Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254919/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie klimatyzacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorotakidaj@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umlub.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie klimatyzacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07f956a1-033e-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089290/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Wykonanie klimatyzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254919/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-33/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 788378,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 699207,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.1 - dostawa, montaż i uruchomienie jednostek klimatyzacyjnych wraz z pracami przygotowawczymi, wykonaniem instalacji oraz robotami towarzyszącymi w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, tj.:- Collegium Universum, ul. Chodźki 1
- Collegium Pharmaceuticum, ul. Chodźki 4a;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 619939,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.2 – dostawa, montaż i uruchomienie agregatu chłodniczego wraz z wymiennikiem do centrali wentylacyjnej obsługującą Aulę w budynku Collegium Uniwersum przy ulicy Chodźki 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 79268,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klima-Soft Łukasz Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060782740
7.3.3) Ulica: Al. Spółdzielczości Pracy 36 c
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-147
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu przetargowym, w terminie wyznaczonym do składania ofert (tj. do dnia 26.07.2022 r. do godz. 11.00) została złożona 1 oferta przez:
KLIMA-SOFT Łukasz Kowalczyk
Al. Spółdzielczości Pracy 36c
20-147 Lublin
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpił na podstawie art. 239 ust 1 ustawy Pzp. Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uzyskała największą liczbę punktów podczas oceny ofert przeprowadzonej według kryteriów zawartych w SWZ. Oferta nie podlega odrzuceniu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 2 wynosi 65 000,00 zł brutto, zaś oferta złożona przez KLIMA –SOFT Łukasz Kowalczyk,
Al. Spółdzielczości Pracy 36c, 20 – 147 Lublin z najniższą ceną tj. 109 999,99 zł brutto przewyższa tę kwotę o 44 999,99 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109999,99 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 32/23. Postępowanie o udzielenie zanówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy sprzętu medycznego dla Działu Diagnostyki Genetycznej.
- "Sporządzenie podziałów nieruchomości - Zalesie"
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego
- Dostawa artykułów biurowych, niszczarek, klawiatur oraz rolek termicznych
- Usługa zaplanowania, przygotowania oraz zrealizowania internetowej kampanii otwierającej - informującej o uruchomieniu programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem oraz urządzeniami medycznymi dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i zamontowanie klimatyzatorów multisplit na parterze budynku w części obsługującej obywateli państw trzecich w pokojach oraz hali obsługi MUW
- Remont oświetlenia drogowego drogi ekspresowej S86 na odcinku od km 18+030 do km 20+636 z węzłami.
- Modernizacja istniejących pomieszczeń na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii (OAiIT)
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczenia Serwerowni w budynku Polikliniki SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
- Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 12 w Sopocie wraz z zakupem, dostawą i montażem
- Dostawa wraz z instalacją kamer przeznaczonych do Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o gotową infrastrukturę techniczną w rejonie Ronda Śródka
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.