eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277173

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Warszawska 96

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-824

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@skansen.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/120289/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aedbe1e7-2214-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095919/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.232-3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż fabrycznie nowej mobilnej sceny plenerowej w postaci przyczepy na kołach, zgodnie z warunkami i na zasadach określonych w SWZ.
4.2. Zamawiający wymaga spełnienia następujących minimalnych parametrów technicznych oraz funkcjonalności:
1) typ dachu: profilowany (łukowy),
2) konstrukcja sceny: aluminiowa,
3) wymiary sceny po rozłożeniu minimum: 8 m (szerokość) x 6 m (głębokość) x 5 m (wysokość),
4) powierzchnia sceny: minimum 48 m2,
5) wysokość od podłoża do sceny – powyżej: 1,0 m
6) wymiary jako przyczepa maksymalnie: 9,5 m x 2,5 m x 3,7 m,
7) dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 3000 kg,
8) podłoga sceny: antypoślizgowa, wodoodporna,
9) sposób rozkładania sceny oraz podnoszenia dachu: manualny lub elektryczny lub elektryczno – hydrauliczny bądź kombinacja wymienionych systemów,
10) dopuszczalne obciążenia dachu: łącznie minimum 1000 kg.,
11) dopuszczalne obciążenie podłogi – minimum 500kg/m2,
12) dopuszczalne obciążenie słupów frontowych – 50 kg,
13) dopuszczalne obciążenie „skrzydeł dźwiękowych” – min. 500 kg (w punkcie centralnym),
14) dopuszczalna prędkość wiatru podczas użytkowania: min. 15 m/s z osłonami ścian bocznych oraz min. 25 m/s bez osłon ścian bocznych,
15) wbudowane zasilanie 12 V,
16) system odprowadzania wody,
17) tył sceny oraz ściany boczne zakryte czarną siatką, przepuszczającą powietrze,
18) maskownica sceny (dół sceny) wykonana z plandeki PCV, kolor: ciemny brąz,
19) pokrycie dachu z materiału plandekowego PCV, kolor: ciemny brąz, o minimalnej gramaturze 600 g/m2,
20) schody o szerokości minimum 1 metra, o regulowanej wysokości bądź o stałej wysokości, dostosowanej do wysokości sceny, z poręczami do wyjścia na scenę – 2 komplety,,
21) barierki o wysokości minimum 1 metra zabezpieczające boki i tył podestu, spełniające wymogi przepisów budowlanych,
22) przód = tył - możliwość wyboru strony do ustawienia frontem,
23) przyczepa musi być wyposażona w hamulec najazdowy,
24) podwozie: piaskowane i malowane,
25) plandeka/pokrowiec do magazynowania i ochrony przed warunkami atmosferycznymi zamkniętej sceny,
26) przyczepa z zabudowaną sceną plenerową musi posiadać możliwość zamknięcia w swoim wnętrzu wszystkich komponentów i dodatkowych akcesoriów, a także transportu całości bez konieczności stosowania w tym zakresie dodatkowego pojazdu,
27) sposób konstrukcji i wykonania sceny musi umożliwiać szybkie i łatwe rozstawienie (montaż) całości przedmiotu zamówienia tj. przeprowadzany maksymalnie przez 2 osoby w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, automatycznie (siłowniki hydrauliczne, elektryczne) lub ręcznie przy braku zasilania i przy użyciu podstawowych narzędzi tj. bez użycia rusztowań, dźwigów i innego sprzętu podobnego rodzaju,
28) przyczepa winna zostać wykonana zgodnie z właściwymi normami oraz spełniać wszystkie wymagane przepisy prawa bhp i p.poż.,
29) przyczepa ze sceną plenerowej musi spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopuszczenia do ruchu i rejestracji na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej,
30) scena musi posiadać skrzynkę narzędziową wraz zestawem narzędzi (narzędzia i elementy niezbędne do montażu), klucze do kół, koło zapasowe, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy.
4.3. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2022.
4.4. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach wynagrodzenia Wykonawcy) wchodzi przeprowadzenie w dniu dostawy szkolenia dla pracowników Zamawiającego (min. 2 osoby) z montażu i demontażu sceny, a także wykonanie montażu i demontażu pokazowego sceny.
4.5. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dołączy w szczególności: katalog zawierający dane i rysunek techniczny przedmiotu umowy, zdjęcia sceny w formie złożonej i rozłożonej, kolorystykę oraz rozwiązania konstrukcyjne w tym informacje o dopuszczalnych obciążeniach elementów nośnych, podłogi sceny, dachu, skrzydeł i podestów, instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, dokumentację techniczno-ruchową, książkę serwisowa, wykaz wyposażenia, Europejskie Świadectwo Homologacji dla przyczepy ze specjalistyczną sceną plenerową (lub dla przyczep specjalistycznych).
4.6. Scena musi posiadać wszelkie atesty, świadectwa bądź inne właściwe dokumenty, potwierdzające parametry wytrzymałościowe konstrukcji dachu i wytrzymałość podestu, wymagane polskim i europejskim prawem certyfikaty i atesty na wszystkie użyte materiały – które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w dniu jego dostawy.
4.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
4.8. Gwarancja jakości dla przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z gwarancją producenta, jednak nie może być krótsza niż 3 lata, a po upływie tego okresu ma być zapewniony serwis pogwarancyjny na terenie Polski przez okres co najmniej 5 lat od dostawy sceny. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych na okres gwarancji i serwisu pogwarancyjnego.
4.9. Faktura sprzedaży może zostać wystawiona w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przed dostawą przedmiotu zamówienia, z uwagi na konieczność rejestracji i ubezpieczenia sceny. Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin faktycznej dostawy sceny plenerowej do siedziby zamawiającego na koszt Wykonawcy.
4.10. Pozostałe wymagania związane z realizacją zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umownych - Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361204415

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.