Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków trwałych w celu dostosowania Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku do nowoczesnej działalności
kulturalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM BITWY POD GRUNWALDEM W STĘBARKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280589330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stębark, 1
1.5.2.) Miejscowość: Stębark
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-107
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896472 227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumgrunwald.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grunwald.muzeum.bip.ornak.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-893fbb59-1f3f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup środków trwałych w celu dostosowania Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku do nowoczesnej działalnościkulturalnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-893fbb59-1f3f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049102/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup środków trwałych w celu dostosowania Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku do nowoczesnej działalności kulturalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.020.19.2023.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 647716,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 526599,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zakup systemu audioprzewodników oraz kamery cyfrowejSystem audioprzewodników ma stanowić narzędzie, które będzie służyło oprowadzaniu gości Muzeum Bitwy pod
Grunwaldem w Stębarku.
System audioprzewodnika ma być oparty na mobilnych urządzeniach udostępnianych zwiedzającym oraz infrastrukturze
zapewniającej jego prawidłowe działanie (nadajniki, ładowarki, słuchawki itp.).
• Urządzenia odsłuchowe wraz z akumulatorem (odbiorniki): 200 sztuk
• Ładowarka na 10 urządzeń odsłuchowych: 20 sztuk
• Mobilna szafa na ładowarki i odbiorniki 1 sztuka
• Słuchawki: 200 sztuk
• Znaczniki radiowe obiektów (instalowane w gruncie): 50 sztuk
• Urządzenia do dźwiękowej sygnalizacji dla osób niewidomych :20 sztuk
• Pętle indukcyjne dla osób niedosłyszących: 10 sztuk
• Oprogramowanie do zarządzania systemem 1 licencja
• Ścieżki zwiedzania - zakres niniejszej części obejmuje opracowanie scenariuszy, wykonanie tłumaczeń oraz produkcję
dźwiękową. Zadanie wymaga również konfiguracji sprzętu oraz uruchomienia opracowanych treści na dostarczanych
audioprzewodnikach.
• Kamera cyfrowa: 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 32583000-3 - Nośniki danych i głosu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zakup wyposażenia magazynu muzealnego• Szafa magazynowa zamykana z szufladami z blachy stalowej (3 szt.)
• Szafa magazynowa zamykana z szufladami z blachy stalowej (2 szt.)
• Regały otwarte (3 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.5.) Wartość części: 9389,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Zakup wyposażenia Sali rycerskiej• Szranki drewniane o konstrukcji modułowej, wykonane z drewnianych (drewno sosnowe) belek o przekroju kwadratowym
grubości minimum 10 cm:
- 8 modułów o dł. 2,2 m
- 6 modułów o dł. 2 m
- 2 moduły o dł. 1,5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.5.) Wartość części: 14360,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Zakup materiałów, wyposażenia oraz strojów do przeprowadzenia warsztatów• Materiały pomocnicze do przeprowadzenia warsztatów łucznicznych
• Plansze naścienne prezentujące techniki walki
• Warsztaty teatralne (stroje damskie, męskie, wyposażenie rycerskie)
• Harfa 12-16 strunowa
• Lira korbowa
• Flet prosty
• lutnia
4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37313000-5 - Instrumenty strunowe
4.5.5.) Wartość części: 102850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOVITECH Ł.MARZEC I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180514920
7.3.3) Ulica: ul. Skotnicka 224
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOVITECH Ł.MARZEC I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MOVITECH Ł.MARZEC I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17712,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380855371
7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMR. Inwest- Bud Grzegorz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280165184
7.3.3) Ulica: Stębark 4/1
7.3.4) Miejscowość: Stębark
7.3.5) Kod pocztowy: 14-107
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMR. Inwest- Bud Grzegorz Kowalski
jakie przetargi wygrała firma
KAMR. Inwest- Bud Grzegorz Kowalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Zmuda Trzebiatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611455548
7.3.3) Ulica: Wapienna 46
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup instrumentów szałamai dla Dziewczęcej Orkiestry Szałamaistek
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Dostawa systemu bezzałogowego statku powietrznego wraz z zintegrowaną kamerą multispektralną
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów
więcej: Zestawy ubraniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.