Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293106/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Pielgrzymce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1
1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.pielgrzymka.biz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Pielgrzymce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26aea264-6922-47fe-8410-92d386bd6ee3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249030/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Pielgrzymce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 918636,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu sportowego Orlik w Pielgrzymce. Boisko z nawierzchnią poliuretanową wyposażone w dwa kosze do koszykówki i dwie tuleje do montażu słupków do gry w siatkówkę. Powierzchnia boiska 19,1 x 32,1 = 613,11 m2. Nawierzchnia boiska obramowana obrzeżami betonowymi. Nawierzchnia zużyta, wytarta warstwa natryskowa EPDM, uszkodzona warstwa SBR oraz miejscowo warstwa ET.
Boisko z nawierzchnią trawiastą, wyposażone w dwie bramki do piłki nożnej przenośne. Powierzchnia boiska 61,10 x 32,10 = 1961,31 m2. Nawierzchnia boiska obramowana obrzeżami betonowymi. Nawierzchnia zużyta, kwalifikuje się w całości do wymiany.
Boisko ogrodzone siatką o wysokości 4 m, z bramą wjazdową i furtką. Na boisku zainstalowane są pochwyty piłek.
Dla boiska z nawierzchnią poliuretanowej przewidziano miejscową wymianę (5,00m2) nawierzchni ET 35 mm oraz całej konstrukcji nawierzchni SBR 11 mm - 100 % powierzchni boiska oraz wykonanie na całej nawierzchni boiska dwukrotnego natrysku EPDM. Linie wykonać odtworzeniowo. Wszystkie roboty należy wykonać ściśle wg zaleceń producenta nawierzchni, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Dokumenty potwierdzające jakość i parametry nawierzchni:
- Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02 potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni,
- Karta techniczna systemu oferowanej nawierzchni z poliuretanu potwierdzona przez producenta nawierzchni,
- Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni,
- Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Dla boisko z nawierzchnią trawiastą przewidziano do zastosowania nową nawierzchnię z trawy syntetycznej:
- wysokość włókna min 40 - max 50 mm,
- waga włókna min. 1700 g/m2,
- ilość pęczków min. 9000 szt/m2,
- ilość włókien min 125.000 szt/m2,
- grubość każdego włókna 300 - 350 mikronów,
- waga min. 12.000 dtex
- typ trawy: monofil prosty o jednym kształcie włókna
- trawa tuftowana, polietylenowa
- zasypka granulatem EPDM z recyklingu w ilości zgodnej z zaleceniem producenta lub granulatem EPDM z recyklingu z piaskiem kwarcowym.
Na przygotowaną odpowiednio istniejącą podbudowę należy rozłożyć trawę syntetyczną wykończoną liniami w kolorze białym. Klejenie należy wykonywać na taśmach łączeniowych, przy pomocy kleju poliuretanowego rozkładanego na taśmie. Linie boisk należy wykonać przez wklejanie trawy o innym kolorze (odtworzeniowo).
Wymagane dokumenty potwierdzające jakość i parametry nawierzchni:
- raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (nawierzchnia wraz z wypełnieniem EPDM z recyklingu i matą), potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
- karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni zgodne z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02,
- atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni, maty i EPDM z recyklingu,
- autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
- raport przeprowadzony przez niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 "Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych - narażenie trawy na oddziaływania" potwierdzający, że włókno trawy syntetycznej po min. 200 000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeń,
- dokument potwierdzający, że trawa syntetyczna nadaje się w 100 % do recyklingu. Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVA 2.0 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252354066
7.3.3) Ulica: Narutowicza 53/6
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-130
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 859770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Zagospodarowanie terenu wokół Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obsługi technicznej zasobów własnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 107575R w miejscowości Lubzina i Brzezówka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Modernizacja drogi publicznej w miejscowości Bałowo - Etap II.
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





