Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246547/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ocena efektów wdrażania Programu oraz wpływu RPO-L2020 na osiąganie celów strategii Europa 2020”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977895931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.czekalski@lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ocena efektów wdrażania Programu oraz wpływu RPO-L2020 na osiąganie celów strategii Europa 2020”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f9484f6-fe90-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. „Ocena efektów wdrażania Programu oraz wpływu RPO-L2020 na osiąganie celów strategii Europa 2020”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu X. Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 – Pomoc Techniczna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246547/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 900083,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125223,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania badania ewaluacyjnego pn. „Ocena efektów wdrażania Programu oraz wpływu RPO-L2020 na osiąganie celów strategii Europa 2020” szczegółowo określonego w załączniku nr 1 do SWZ. Miejscem dostawy opracowania będzie Departament Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z siedzibą przy ulicy Chrobrego 1 3 5 w Zielonej Górze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73300000-5 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EU CONSULT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221038661
7.3.3) Ulica: Toruńska 18C/D
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-747
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 86 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych HVAC z osprzętem w ilości 8 sztuk oraz namiotów magazynowych w ilości 6 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porządkowymi dla Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa ul. Langiewicza w Zielonej Górze".
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie 60 wywiadów IDI w ramach projektu badawczego pt.: "Wykwalifikowani pracownicy z Ukrainy na polskim rynku pracy. Potencjał i możliwości zatrudnienia"
- Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja śródokresowa programu Interreg A NEXT Polska - Ukraina".
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





