Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00230808/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Niecałej 4/4 w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386684858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 35C
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 22 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbslokum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbslokum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Niecałej 4/4 w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa0db29-fa1a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.242.58.NB.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154931,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niecałej 4 w Świnoujściu na działce nr 128 obręb 0012.
2. Szczegółowy opis przedmiotu stanowią załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 1 - projekt budowlany –
• architektura i konstrukcja wykonana przez: inż. Bogusław Drożdż, inż. Małgorzata Klemańska, mgr inż. Arch. Andrzej Tyszecki, mgr inż. Arch. Adam Kaczorowski, Krzysztof Popielewski;
• instalacje sanitarne wykonane przez mgr inż. Jan Drożdż, mgr inż. Arkadiusz Kosiński;
• instalacje elektryczne wykonane przez mgr inż. Waldemar Godzieba, mgr inż. Roman Piatrzak;
2) Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) Załącznik nr 3 – przedmiary robót;
4) Załącznik nr 4 – dodatkowe założenia i prace towarzyszące;
Uwaga: Warunki gazowe straciły ważność. Zamawiający wystąpił do PSG sp. z o.o. z pismem dotyczącym aktualizacji warunków o podłączenie do sieci gazowej.
3. Prace zostaną wykonane zgodnie z decyzją zatwierdzająca projekt budowlany oraz udzielającą pozwolenie na budowę: decyzja nr 143/PB/2021 z dnia 29.09.2021r.
4. Zakres prac obejmuje:
1) roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe;
2) postawienie nowo projektowanych ścianek działowych;
3) zamurowania;
4) wykonanie warstw podłogowych;
5) reprofilacja stropów drewnianych;
6) wykonanie warstw sufitowych;
7) wykonanie instalacji elektrycznych i mediów dla lokalu;
8) wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej wewnętrznej dla lokalu;
9) wykonanie instalacji gazowej;
10) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania;
11) wymiana stolarki drzwiowej;
12) szpachlowanie i malowanie lokalu;
13) wymiana urządzeń sanitarnych;
14) roboty montażowe wentylacji i przewodów spalinowych;
15) impregnacja belek stropowych;
16) montaż stolarki drzwiowej;
17) montaż nawiewników okiennych;
18) roboty konstrukcyjne;
19) przebudowa i wzmocnienie stropów i sufitów;
20) poszerzanie otworów drzwiowych;
21) prace wykończeniowe;
22) prace towarzyszące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe FOGT-TAL MARCIN ROMAN FOGT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642145347
7.3.3) Ulica: K. PUŁASKIEGO 1
7.3.4) Miejscowość: ŚWINOUJŚCIE
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych w zakresie chirurgii ogólnej i urologii dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz mierników dla działu utrzymania tunelu w Świnoujściu
- Dostawa fabrycznie nowego traktora komunalnego z silnikiem DIESLA i dodatkowym wyposażeniem pozwalającym na wykorzystanie wielu maszyn i urządzeń
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań hematologicznych dla Laboratorium Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Świadczenie usług w przedmiocie odbioru odpadów komunalnych stałych, płynnych, gruzu, papy oraz opróżniania lokali i pomieszczeń na rzecz TBS Lokum sp. z o.o.
- "Statek Mamerta"- modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Przebudowa z rozbudową istniejącej hali produkcyjnej w Oddziale Zewnętrznym w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie"
- Rozbudowa systemu wodno - kanalizacyjnego na terenie gminy Kobylin.
- Przebudowa ul. Ikara - etap III
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Żwirki i Wigury w Borownie, Gmina Mykanów"
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Białopole
- Zmiana sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych przy ul. R. Traugutta 8 m 6, 8, 11, ul. R. Traugutta 10 m 16, 19, 20, 26 oraz ul. R. Traugutta 12 m 1, 10, 11.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.