Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00344171/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00387770/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw przy ul. Kochanowskiego 8 w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192943528
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Kasprowicza 16
1.4.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.7.) Numer telefonu: tel. (+48) 58 775 99 69 Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4gda.edupage.org
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354176
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00344171/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
(cd. zmian umowy)
22.5.1. konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikających ze stwierdzonych wad tego opisu lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
22.5.2. konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
22.5.3. wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
22.5.4. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
22.6. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w rozdziale 22.4. lub 22.5,
22.7. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie jej wykonaniaz udziałem podwykonawców. Taka zmiana Umowy nie będzie w zakresie terminu wykonania Umowy lub wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy.
22.8. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu albo wobec zmiany, o jakiej mowa w rozdziale 22.9.
22.9. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie rozdziału 22.4. IDW, zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostawy i montażu, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie rozdziału 22.5 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie rozdziału 22.6. lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej IDW, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
22.10. Wniosek, o którym mowa w rozdziale 22.9. powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
22.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w rozdziale 22.9., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
22.12. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
22.13. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w rozdziale 22.9. Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w rozdziale 22.10. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany.
22.14. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Zamawiającemu dokumentacji, o której mowa w rozdziale 22.10. i przedłożenia na żądanie Zamawiającemu jej kopii.
22.15. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
Wraz z ofertą należy złożyć też kosztorys ofertowy, przedmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia RODO
Po zmianie:
22.5.1. konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia,
a wynikających ze stwierdzonych wad tego opisu lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
22.5.2. konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
22.5.3. wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym
do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
22.5.4. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
22.6. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w rozdziale 22.4. lub 22.5,
22.7. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie jej wykonania
z udziałem podwykonawców. Taka zmiana Umowy nie będzie w zakresie terminu wykonania Umowy lub wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy.
22.8. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy
lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu albo wobec zmiany, o jakiej mowa w rozdziale 22.9.
22.9. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie rozdziału 22.4. IDW, zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostawy i montażu, sposobu
i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie rozdziału 22.5 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie rozdziału 22.6. lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej IDW, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
22.10. Wniosek, o którym mowa w rozdziale 22.9. powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
22.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa
w rozdziale 22.9., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
22.12. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
22.13. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w rozdziale 22.9. Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji,
o której mowa w rozdziale 22.10. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany.
22.14. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Zamawiającemu dokumentacji, o której mowa w rozdziale 22.10. i przedłożenia na żądanie Zamawiającemu jej kopii.
22.15. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
Wykonawca z ofertą składa kosztorys ofertowy, przedmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenie RODO
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
22.3. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności.
22.4. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia dostawy z montażem o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostawy i montażu, w następujących sytuacjach:
22.4.1. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostawy i montażu będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;
22.4.2. wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania Umowy;
22.4.3. konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne którego nie można było przewidzieć, zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody;
22.4.4. w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na termin realizacji zamówienia, o ile ich przyczyną nie są zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy;
22.4.5. ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia;
22.4.6. z powodu siły wyższej rozumianej jako epidemie, pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec;
22.4.7. modyfikacji technicznych parametrów oferowanego wyposażenia – pod warunkiem zachowania minimalnych wymagań określonych w OPZ; zmiana umowy będzie niedopuszczalna, jeżeli miałaby prowadzić do dostarczenia i zamontowania wyposażenia o parametrach niezgodnych z wymaganiami OPZ;
22.4.8. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
22.4.9. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
22.4.10. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
22.4.11. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
22.4.12. gdy wykonawca udowodni, że opóźnienia w dostawie i montażu wynikają z braku lub niedostępności materiałów na rynku niezbędnych do wykonania umowy, a braki te lub niedostępność materiałów będą następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
22.5. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostawy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
(cd. dalej)
Po zmianie:
22.4. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia dostawy z montażem
o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostawy i montażu, w następujących sytuacjach:
22.4.1. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostawy i montażu będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;
22.4.2. wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania Umowy;
22.4.3. konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne którego nie można było przewidzieć, zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody;
22.4.4. w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na termin realizacji zamówienia, o ile ich przyczyną nie są zaniedbania
lub zaniechania Wykonawcy;
22.4.5. ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia;
22.4.6. z powodu siły wyższej rozumianej jako epidemie, pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec;
22.4.7. modyfikacji technicznych parametrów oferowanego wyposażenia –
pod warunkiem zachowania minimalnych wymagań określonych w OPZ; zmiana umowy będzie niedopuszczalna, jeżeli miałaby prowadzić
do dostarczenia i zamontowania wyposażenia o parametrach niezgodnych
z wymaganiami OPZ;
22.4.8. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
22.4.9. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
22.4.10. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,
do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
22.4.11. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
22.4.12. gdy wykonawca udowodni, że opóźnienia w dostawie i montażu wynikają
z braku lub niedostępności materiałów/wyposażenia na rynku niezbędnych do wykonania umowy, a braki te lub niedostępność materiałów/wyposażenia będą następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
22.4.13. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
22.5. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostawy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
(cd. dalej)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-20 08:30
Po zmianie:
2022-09-22 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-20 09:00
Po zmianie:
2022-09-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-19
Po zmianie:
2022-10-21
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Przebudowa drogi gminnej we wsi Krępiec(173213G)
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę bud. pn.: Przebudowa układu drogowego wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych ul. Krótkiej w Pruszczu Gd.
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - II
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20C/1 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Kopernika 11/2 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Doposażenie istniejących placów zabaw w nowe urządzenia rekreacyjno-edukacyjne na Górkach I i Górkach II - etap 2
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku".
- Przestrzeń dla wszystkich - budowa integracyjnego placu zabaw przy Chełmińskiej i dostosowanie placu zabaw przy ul. Miłej dla osób z niepełnosprawnościami. PFRON w ramach Dostępna przestrzeń publiczna
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy szkole podstawowej i hali sportowej w Wiżajnach.
- Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w Kotomierzu
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.