Og³oszenie z dnia 2025-07-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Czerwonka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czerwonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Czerwonka W³o¶ciañska 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czerwonka Szlachecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czerwonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Czerwonka”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1de402c-66e3-4b6c-a219-ce4691b8e65a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00352958
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023757/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 „Poprawa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Czerwonka”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1de402c-66e3-4b6c-a219-ce4691b8e65a3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji
zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³ugiwaæ siê bêd± numerem og³oszenia (BZP).
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W
zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
urzadgminy@czerwonka.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Urz±d Gminy Czerwonka, adres: Czerwonka W³o¶ciañska 38, 06-232 Czerwonka;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mogê siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl;
3) Administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi Administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz Administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
6) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówieñ realizowanych w ramach projektów (np. wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków.
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do przeprowadzenia postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SIZG.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I – „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Czerwonce”.
Przedmiotem zamówienia czê¶ci I jest przebudowa stacji uzdatniania wody w Czerwonce. Budynek stacji uzdatniania wody znajduje siê w miejscowo¶ci Czerwonka Szlachecka na dzia³ce nr ewid. 9/2 z obrêbu Czerwonka Szlachecka, Gmina Czerwonka, powiat makowski, województwo mazowieckie.
Zakres robót budowlanych:
naprawa ruroci±gu pop³uczyn,
wymiana drzwi zewnêtrznych w budynku SUW,
malowanie pomieszczeñ hali SUW,
wymiana przepustnic wraz z automatyk±,
wymiana wodomierzy w budynku SUW,
wymiana wodomierzy w studniach,
wymiana elementów wyposa¿enia studni,
wymiana elementów wyposa¿enia zbiornika wody pitnej,
wykonanie utwardzenia z kostki betonowej wokó³ w³azów do studni,
wymiana ogrodzenia,
dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej,
wywóz i utylizacja materia³ów z rozbiórki.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia czê¶ci I zawarty jest w:
projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ;
przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ;
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cej za³±cznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II – „Budowa odcinka sieci wodoci±gowej Ulaski - Budzyno wraz z wymian±, badaniem i znakowaniem hydrantów na terenie gminy Czerwonka”.
Przedmiotem zamówienia czê¶ci II jest:
budowa odcinka sieci wodoci±gowej wykonanej z rur HDPE Ø 110x6,6 mm o d³ugo¶ci 860,3m, rozpoczynaj±cej siê od hydrantu koñcowego na sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Ulaski, na dzia³ce nr ew. 628/2, do istniej±cej sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Budzyno, znajduj±cej siê na dzia³ce drogowej o nr ew. 119. Sieæ wodoci±gowa przebiegaæ bêdzie wzd³u¿ drogi gminnej i stanowiæ pier¶cieniowe po³±czenie sieci dostarczaj±cej wodê do miejscowo¶ci Ulaski z odcinkiem sieci do miejscowo¶ci Budzyno;
wymiana 10 szt. hydrantów oraz badanie i znakowanie 40 szt. hydrantów w miejscowo¶ciach D±brówka, Cieciórki W³o¶ciañskie, Krzy¿ewo-Marki, Krzy¿ewo-Jurki gm. Czerwonka.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia czê¶ci I zawarty jest w:
projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ;
przedmiarach robót, stanowi±cych za³±cznik nr 9 do SWZ;
projekcie budowlanym (tj. projekcie zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanym i technicznym), stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ;
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cej za³±cznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III – „Budowa oczyszczalni ¶cieków przy obiekcie ¦wietlicy Wiejskiej w Perzanowie oraz zbiorników na nieczysto¶ci p³ynne dla Szko³y Podstawowej i Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Czerwonce”.
