Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290763/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2023/2024, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290
1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4674015
1.5.8.) Numer faksu: 134674466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bukowsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2023/2024, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7549d39a-1a37-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052226/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ES.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231481,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92592,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bukowsku i Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie. Łączna szacunkowa liczba uczniów uprawnionych do dowozu wynosi 72 uczniów (ZS Bukowsko-57 uczniów, ZS Pobiedno-15 uczniów);Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Bukowsko do Zespołu Szkół w Bukowsku i Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie w roku szkolnym 2023/2024.
1. Zakres usług obejmuje wykonywanie przewozu uczniów dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących min 30, wg następujących zasad:
2.1. Autobus nr 1/ZS w Pobiednie/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.1.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Wolica, Zboiska, Pobiedno.
2) Dudyńce, Pobiedno
2.1.2. Odwóz uczniów – 2 kursy dziennie:
1) Pobiedno, Zboiska, Wolica;
2) Pobiedno, Dudyńce;
2.2. Autobus nr 2 /ZS w Bukowsku/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.2.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko;.
2) Tokarnia, Bukowsko.
2.2.2. Odwóz uczniów – 4 kursy dziennie:
1) Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików – 2 kursy o różnych godzinach;
2) Bukowsko, Tokarnia – 2 kursy o różnych godzinach;
2.3. Dodatkowe kursy - do 500 km w okresie realizacji zamówienia – średnio 50 km miesięcznie realizowane w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, obejmujące np. przewóz uczniów na zajęcia pozalekcyjne, zawody sportowe, udział uczniów w projektach organizacyjnych do których przystąpiły szkoły itp.
3. Termin wykonywania usługi – od 1 września 2022 do 30 czerwca 2024 r.
4. Szczegółowy rozkład jazdy dla każdego Zespołu Szkół zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy. W uzgodnieniu z dyrektorami szkół.
5. Zamawiający zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sanoku.1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 20 osób;
2.1. w okresie od 1 września 2023 do 30 czerwca 2024 r.
2.1.1. trasa dzienna:
Dowóz: Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko, Wolica, Dudyńce, Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego)
Odwóz: Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego), Dudyńce, Wolica, Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików;
2.2. szacunkowa liczba dzieci niepełnosprawnych uprawnionych do przewozu 10,
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy, po uzgodnieniu z dyrektorem SOSW w Sanoku
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rymanowie1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 8 osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim, wg następujących zasad:
2.1. w okresie od 1 września 2023 do 31 sierpnia 2024 r. – placówka nieferyjna z przerwą czterotygodniową w okresie wakacji);
2.1.1. trasa dzienna
Dowóz: Pobiedno, Nadolany, Rymanów
Odwóz: Rymanów, Nadolany, Pobiedno
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy i uzgodnieniu z dyrektorem OREW w Rymanowie.
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Transportowe KONTRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870003994
7.3.4) Miejscowość: Wolica
7.3.5) Kod pocztowy: 38-505
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiortwo Transportowe KONTRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870003994
7.3.4) Miejscowość: Wolica 20
7.3.5) Kod pocztowy: 38-505
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przwóz Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-151-48-12
7.3.3) Ulica: Roweckiego 33
7.3.4) Miejscowość: Rymanów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-480
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB DOROTA ZIEMLAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB DOROTA ZIEMLAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI BUKOWSKO
więcej: przetargi BUKOWSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Ścinawa do szkół obwodowych i przedszkola oraz szkoły specjalnej w roku szkolnym 2025/2026
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług transp. sanitarnego med. śr. transp. z kierowcą, upr. do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych na rzecz pacjentów MDCZ im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- "Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2025/2026 - 2 CZĘŚCI"
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.