eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bargłów KościelnyPRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790199751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska 47

1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 642-40-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-barglow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gops.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gops.ug.barglow.wrotapodlasia.pl i https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5eb51f-22c2-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040635/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 PRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137768,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie gorących posiłków składających się z: zupy, drugiego dania, owocu i napoju dla dzieci uczących się wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Bargłów Kościelny, wliczonym w koszty zamówienia, w ilości około 53 gorących posiłków dziennie.3. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od 19 września 2022 roku do 22.06.2023 r. w dni nauki szkolnej. Ogółem około 175 dni.
4. Szacunkowa dzienna ilość zamawianych gorących posiłków dla poszczególnych szkół wynosi:
- Szkoła Podstawowa w Bargłowie Kościelnym - około 15 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Tanie Starym - około 13 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Kroszewie - około 13 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Łabętniku - około 12 posiłków.
5. Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni nauki w szkole pomiędzy godz. 9:00 a 11:30. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami w/w szkół dokładną godzinę dostawy posiłków. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Minimalny wsad do kotła 11,00 zł.
6. Zamawiający zamawia: przygotowywanie wraz z dowozem gorącego posiłku dla dzieci uczących się w formie: zupy, drugiego dania, owocu i napoju własnym transportem i we własnych termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. Do gorących posiłków dla wszystkich dzieci we wszystkich szkołach, należy dostarczać naczynia (w tym kubeczki) i sztućce jednorazowe. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania następnego dnia wszystkich jednorazowych naczyń i sztućców.
7. Zamawiający wymaga aby zastawa używana do wydawania posiłków była z tworzywa sztucznego spełniającego wymogi bezpieczeństwa.
8. W tygodniu (5 dni roboczych):
- 3 dania mięsne (100g porcja po przygotowaniu), stosując różne techniki kulinarne,
- 1 danie jarskie (200g dania + 50g dodatek), typu naleśniki ze śmietaną, kopytka z sosem mięsno - jarzynowym, pierogi z zasmażką),
- 1 danie rybne (100g porcja po przygotowaniu), typu ryba w kawałku, paluszki rybne,
- do każdego posiłku zupa (300 ml),
- do każdego posiłku dodatek skrobiowy (150g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie: ziemniaki, ryż, makaron,
- do każdego posiłku dodatek owocowo-warzywny (100g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie gotowany i surowy,
- do każdego posiłku napój owocowy (200ml),
- do każdego posiłku owoc/owoce (min. 150g).
9. W każdym daniu musi wystąpić dodatek owocowo-warzywny, napój owocowy oraz owoc. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków dobrej jakości o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym.
10. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. W przeciągu 10 dni roboczych (2 tygodni) dania nie mogą się powtarzać. W przeciągu 3 dni roboczych rodzaj owocu/owoców nie może się powtarzać.
11. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.
12. Posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka (mięso, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i owoców.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia gramatury wydawanych posiłków oraz ocenę wsadu do kotła. Ocenę jakości posiłków dokonywać będzie Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy lub służby sanitarno – epidemiologicznej.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez wyznaczonego przedstawiciela, stanu sanitarno – higienicznego kuchni i zaplecza kuchennego, kontrolę jakości i ilości wydawanych surowców z magazynu, uczestnictwo przy produkcji posiłków i przygotowaniu ich do wydania.
15. Lokal w którym będą przygotowywane posiłki powinien spełniać normy techniczne i posiadać odpowiednie wyposażenie umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia.
16. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
17. Transport musi odbywać się pojazdami dopuszczonymi do przewozu posiłków przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sanitarnej stanu pojazdu, pobierania wymazów czystościowych w obecności pracownika (np. kierowcy) Wykonawcy, który ma obowiązek uczestniczyć w kontroli a następnie podpisać protokół kontrolny. Zamawiający ma prawo sprawdzać zaświadczenie Sanitarno-Epidemiologiczne osób rozwożących posiłki. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne biorąc pod uwagę aktualny stan prawny w odniesieniu do zabezpieczeń przed koronawirusem. w zakresie personelu i warunków produkcji, pakowania i transportu oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
18. W trakcie realizacji umowy Zamawiający wymaga uwzględniania na bieżąco przez Wykonawcę wszelkich zmian, potrzeb, sugestii dotyczących przygotowywanych posiłków i napojów (w tym kompotów).
19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20. Prawo opcji: Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje:
- określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 30% ilości posiłków (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. Rozliczenia finansowe dokonywane będą po cenie ofertowej,
- określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych posiłków wynikających z niemożności przewidzenia liczby osób uprawnionych do korzystania z pomocy,
- powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
21. Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania gorących posiłków oraz zmniejszenia (do 30 %) ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego. W związku z bieżącą sytuacją epidemiologiczną zastrzega się możliwość wstrzymania/zawieszenia usługi lub zmniejszenia ilości zamawianych posiłków poniżej 30%. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnej odpowiedzialności.
22. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydanych obiadów przez cały okres obowiązywania umowy.
23. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak złożonych ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.