Przedmiotem zamówienia czê¶ci III jest:
budowa oczyszczalni ¶cieków przy obiekcie ¦wietlicy Wiejskiej w Perzanowie (nr dzia³ki 246/2). Oczyszczalnia ¶cieków obs³ugiwa³a bêdzie do 18 RLM. Sk³adaæ siê bêdzie z dwóch podstawowych czê¶ci: zbiornika gnilnego oraz systemu rozs±czaj±cego. ¦cieki odp³ywaj±ce z osadnika oczyszczone bêd± w bardzo wysokim stopniu (klarowna lekko szara woda), dziêki czemu zniwelowane bêdzie do minimum zjawisko zamulania drenów. Rozs±czanie ¶cieków podczyszczonych odbywaæ siê bêdzie za pomoc± specjalnych rur PVC DN110 z odpowiedni± perforacj± szczelinami bocznymi owiniêtymi geow³óknin± u³o¿one w filtrze ze ¿wiru. Max. ilo¶æ ¶cieków odprowadzanych do gruntu wyniesie 3,6 m3/d.
budowa dwóch zbiorników bezodp³ywowych na ¶cieki sanitarne, o pojemno¶ci 10 m3 ka¿dy, dla Szko³y Podstawowej oraz Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Czerwonce, na dzia³kach nr ew. 264 i 263/2 w miejscowo¶ci Czerwonka W³o¶ciañska.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia czê¶ci III zawarty jest w:
projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ;
przedmiarach robót, stanowi±cych za³±cznik nr 9 do SWZ;
projektach budowlanych (tj. projektach zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanych i technicznych), stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ;
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów
45000000-7 - Roboty budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e:
CZÊ¦Æ I:
a) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, remontu lub modernizacji stacji uzdatniania wody, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
CZÊ¦Æ II:
a) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, remontu lub modernizacji sieci wodoci±gowej, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
CZÊ¦Æ III:
a) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ¶cieków, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ;
2) w zakresie art. 109 ust. 1 ustawy - za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) w zakresie art. 109 ust. 1 ustawy - za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) w zakresie art. 109 ust. 4 ustawy - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ);
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:- Czê¶æ I: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych zero groszy);
- Czê¶æ II: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych zero groszy);
- Czê¶æ III: 1 000,00 z³ (s³ownie: tysi±c z³otych zero groszy).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego: Santander Bank Polska S.A. I Oddzia³ w Makowie Mazowieckim nr rachunku: 90 1500 1588 1215 8001 4749 0000. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu przyjmuje siê datê i godzinê uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, a nie datê wydania dyspozycji przelewu.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych robót budowlanych.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Przy ocenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie Zamawiaj±cy we¼mie pod uwagê ³±czny potencja³ podmiotów go tworz±cych, przy czym „³±cznie” nale¿y uto¿samiaæ z matematycznym sumowaniem konsorcjantów, ale te¿ „³±cznie” nale¿y interpretowaæ w ten sposób, ¿e to ka¿dy z cz³onków konsorcjum mo¿e wykazaæ siê spe³nieniem warunku w postêpowaniu, a wykazanie siê przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozosta³ych z tego obowi±zku (jeden, wszyscy lub niektórzy).
8. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w rozdziale XI SWZ.
9. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w wypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) skrócenia albo wyd³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w § 6 ust. 2 i 3 umowy; zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
2) wydania przez Zamawiaj±cego poleceñ, o których mowa w § 6 ust. 3 umowy; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
3) zmiany sposobu ¶wiadczenia robót budowlanych objêtych umow±, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 6 - 8 i ust. 3; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
4) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u okoliczno¶ci wskazanej w § 12 ust. 3 umowy; zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
5) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika budowy, pod warunkiem zachowania procedury wynikaj±cej z § 2 ust. 3 i 4 umowy; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
6) zmiany czê¶ci zamówienia wskazanej w ofercie Wykonawcy do wykonania podwykonawcy w zwi±zku z prawid³ow± realizacj± przedmiotu zamówienia, itp.; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
7) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy oraz rêkojmi za wady (w tym gwarancji jako¶ci); zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
8) zmiany Podwykonawcy lub rezygnacji z udzia³u Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia Podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji robót. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
9) zmiany danych teleadresowych; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy.
3. Zmiana tre¶ci umowy powinna zostaæ poprzedzona przedstawieniem propozycji zmian w formie pisemnej. Propozycja zmiany winna zawieraæ: opis i uzasadnienie zmiany, wp³yw na koszt i czas realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-19 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z gara¿em dla samochodu ratowniczo - ga¶niczego
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 im. ¯o³nierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - G³ownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Brañsku
- "Doposa¿enie placu zabaw Klubu Dzieciêcego "Weso³y Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formu³y " zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.