eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015740538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzędzińska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-368

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfobem@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dbfobemowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi Finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a9437e-24a2-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027393/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 komputery stacjonarne i laptopy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dbfobemowo.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBEMOWO/demand/160509/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfobemowo.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBEMOWO/demand/160509/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert
w systemie, zapoznał się z Instrukcją korzystania z systemu, która dostępna jest w sekcji „regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji w systemie,
o których mowa w regulaminie dostępnym pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
3. System jest dostępny pod adresem: https://dbfobemowo.ezamawiajacy.pl.
4. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://dbfobemowo.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://dbfobemowo.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBEMOWO/demand/160509/notice/public/details
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VIII SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Bemowo m.st. Warszawy (ul. Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa). Kontakt z Administratorem: mail: iod.bemowo@edukompetencje.pl.
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2024/DBFO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 79 komputerów stacjonarnych typu AIO i 7 laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
2. Szczegółowy wykaz asortymentu i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ – formularz wymaganych/oferowanych warunków technicznych. Ilości poszczególnego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy. Lista placówek wraz z danymi adresowymi, dla których będą realizowane dostawy znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, zgodnie z zapisami w § 3 Wzoru umowy oraz zgodnie ze wskazaniem w załączniku nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający szacuje wartość prawa opcji na kwotę 472 626,46 zł brutto. Ilości komputerów i laptopów, które zamawiający planuje zakupić w ramach opcji została wskazana w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że z prawa opcji mogą skorzystać wszystkie placówki oświatowe dzielnicy Bemowo obsługiwane przez DBFO Bemowo.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy komputerów stacjonarnych i/lub laptopów o wartości co najmniej 200 000,- zł brutto każda.

Zamawiający wymaga wykazania realizacji ww. dostaw rozumianych jako dostawy komputerów do zakładów pracy, instytucji, przedsiębiorstw, placówek oświatowych, szpitali itp., a nie do sklepów, hurtowni jako umowy B2B

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty

W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także dla takiego podmiotu oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ

Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ;
Wykazane dostawy mają potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu, który został określny w Rozdziale XVI SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. wypełniony formularz wymaganych/oferowanych warunków technicznych o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
2. specyfikacja oferowanego komputera stacjonarnego i laptopa – w postaci kopii dokumentacji producenta lub wydruku z strony internetowej producenta (wraz ze wskazaniem adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
3. dokument potwierdzający posiadanie deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego modelu komputera stacjonarnego i laptopa – w postaci kopii deklaracji lub informacji zawartej w dokumentacji producenta oferowanego modelu
4. certyfikat TCO lub spełnienie warunków równoważności – model oferowanego komputera stacjonarnego i laptopa musi być na liście sprzętu certyfikowanego TCO (https://tcocertified.com/product-finder/) lub posiadać udokumentowane spełnienie warunków równoważności

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. wypełniony formularz wymaganych/oferowanych warunków technicznych o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
2. specyfikacja oferowanego komputera stacjonarnego i laptopa – w postaci kopii dokumentacji producenta lub wydruku z strony internetowej producenta (wraz ze wskazaniem adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
3. dokument potwierdzający posiadanie deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego modelu komputera stacjonarnego i laptopa – w postaci kopii deklaracji lub informacji zawartej w dokumentacji producenta oferowanego modelu
4. certyfikat TCO lub spełnienie warunków równoważności – model oferowanego komputera stacjonarnego i laptopa musi być na liście sprzętu certyfikowanego TCO (https://tcocertified.com/product-finder/) lub posiadać udokumentowane spełnienie warunków równoważności

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą uzasadnienia zastrzeżenia wskazanych informacji.
- wypełniony Formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3
- wypełniony Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z przepisem art. 455 Ustawy przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w poniższym zakresie:
1) zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów;
2) zmiany danych Wykonawcy;
3) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 Ustawy;
4) zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie powoduje modyfikacji ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy.
5) zmiany umowy, których wartość jest niższa niż 10 % wartości umowy określonej w § 4 ust 1 umowy, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
6) zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli:
a) zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji,
b) konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też wynika z zakończenia serii produkcyjnej danego elementu dostawy,
c) zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert,
d) o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu,
7) modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej – pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu;
8) terminu zakończenia przedmiotu umowy, o czas trwania przeszkody, w następujących przypadkach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
9) treści Listy placówek, który stanowi załącznik nr 3 do Umowy, w tym:
a) dodanie lub usunięcie Odbiorcy;
b) zmianę nazwy, adresu, adresu mailowego lub danych identyfikacyjnych Odbiorcy;
c) liczby sprzętu dostarczanego poszczególnym Odbiorcom, z zastrzeżeniem że zmianie nie ulegnie łączna liczba sztuk, tj. zakres podstawowy zamówienia wskazany w § 1 ust. 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfobemowo.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBEMOWO/demand/160509/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.