Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255084/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W CHORZOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000869086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.chorzow@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-chorzow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5649c7d3-a239-42c4-961e-d8236bdd51f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W CHORZOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5649c7d3-a239-42c4-961e-d8236bdd51f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210148/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chorzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.272.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja instalacji wody i kanalizacji w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Chorzowie zlokalizowanej w Chorzowie przy ul. Kazimierza Wielkiego 6.
2.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o warunki niniejszego SWZ oraz załączoną dokumentację projektową, która stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 2.5. Roboty budowlane wykonywane będą na budynku, który objęty jest wpisem do rejestru zabytków.
2.6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnie działającym budynku. Nie przewiduje się wyłączenia z jego funkcjonowania, w związku z czym, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw wody oraz odprowadzenia ścieków do istniejących przyłączy budynku. W przypadku konieczności wyłączenia istniejącej kanalizacji lub wody na czas realizacji prac związanych z jej przyłączeniem Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wykonać tymczasowe podłączenia wody oraz dostarczyć, ustawić i serwisować w określonym przez Zamawiającego miejscu odpowiednią ilości toalet przenośnych (min. 4 toalety przenośne). Toalety powinny być utrzymywane w czystości i regularnie opróżniane (co najmniej 1 raz w tygodniu, lub częściej w zależności od potrzeb Zamawiającego).
2.7. Ponad to Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom korzystającym ze wspólnych korytarzy, klatek, wejść. Konieczne jest wykonanie kurtyn, tymczasowych ścianek czy folii tak aby pył nie rozprzestrzeniał się po całym budynku.
2.8. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie podzielona na etapy, które zostaną uzgodnione z Zamawiającym w formie harmonogramu prac. Harmonogram zostanie dostosowany do specyfiki obiektu, tak aby zminimalizować́ zakłócenia w codziennym funkcjonowaniu obiektu oraz jego pracowników.
2.19. Warunki prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należy:
Wykonanie wszelkich koniecznych robót przygotowawczych niezbędnych do prawidłowego rozpoczęcia i przeprowadzenia robót w tym szczególnie robót zabezpieczających.
Zorganizowanie terenu budowy wraz z jego ewentualnym wygrodzeniem i oznakowaniem oraz przywrócenia go do stanu pierwotnego po zakończeniu inwestycji.
Dostarczenie i zainstalowanie na własny koszt odpowiedniej tablicy informacyjnej wymaganej przepisami prawa.
Zorganizowanie zaplecza technicznego i socjalnego budowy, w tym doprowadzenie urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb inwestycji (w uzgodnieniu z Zamawiającym). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy pozostawione na terenie budowy.
Niezwłoczne wykonanie robót zabezpieczających nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo użytkowników lub zabezpieczenie przed awarią.
Naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego na własny koszt elementów budynku lub otoczenia w przypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia w związku z wykonywaniem robót. W przypadku przekuć, bruzdowania ścian wymaga się odtworzenia powierzchni całej ściany czy sufitu tak aby zachować estetykę pomieszczeń.
Prowadzenie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, przepisami BHP i p.poż, sztuką budowlaną.
Uzgodnienie z Zamawiającym i inspektorem nadzoru typów przyborów sanitarnych, przycisków toaletowych oraz baterii i podgrzewaczy.
Założenie na własny koszt licznika wody i prądu oraz pokrycie kosztów zużycia mediów
Prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
Prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 UPZP Zamawiający informuje, że dokonał unieważnienia niniejszego postępowania. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 UPZP, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie, chyba że może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 300 000,00 zł, natomiast złożone oferty (za wyjątkiem oferty odrzuconej) opiewają na kwotę przewyższającą posiadane przez Zamawiającego środki finansowe, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390106,80 PLN
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "REPUBLIKA" W CHORZOWIE W OKRESIE : OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 w Chorzowie, ul. Obrońców Chorzowa 14 - II/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Chorzowie, ul. Poniatowskiego 27 - II/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 16 - II/2025
- Sukcesywne dostawy produktów ogólnospożywczych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - III/2025
- "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Chorzów w 2026 r."
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa budynku kuchni dla ZS w Dąbrowie Chełmińskiej, oraz budowa 2 wind dla szkół podstawowych w miejscowościach Dąbrowa Chełmińska i Ostromecko
- Wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym
- Zakup i wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania siecią wodno-kanalizacyjną
- ,,Remont drogi gminnej nr 305007T Nieskurzów Nowy w km 2+584 do km 3+512"
- Termomodernizacja gminnego budynku użyteczności publicznej - OSP w Rogowie.
- "Rewitalizacja Zabytkowego Dworu Obronnego i Parku w Siemkowicach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





