Og³oszenie z dnia 2022-09-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00417751/01 - Wynik z dnia 2022-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ³odzi ratowniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MOR¡G
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Miejski w Mor±gu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mor±g
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 757 22 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.morag.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ³odzi ratowniczej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1469d5a4-35bb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00354045
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019957/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup ³odzi ratowniczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zp.morag.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami
Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz.
2452). Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Dokumentacja postêpowania
jest i w trakcie postêpowania bêdzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: portalem) pod adresem: https://zp.morag.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://zp.morag.pl z zastrze¿eniem rozdzia³u 16 ust. 3 SWZ.
2. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion±
doreprezentowaniaWykonawcy:1) wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego
przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi
certyfikacyjne spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. – o
us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z pó¼n. zm.)
lub2)podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub 3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust.
1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332).3. Korzystanie z
Platformy jest bezp³atne.4. Instrukcja U¿ytkownika - korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych
ZETOPZP znajduje siê na Portalu, w zak³adce „Pomoc" oraz w Za³±czniku nr 11 do
SWZ.5.Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie
rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówieñ Publicznych
ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
htlps://zp.morag.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.6. Zg³oszenie do postêpowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://zp.morag.pl/#/authentication/login7. Wykonawca aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ
konto na Platformie https://zp.morag.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a nastêpnie ustanawia
has³o ;8. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ
dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca konto reprezentuje.9. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma
mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w
szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy i powiadomieñ mailowych10. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 Ustawy z
dnia11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) okre¶la
nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania
korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:1). sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2). Komputer klasy PC lub MAC,
o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;3).zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z
wyj±tkiem Internet Explorer;4). W³±czona obs³uga JavaScript;5). Zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;6). pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik
karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê)
11.Szczegó³y dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
okre¶lone s± w rozdzia³ach 16 i 18 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urz±d Miejski w Mor±gu danych osobowych klientów urzêdu jest Burmistrz Mor±ga. Adres Urzêdu Miejskiego w Mor±gu: 14-300 Mor±g, ul. 11 Listopada 9, tel. 89 757 22 31, email: morag@morag.pl
Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie Miejskim w Mor±gu Pan Krzysztof Kosowski, pokój nr 42, tel. 89 757 22 31, wew. 15. email: biurorady@morag.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RS.271.2.2022 z dn. 19.09.2022 r. prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(*) Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
(**) Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RS.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 160000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na zakupie ³odzi ratowniczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. specjalistycznej ³odzi ratowniczej wraz z wyposa¿eniem. Dostarczony przedmiot umowy musi byæ fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, nieu¿ywany oraz nie mo¿e byæ przedmiotem praw ani zobowi±zañ osób trzecich.
2. W ramach realizacji umowy Wykonawca zapewnienia, ¿e przedmiot umowy, materia³y u¿yte do realizacji przedmiotu umowy s± nowe, odpowiadaj± co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w u¿yciu oraz wymaganiom SWZ, a tak¿e s± objête gwarancj± fabryczn± producenta oraz gwarancj± Wykonawcy.
3. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ przedstawiony w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34521400-9 - £odzie ratunkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34521000-5 - £odzie specjalistyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 112 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
4.1 Do¶wiadczenie zawodowe:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie wykona³ nale¿ycie, i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± dostawê ³odzi ratowniczej lub innej ³odzi specjalistycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 150 000,00 z³ brutto.
4.2 Kadra techniczna: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4.3 Potencja³ techniczny: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na warto¶æ w z³otych wed³ug ¶redniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 110 ust. 2 ustawy Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce dowody przedstawione na podstawie art. 110.
5. Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenia wykonawców na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Pzp.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z im stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu opisane s± w rozdziale 11 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór
stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to sk³ada wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona. Na podstawie art.
273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie ¿±da przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania w zwi±zku z art. 108ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy dokona weryfikacji w ww. zakresie na podstawie o¶wiadczenia wstêpnego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz dostaw (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c nastêpuj±ce dokumenty:
a) o¶wiadczenie o ustanowieniu pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; o¶wiadczenie nale¿y do³±czyæ do oferty w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii,
b) ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielne dokumenty wymienione w dziale 13 ust. 1 SWZ w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
c) dokumenty, o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt a1) SWZ, winni z³o¿yæ wspólnie.
d) dokumenty o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt b2) SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie we w³asnym imieniu.
3. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem. 4. Wype³niaj±c formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWZ w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono we wzorze/projekcie umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zp.morag.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-27 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Nowa obligatoryjna przes³anka wykluczenia z postêpowania :z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z MOR¡GA
- Zakup i dostawa wyposa¿enia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej.
- ZAKUP U¯YWANEGO POJAZDU CIʯAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ¦MIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Zakup i dostawa sprzêtu ³±czno¶ciowego w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej.
wiêcej: przetargi w Mor±gu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech pontonów ratowniczych z silnikiem zaburtowym w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- "Doposa¿enie magazynów ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawa i zakup 2 kpl ³odzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi oraz pontonu z silnikiem zaburtowym oraz z przyczepami transportowymi
- Dostawa ¶rodków na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej - 8 czê¶ci
- Doposa¿enie systemu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej w sprzêt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Zakup wyposa¿enia w ramach zasobów ochrony ludno¶ci dla Gminy Nysa - Zakup ³odzi ratowniczej p³askodennej min. 6 osobowej z silnikiem + przyczepa
wiêcej: £odzie specjalistyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





