Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00291990/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Jasieńcu w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (048)661 35 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60cec0c1-8519-42be-a07a-7627d5acaf731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Jasieńcu w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60cec0c1-8519-42be-a07a-7627d5acaf73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę,, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17 zawartej w dniu 27.03.2024 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla „GMINNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W JASIEŃCU” z siedzibą w Jasieńcu. Aparatura medyczna typu: pulsoksymetr , waga ze wzrostomierzem, aparat do oznaczenia glukozy, holter EKG, aparat USG wszechstronne w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz funkcją do badania jamy brzusznej, aparat do szybkiej diagnostyki - różne testy w tym CRP, spirometr, waga dla osób niepełnosprawnych, otoskop, wózek inwalidzki dla osoby dorosłej, waga medyczna dla niemowląt, aparat EKG, tablice do badania ostrości wzroku plastikowe, nebulizator, tablice Ishihary, waga z analizatorem masy ciała, lodówka z monitoringiem temperatury, e-stetoskop, stetoskop (zwykły, internistyczny, pediatryczny), aparat EKG mobilny, bilirubinometr, termometr elektroniczny, termometr elektroniczny, elektroniczna tablica do badania ostrości wzroku, elektroniczna waga dla niemowląt- przenośna, dermatoskop, kozetka lekarska, stół do badania niemowląt, oczyszczacz powietrza, lampa UV bakterio- i wirusobójcza, lampa diagnostyczna bezcieniowa, meble medyczne – fotel do pobierania krwi, meble medyczne – stolik zabiegowy, meble medyczne – Parawan, meble medyczne – taboret medyczny. Sprzęt komputerowy typu: serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową, serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji, centralka telefoniczna, komputer All in One, tablet/ smartfon z podstawowymi funkcjami niezbędnymi do kontaktowania się z pacjentem, oprogramowanie systemowe – w tym oprogramowanie do realizacji opieki koordynowanej, UPS – komputer, UPS serwer, urządzenie do rejestracji obrazu/drukarka do USG, urządzenie sieciowe typu switch.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
42923110-6 - Wagi
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
30213300-8 - Komputer biurkowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297479,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297479,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297479,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSCD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123475394
7.3.3) Ulica: Bursaki 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297479,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkola w miejscowości Poraż
- Dostawa aparatury medycznej i mebli na potrzeby POZ SP ZOZ MSWIA w Szczecinie w pakietach w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"(...)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa komputerów, laptopów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi - w podziale na 2 części.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Dostawa sprzętu medycznego i sprzętu jednorazowego zamawianego na potrzeby Zakładu Położnictwa
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.