zakresu podstawowego zamówienia);
2) Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 84.172,05 zł, netto, 19.359,57 zł vat, 103.531,62 zł brutto (za wykonanie zakresu wskazanego w prawie opcji - w zakresie w jakim Zamawiający skorzystał z prawa opcji w zakresie przebudowy 100 metrów drogi).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





