eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecModernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego
oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombajnistów 76

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 323636006

1.5.8.) Numer faksu: 323636002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rprsosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5778cded-8829-4af1-8223-c322444bc17d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego
oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5778cded-8829-4af1-8223-c322444bc17d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028960/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 08/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131416,63

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie/modernizacji obiektów/pomieszczeń wykorzystywanych jako stacje/podstacje/miejsca stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego Zamawiającego będących własnością lub oddanych do dyspozycji Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:


Lp. Obiekt
1 Stacja Pogotowia w Jaworznie
Lokalizacja: ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno

Zakres prac obejmuje w szczególności:
• Modernizację wiaty – roboty zewnętrzne: czyszczenie przez szczotkowanie ręczne, odtłuszczanie, malowanie, montaż barier śniegowych
• Wymianę zadaszenia nad wejściem
• Wymianę oświetlenia pod zadaszeniem
• Naprawę pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, obróbki blacharskie
• Wykonanie odwodnienia liniowego – podjazd dla karetek (nawierzchnia z kostki)
2 Stacja Pogotowia w Zawierciu
Lokalizacja: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 93, 42-400 Zawiercie

Zakres prac obejmuje w szczególności:
• Ujednolicenie elewacji budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego – prace przygotowawcze i zabezpieczające, zatapianie siatki, gruntowanie, malowanie elewacji, nałożenie tynku
• Modernizację podestów wejściowych – rozebranie posadzek z płytek, skucie, przygotowanie i położenie nowej posadzki, wywóz i utylizacja gruzu
3 Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Sławkowie
Lokalizacja: ul. 23 Stycznia 25, 41-260 Sławków

Zakres prac obejmuje w szczególności:
• Roboty zewnętrzne – schody: rozebranie posadzek z płytek, skucie nierówności, wykonanie nowych posadzek, wywóz i utylizacja gruzu
• Roboty wewnętrzne – rozbiórkowo – przygotowawcze: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścian i filarów, kolumn z cegieł, wykonanie ściany i ścianki z bloczków, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów
• Roboty wewnętrzne- ścianki działowe i sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych: ścianki działowe na rusztach metalowych, okładziny G-K na stropach
• Roboty wewnętrzne: montaż drzwi, roboty malarskie i porządkowe, wywóz i utylizacja gruzu
4 Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Ząbkowicach
Lokalizacja: Aleja Zwycięstwa 29, 42-520 Dąbrowa Górnicza

Zakres prac obejmuje w szczególności:
• Obudowa garażu blaszanego wraz z izolacją: elewacje z paneli układanych osobno, układanie paneli winylowych na gotowym ruszcie, montaż elementów wykończeniowych, lakierowanie powierzchni metalowych

Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie ze SWZ wraz z jej załącznikami.
Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z SWZ, w tym niezbędne demontaże i odtworzenia związane także z utylizacją materiałów z demontażu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy podwyższonej staranności wykonania zamówienia rozumianej jako staranność profesjonalisty wykonującej działalności objętej przedmiotem zamówienia.
Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w tym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

Wykonawca zobowiązuje się do przekazania do akceptacji Zamawiającego harmonogram robót w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
1) dokumentacja: − Przedmiary robót – Załącznik nr 8 do SWZ,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR)- Załącznik nr 9 do SWZ,
3) Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w tym projektem umowy.

Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót budowlanych, a udostępnione przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy przygotowania oferty.

Uwaga:
W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zgodnie z postanowieniem art. 99 ust. 5 PZP zastosowanie produktów lub rozwiązań równoważnych.

Rozwiązania równoważne.
Jeżeli dokumentacja postępowania w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń zawiera znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP, dopuszcza składanie produktów równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotowe zamówienie jest jednym zamierzeniem inwestycyjnym. Mając na uwadze technologię organizacji robót oraz możliwość utrudnionej koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne elementy zamówienia w ocenie Zamawiającego jest zamówieniem niepodzielnym.
Podział na części groziłby nadmiernymi trudnościami i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a koordynacja działań różnych wykonawców mogłaby poważnie zagrozić realizacji zamówienia oraz zaburzyć funkcjonowanie stacji i miejsc stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego.

Zamawiający przewidział wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262522-6 - Roboty murarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188756,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188756,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188756,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PRIM BUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6443510967

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 11a

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-387

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188756,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.