eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277173

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Warszawska 96

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-824

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@skansen.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aedbe1e7-2214-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095919/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wraz z dostawą sceny plenerowej przeznaczonej do organizowania wydarzeń kulturalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/120289/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. przy użyciu Platformy elektronicznej (Platforma zakupowa on-line Marketplanet), dostępna pod adresem https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl - dalej zwana „Platformą”. W przypadku trudności technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji drogą elektroniczną: administracja@skansen.lublin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej ora minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar
5) Oferta powinna być sporządzona/sporządzony w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej (przykładowe formaty danych dla sporządzenia oferty: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.. Przy czym zaleca się sporządzenie oferty w formacie danych: .pdf) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.232-3/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż fabrycznie nowej mobilnej sceny plenerowej w postaci przyczepy na kołach, zgodnie z warunkami i na zasadach określonych w SWZ.
4.2. Zamawiający wymaga spełnienia następujących minimalnych parametrów technicznych oraz funkcjonalności:
1) typ dachu: profilowany (łukowy),
2) konstrukcja sceny: aluminiowa,
3) wymiary sceny po rozłożeniu minimum: 8 m (szerokość) x 6 m (głębokość) x 5 m (wysokość),
4) powierzchnia sceny: minimum 48 m2,
5) wysokość od podłoża do sceny – powyżej: 1,0 m
6) wymiary jako przyczepa maksymalnie: 9,5 m x 2,5 m x 3,7 m,
7) dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 2500 kg,
8) podłoga sceny: antypoślizgowa, wodoodporna,
9) sposób rozkładania sceny oraz podnoszenia dachu: elektryczno – hydrauliczny, sterowany pilotem,
10) dopuszczalne obciążenie środkowej części dachu: min. 500 kg, skrzydeł dachu: min. 250 kg,
11) dopuszczalne obciążenie podłogi – 500kg/m2,
12) dopuszczalne obciążenie słupów frontowych – 50 kg,
13) dopuszczalne obciążenie „skrzydeł dźwiękowych” – min. 500 kg (w punkcie centralnym),
14) dopuszczalna prędkość wiatru podczas użytkowania: min. 15 m/s z osłonami ścian bocznych oraz min. 25 m/s bez osłon ścian bocznych,
15) wbudowane zasilanie 12 V,
16) system odprowadzania wody,
17) tył sceny oraz ściany boczne zakryte czarną siatką, przepuszczającą powietrze,
18) maskownica sceny (dół sceny) wykonana z plandeki PCV, kolor: ciemny brąz,
19) pokrycie dachu z materiału plandekowego PCV, kolor: ciemny brąz, o minimalnej gramaturze 600 g/m2,
20) schody o szerokości minimum 1 metra, o regulowanej wysokości, dostosowanej do wysokości sceny, z poręczami do wyjścia na scenę – 2 komplety,
21) barierki o wysokości minimum 1 metra zabezpieczające boki i tył podestu, spełniające wymogi przepisów budowlanych,
22) przód = tył - możliwość wyboru strony do ustawienia frontem,
23) przyczepa musi być wyposażona w hamulec najazdowy,
24) podwozie: piaskowane i malowane,
25) plandeka/pokrowiec do magazynowania i ochrony przed warunkami atmosferycznymi zamkniętej sceny,
26) przyczepa z zabudowaną sceną plenerową musi posiadać możliwość zamknięcia w swoim wnętrzu wszystkich komponentów i dodatkowych akcesoriów, a także transportu całości bez konieczności stosowania w tym zakresie dodatkowego pojazdu,
27) sposób konstrukcji i wykonania sceny musi umożliwiać szybkie i łatwe rozstawienie (montaż) całości przedmiotu zamówienia tj. przeprowadzany maksymalnie przez 2 osoby w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, automatycznie (siłowniki hydrauliczne, elektryczne) lub ręcznie przy braku zasilania i przy użyciu podstawowych narzędzi tj. bez użycia rusztowań, dźwigów i innego sprzętu podobnego rodzaju,
28) przyczepa winna zostać wykonana zgodnie z właściwymi normami oraz spełniać wszystkie wymagane przepisy prawa bhp i p.poż.,
29) przyczepa ze sceną plenerowej musi spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopuszczenia do ruchu i rejestracji na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej,
30) scena musi posiadać skrzynkę narzędziową wraz zestawem narzędzi (narzędzia i elementy niezbędne do montażu), klucze do kół, koło zapasowe, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy.
4.3. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2022.
4.4. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach wynagrodzenia Wykonawcy) wchodzi przeprowadzenie w dniu dostawy szkolenia dla pracowników Zamawiającego (min. 2 osoby) z montażu i demontażu sceny, a także wykonanie montażu i demontażu pokazowego sceny.
4.5. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dołączy w szczególności: katalog zawierający dane i rysunek techniczny przedmiotu umowy, zdjęcia sceny w formie złożonej i rozłożonej, kolorystykę oraz rozwiązania konstrukcyjne w tym informacje o dopuszczalnych obciążeniach elementów nośnych, podłogi sceny, dachu, skrzydeł i podestów, instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, dokumentację techniczno-ruchową, książkę serwisowa, wykaz wyposażenia, kartę pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, Europejskie Świadectwo Homologacji dla przyczepy ze specjalistyczną sceną plenerową (lub dla przyczep specjalistycznych).
4.6. Scena musi posiadać wszelkie atesty, świadectwa bądź inne właściwe dokumenty, potwierdzające parametry wytrzymałościowe konstrukcji dachu i wytrzymałość podestu, wymagane polskim i europejskim prawem certyfikaty i atesty na wszystkie użyte materiały – które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w dniu jego dostawy.
4.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
4.8. Gwarancja jakości dla przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z gwarancją producenta, jednak nie może być krótsza niż 3 lata, a po upływie tego okresu ma być zapewniony serwis pogwarancyjny na terenie Polski przez okres co najmniej 5 lat od dostawy sceny. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych na okres gwarancji i serwisu pogwarancyjnego.
4.9. Faktura sprzedaży może zostać wystawiona w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przed dostawą przedmiotu zamówienia, z uwagi na konieczność rejestracji i ubezpieczenia sceny. Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin faktycznej dostawy sceny plenerowej do siedziby zamawiającego na koszt Wykonawcy.
4.10. Pozostałe wymagania związane z realizacją zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umownych - Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/120289/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.