eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiModernizacja starej części Świetlicy Wiejskiej w Barczącej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja starej części Świetlicy Wiejskiej w Barczącej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mińsk Mazowiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: -

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 25 00

1.5.8.) Numer faksu: 25 756 25 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcd477c6-1a5c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja starej części Świetlicy Wiejskiej w Barczącej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd477c6-1a5c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021882/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja starej części świetlicy wiejskiej w Barczącej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest remont starej części obiektu budowlanego, stanowiącego świetlicę wiejską, zlokalizowaną przy ulicy Prostej 1 w miejscowości Barcząca. Przedmiotowy obiekt budowlany usytuowany jest na działce o nr ewid 70/5. Nieruchomość jest własnością Gminy Mińsk Mazowiecki. W chwili obecnej przedmiotowa część budynku wyłączona jest z użytkowania.
2. Zadanie współfinansowane będzie ze środków Województwa Mazowieckiego w ramach programu wsparcia pn. „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023”.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
- wykonanie pokrycia dachowego z blachy powlekanej wraz z konstrukcją drewnianą, obróbkami, rynnami i rurami spustowymi;
- wymianę instalacji elektrycznej (tablicy rozdzielczej, okablowania, źródeł światła LED, gniazd);
- wymianę drzwi zewnętrznych od strony boiska na nowe aluminiowe dwuskrzydłowe (ciepłe, częściowo przeszklone);
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o gr. 15 cm wraz z wykonaniem wyprawy tynkarskiej;
- wykonanie podbitki z saidingu;
- wykonanie izolacji fundamentów: demontaż opaski, odkopanie ścian fundamentowych, osuszenie, wykonanie hydroizolacji z papy, izolacja termiczna ścian ze styroduru o gr. 10 cm, zasypanie ścian fundamentowych, odtworzenie opaski (na głębokości 1,20 m);
- wykonanie odwodnienia wody z rur spustowych z rozsączeniem w terenie za pomocą rur drenarskich;
- dostawę i montaż powietrznych pomp ciepła (klimatyzatorów) o mocy 7,4 kW każda;
- instalowanie sufitów podwieszanych;
- malowanie ścian wewnętrznych wraz z przygotowaniem powierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241288,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241288,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241288,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELEMIS" Elżbieta Krupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 143777835

7.3.3) Ulica: 3 ul. Spółdzielcza 3

7.3.4) Miejscowość: Dębe Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-311

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241288,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.