Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00334914/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MENEDŻERSKICH SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341422895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kujawska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm-swiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsm-swiecie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c1a16fd-abf8-4aeb-9a4c-e2d680de905d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c1a16fd-abf8-4aeb-9a4c-e2d680de905d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu „Menedżer przyszłości - podniesienie kompetencji uczniów i nauczycieli w ZSM w Świeciu” nr FEKP.08.17-IZ.00-0013/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 oraz budżetu państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej - część 14.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38561110-9 - Tachometry
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej - część 24.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 16360,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej - część 34.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34150000-3 - Symulatory
4.5.5.) Wartość części: 10184,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej - część 44.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 27793,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej - część4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 98367,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dn. 28.07.2025 r. godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dn. 28.07.2025 r. godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dn. 28.07.2025 r. godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dn. 28.07.2025 r. godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dn. 28.07.2025 r. godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa systemu do bezpiecznego utrwalania materiału tkankowego w formalinie
- Dostawa drukarek 3D wraz z systemu zarządzania filamentem i zestawem serwisowym.
- Świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej dla kandydatów do pracy, kandydatów na stażystów, pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Bydgoszczy oraz rezydentów
- 84/PM/2025: Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o w Bydgoszczy
- rozbudowa środowiska przełączników SAN
- Dostawa drobnych części, podzespołów i urządzeń elektronicznych oraz sprzętu optycznego na potrzeby UKW
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia pracowni agrotroniki i mechanizacji rolnictwa ZSCKU im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Wolborzu w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na 6 w ZS CKU w Wolborzu".
- Zakup wyposażenia biurowego stanowiska Ekodoradcy " w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- BZP.271.107.2025 Dostawa Systemu backupu opartego na dyskach SSD, SAS, HDD w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa kompleksowego zestawu do nauki spawania (symulatory spawania) dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej...
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Okonku na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - w zakresie wyposażenia.
- Zakup komputerów stacjonarnych oraz drukarki 3D do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość V
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





