Og³oszenie z dnia 2025-07-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00273248/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-11
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podleg³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podleg³ych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb23de09-26c9-4f55-9902-fee570403b4a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00352643
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00116509/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Zakup i dostawa asortymentu do drukarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00273248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-237/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 271311,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa asortymentu dla drukarek
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Parametry asortymentu opisane s± w za³±czniku nr 3 - OPZ do SWZ i stanowi± minimalne wymagania Zamawiaj±cego.
Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
30124000-4 – sprzêt zwi±zany z komputerami
Zamawiaj±cy wymaga, aby ca³y asortyment by³ fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ 12 miesiêcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie by³ powystawowy, nie by³ wykorzystywany wcze¶niej przez inny podmiot.
Asortyment nie mo¿e powodowaæ ograniczeñ funkcji i mo¿liwo¶ci sprzêtu drukuj±cego oraz jako¶ci wydruku wyspecyfikowanej w warunkach technicznych producenta. W zwi±zku z tym Wykonawca o¶wiadczy, ¿e oferowany towar charakteryzuje siê pe³n± kompatybilno¶ci± z urz±dzeniami, w których ma on byæ u¿ytkowany. Potwierdzenie takie Wykonawca sk³ada na formularzu ofertowym, w formie stosownego o¶wiadczenia. Ponadto oferowany asortyment musi zapewniaæ pod wzglêdem technicznym i jako¶ciowym w³a¶ciw± i pe³na eksploatacjê, bezawaryjno¶æ i ¿ywotno¶æ tych urz±dzeñ.
Oferowany asortyment nie mo¿e ograniczaæ pe³nej wspó³pracy z programem nadzoruj±cym pracê urz±dzenia m.in. monitoruj±cym stan materia³ów eksploatacyjnych.
Oferowany asortyment musi byæ dostarczony w oryginalnych opakowaniach oraz posiadaæ zabezpieczenia pozwalaj±ce na prawid³owe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Winny posiadaæ na produkcie logo producenta umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê producenta, nazwê (typ, symbol) materia³u, numer katalogowy, termin przydatno¶ci do u¿ytku.Nie dopuszcza siê asortymentu typu refurbished/odnowionych (zwróconego do producenta i pó¼niej odsprzedawanego ponownie przez producenta).
Asortyment powinien posiadaæ wymagane atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci oraz spe³niaæ wszelkie wymogi norm, okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem (je¿eli dotyczy). Potwierdzenie posiadania atestów, certyfikatów, ¶wiadectw jako¶ci oraz spe³niania wszelkich wymogów norm Wykonawca sk³ada na formularzu ofertowym, w formie stosownego o¶wiadczenia.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30124000-4 - Czê¶ci i akcesoria do maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 243151,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 331621,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243151,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOMATECH s.c. Tomasz Marsza³ek, Danuta Marsza³ek
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Tomasz Marsza³ek, Danuta Marsza³ek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831215
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Miko³ów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMATECH TOMASZ MARSZA£EK, DANUTA MARSZA£EK S.C.
jakie przetargi wygra³a firma
KOMATECH TOMASZ MARSZA£EK, DANUTA MARSZA£EK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 243151,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa podzespo³ów sterowania, regulacji, programowania oraz zabezpieczeñ instalacji elektroenergetycznych, automatyki i robotyki z materia³ami eksploatacyjnymi do ZSTiO02 w Katowicach
- "Dostawa sprzêtu gospodarstwa domowego oraz wyposa¿enia domowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach".
- Kompleksowa koncepcja zwiêkszenia efektywno¶ci odmetanowania w kopalniach Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Zorganizowane i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia siê, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Wykonywanie us³ug transportowo-logistycznych
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia jêzykowego w wymiarze 25 godzin jêzyka angielskiego na osobê dla uczestników projektu "Aktywni z OHP
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby SR Szczecin-Prawobrze¿e i Zachód w Szczecinie
- Dostawy materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i faksów.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.