Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00245416/01 - Wynik z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4715dd8e-2322-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania zarządzającego siecią
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uep3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platfromazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a
Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615); przy życiu
https://platformazakupowa.pl/pn/uep, Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w
pkt. XIIIi XIV SWZ (ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)
1.2. Z zastrzeżeniem wyjątków o których mowa w SWZ komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy zakupowej (dalej zwanej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
1.3.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SWZ,
składane są przez wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uep.
1.4.Zamawiający informuje, że adres e-mail: zp@ue.poznan.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania
ogłoszeń przez zamawiającego i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do
komunikacji między zamawiającym a wykonawcami.
1.5.Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest p. Paweł Lembicz
1.6.Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego
zapytania oraz wątpliwości dotyczące treści SWZ.
1.7.Celem skomunikowania się z zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, przedmiotowych środków dowodowych lub
oświadczeń składanych razem z ofertą) wykonawca korzysta
z przycisku „wyślij wiadomość do zamawiającego” na platformie zakupowej.
1.8.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do zamawiającego” i pojawieniu się komunikatu, że
wiadomość została wysłana
do zamawiającego.
1.9.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji warunków
zamówienia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl
do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany przez wykonawcę w Formularzu oferty.
1.10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. XIIIi XIV SWZ (ze względu na
ograniczania techniczne
Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować
pod adresem e-mail: rodo@ue.poznan.pl3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym .4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP5) Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/017/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem umowy jest przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems.
2. Usługa będzie świadczona dla urządzeń oraz oprogramowania wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający w okresie trwania umowy uzyska uprawnienia do pomocy technicznej producenta oraz uzyska uprawnienia do korzystania z nowych wersji oprogramowania, poprawek i uzupełnień
4. Usługi serwisowe na rzecz Zamawiającego będą świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem.
5. Urządzenia sieci komputerowej oraz oprogramowanie zostaną objęte pakietem serwisowym producenta na okres określony w pkt. VII SWZ. Dla każdego produktu objętego zamówieniem (wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie przedstawiciela producenta potwierdzające objęcie produktu „Usługą” za pośrednictwem Wykonawcy.
6. Powyższe oświadczenia zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
7. Przekazanie Zamawiającemu kompletu oświadczeń, o których mowa w pkt 5 i 6 zostanie potwierdzone w protokole rozpoczęcia świadczenia Usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do projektowanych postanowieniach umowy.
8. Wymagania szczegółowe dotyczące Usługi:
a) świadczenia będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez serwis autoryzowany przez producenta; Wykonawca gwarantuje naprawę lub wymianę urządzeń lub ich części na nowe lub równoważne z nowym, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta; przez urządzenie (lub jego część) równoważne z nowym strony uznają urządzenie (lub jego część) funkcjonalnie odpowiadające nowemu, certyfikowane przez producenta jako funkcjonujące w ten sam sposób co nowe,
b) usługi dla urządzeń będą świadczone w miejscu instalacji urządzenia, czynności diagnostyczne będą wykonywane zdalnie (urządzenia pozostają w miejscu ich instalacji), a w przypadku braku takiej możliwości w miejscu instalacji urządzenia; usunięcie awarii lub wad urządzeń, w tym naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części będzie wykonywana przez Wykonawcę w miejscu instalacji urządzenia;
c) Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania usterek/wad/awarii przez pięć dni w tygodniu (poniedziałek - piątek), 8 godzin na dobę, od 8:00 do 16:00, w formie telefonicznej oraz mailowej.
d) czas reakcji na zgłoszony problem będzie (zgodnie z ofertą Wykonawcy), liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń; przez czas reakcji rozumiany jest okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę,
e) przyjmuje się, że potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nastąpi w momencie podjęcia przez Wykonawcę pierwszych czynności diagnostycznych zgodnie z czasem reakcji ( zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie) na zgłoszony problem,
f) w przypadku wystąpienia awarii krytycznej powodującej całkowite unieruchomienie urządzenia, przywrócenie jego działania (naprawa lub wymiana) w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie określonym w dniach (zgodnie z ofertą Wykonawcy) roboczych (do końca danego dnia), licząc od daty potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający;
g) w przypadku wystąpienia innej usterki urządzenia, naprawa/wymiana urządzenia lub wymiana jego elementów, przywrócenie działania nastąpi w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie 10 dni roboczych, licząc od daty potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający,
h) zwrot uszkodzonego urządzenia/modułu/części nastąpi po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia/modułu/części, Zamawiający przekaże Wykonawcy uszkodzone urządzenie/moduł/część w miejscu instalacji urządzenia,
i) usługi dla oprogramowania - prawo do wykonywania bezpłatnych aktualizacji oprogramowania systemowego urządzenia/ oprogramowania zarządzającego zgodnie z warunkami gwarancji producenta oprogramowania, możliwość pobierania oprogramowania systemowego ze stron www producenta,
j) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośredni i nieograniczony (brak ograniczeń co do liczby zgłoszeń) kontakt – za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu – z Centrum pomocy technicznej producenta w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu,
k) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełną kontrolę nad zgłoszeniami serwisowymi obsługiwanymi przez Centrum pomocy technicznej producenta. Zamawiający otrzyma możliwość monitorowania statusu zgłoszeń serwisowych ,
l) Wykonawca zapewni Zamawiającemu że w ramach serwisu uzyska bezpośredni dostęp do niepublicznych internetowych zasobów producenta (dostęp do bazy wiedzy, dokumentacji i forum dyskusyjnego),
m) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pomoc techniczną (wsparcie) przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem sprzętu i oprogramowania,
n) Wykonawca zapewni Zamawiającemu elastyczność w zakresie możliwości rozbudowy urządzeń. Zaproponowany pakiet gwarancyjny będzie pozwalał i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie będzie powodować utraty praw gwarancyjnych do istniejącej i rozszerzonej konfiguracji danego urządzenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia działania w przypadku awarii krytycznych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób (minimum 3
osobowym), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, w skład, którego będą
wchodzić:
a) co najmniej 2 osoby przewidziane do obsługi merytorycznej zgłoszeń serwisowych posiadające:
wykształcenie wyższe oraz
posiadające znajomość działania systemów sieci komputerowych zbudowanych z produktów firmy Cisco Systems
potwierdzoną przez certyfikat CCNP Enterprise oraz
minimum 5 letnie doświadczenie w serwisowaniu sprzętu i oprogramowania będącego elementami systemu sieci
komputerowej.
b) co najmniej 1 osobą przewidzianą do obsługi logistycznej zgłoszeń serwisowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia funkcji określonych powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez wykonawcę statusu partnera biznesowego firmy Cisco Systems zgodnie z
Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług serwisowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami z Załącznikiem nr 3 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w załączniku do SWZ projektowanepostanowienia umowy SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie
umieścił tekstu wskazanych punktów
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





