Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194025/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00212234/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00221677/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej na odcinku od klasztoru Norbertanek do ścieżki przy Moście Zwierzynieckim realizowana w ramach Projektu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126167416
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej na odcinku od klasztoru Norbertanek do ścieżki przy Moście Zwierzynieckim realizowana w ramach Projektu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a694bea0-e28f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044822/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.90 Budowa ścieżki rowerowej na odcinku od klasztoru Norbertanek do ścieżki przy Moście Zwierzynieckim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Budowa ścieżki rowerowej na odcinkach: od Klasztoru Sióstr Norbertanek do istniejącego odcinka ścieżki przy Moście Zwierzynieckim, od ul. Wioślarskiej do ul. Jodłowej oraz od ul. Mirowskiej do granicy miasta Krakowa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, poddziałanie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/IV/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3940599,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie ścieżki rowerowej na odcinku od klasztoru Norbertanek do ścieżki przy Moście Zwierzynieckim realizowana w ramach Projektu pn.: „Budowa ścieżki rowerowej na odcinkach: od Klasztoru Sióstr Norbertanek do istniejącego odcinka ścieżki przy Moście Zwierzynieckim od ul. Wioślarskiej do ul. Jodłowej oraz od ul. Mirowskiej do granicy miasta Krakowa”.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Projektowanych postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiących załącznik nr 9 do SWZ, przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez. Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
d) Wymagany okres gwarancji:
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone.
e) Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. projektowanymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
f) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności – za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy prawo budowlane:
• pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,
• pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
g) Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części 1 pkt 3 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
h) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w
ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z późn. zm.).
Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ.
i) Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3766113,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3766113,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3766113,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Przedsiębiorstwo Budowlano- Usługowe „Gomibud” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760079111
7.3.3) Ulica: ul. Wernera 2
7.3.4) Miejscowość: Borek Szlachecki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Roboty nawierzchniowe drogowe –
RDM Śródmieście Sp. z o.o., ul. Nad Strugą 7a, 31-411 Kraków;
2. Wykonanie mikropali –
TERGON Sp. z o. o. Sp. K., os. Na Stoku 81/13, 25-437 Kielce;
3. Przebudowa sieci technicznych –
NALTEL Sp. z o. o. Sp. K., ul. prof. R. Ranoszka 87A; 44-338 Jastrzębie Zdrój;
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE GOMIBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE GOMIBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3766113,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie robót budowlanych części pomieszczeń Apteki szpitalnej - ZP-11/25
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)
- dostawa proszków specjalnych dla WIMiC - DE-dzp.272-237/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW Z PROGRAMÓW LEKOWYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa leków
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarnowąż nr geod. dział. 280 gm. Kotuń
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- Budowa wiaty rekreacyjnej w Węży
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929E na odc. Rusiec - Jastrzębice - Etap I
- Przebudowa ulic Granicznej i Leśnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ulic Granicznej i Leśnej na odcinkach łączących jednostkę strukturalną Rybnica z wsią Józefowo"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.