eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podleg³ych



Og³oszenie z dnia 2025-06-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb23de09-26c9-4f55-9902-fee570403b4a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00273248

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00116509/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Zakup i dostawa asortymentu do drukarek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r. poz. 2452 z pó¿n. zm.), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na https://slaska-policja.eb2b.com.pl tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
6. Instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-
mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez system;
b) w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” nale¿y wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia
„zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na
Platformie lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu;
c) po wype³nieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania
do Platformy;
d) W sytuacji problematycznej proszê kontaktowaæ siê z obs³ug± platformy.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-
policja.eb2b.com.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i
nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221
ustawy.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
c) Zamawiaj±cy informuje, ¿e oferta z³o¿ona z wykorzystaniem kompresji plików z rozszerzeniem „rar: nie zostanie odrzucona.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telEfonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:
helpdesk@eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Katowicach z siedzib± przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowi±zki w siedzibie
Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 47-851-24-03, e-mail:
iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstaw± prawn± przetwarzania dotycz±cych Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych(Dz.U.
2022r.poz.1710), zwana w dalszej czê¶ci „ustaw± Pzp”; 5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mo¿e byæ Urz±d Zamówieñ
Publicznych, ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane mog± byæ publikowane na stronie internetowej
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrêbnych przepisów; 6.Pani/Pana dane nie
bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych
wynika z przepisów dotycz±cych okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo
¿±dania od Administratora dostêpu do danych dotycz±cych Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest
wymogiem ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie bêdzie mo¿liwy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; 12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu; 13.Wykonawca zapewni ochronê przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustaw± o ochronie danych
osobowych i Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (dalej RODO).
Obowi±zek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i cz³onków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych
spoczywa na Wykonawcy. O¶wiadczenie Wykonawcy o wype³nieniu obowi±zków wynikaj±cych z art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o niniejsze zamówienie
z³o¿one w za³±czniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
Klauzula informacyjna dla uczestników postêpowañ o zamówienie publiczne jest dostêpna pod adresem
https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/rodo/wydzial-zamowien-publicznych/44266,Wydzial-Zamowien-Publicznych.html

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-237/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa asortymentu dla drukarek
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Parametry asortymentu opisane s± w za³±czniku nr 3 - OPZ do SWZ i stanowi± minimalne wymagania Zamawiaj±cego.
Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
30124000-4 – sprzêt zwi±zany z komputerami
Zamawiaj±cy wymaga, aby ca³y asortyment by³ fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ 12 miesiêcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie by³ powystawowy, nie by³ wykorzystywany wcze¶niej przez inny podmiot.
Asortyment nie mo¿e powodowaæ ograniczeñ funkcji i mo¿liwo¶ci sprzêtu drukuj±cego oraz jako¶ci wydruku wyspecyfikowanej w warunkach technicznych producenta. W zwi±zku z tym Wykonawca o¶wiadczy, ¿e oferowany towar charakteryzuje siê pe³n± kompatybilno¶ci± z urz±dzeniami, w których ma on byæ u¿ytkowany. Potwierdzenie takie Wykonawca sk³ada na formularzu ofertowym, w formie stosownego o¶wiadczenia. Ponadto oferowany asortyment musi zapewniaæ pod wzglêdem technicznym i jako¶ciowym w³a¶ciw± i pe³na eksploatacjê, bezawaryjno¶æ i ¿ywotno¶æ tych urz±dzeñ.
Oferowany asortyment nie mo¿e ograniczaæ pe³nej wspó³pracy z programem nadzoruj±cym pracê urz±dzenia m.in. monitoruj±cym stan materia³ów eksploatacyjnych.
Oferowany asortyment musi byæ dostarczony w oryginalnych opakowaniach oraz posiadaæ zabezpieczenia pozwalaj±ce na prawid³owe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Winny posiadaæ na produkcie logo producenta umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê producenta, nazwê (typ, symbol) materia³u, numer katalogowy, termin przydatno¶ci do u¿ytku.Nie dopuszcza siê asortymentu typu refurbished/odnowionych (zwróconego do producenta i pó¼niej odsprzedawanego ponownie przez producenta).
Asortyment powinien posiadaæ wymagane atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci oraz spe³niaæ wszelkie wymogi norm, okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem (je¿eli dotyczy). Potwierdzenie posiadania atestów, certyfikatów, ¶wiadectw jako¶ci oraz spe³niania wszelkich wymogów norm Wykonawca sk³ada na formularzu ofertowym, w formie stosownego o¶wiadczenia.
Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30124000-4 - Czê¶ci i akcesoria do maszyn biurowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu na podstawie kryteriów:
Y = A+B

Y – Suma punktów badanej wa¿nej oferty
A – Cena brutto oferty – max. 60 pkt.
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
2. Ocena ofert:
2.1 Kryterium A – cena brutto oferty. Ocena bêdzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najni¿szej spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Punkty za kryterium bêd± obliczone wg wzoru:
najni¿sza oferowana cena brutto z wa¿nych ofert
A = ------------------------------------------------------------------------x 60 pkt
cena brutto badanej oferty

2.1.1.Wyznaczenie warto¶ci punktów:
a) wa¿na oferta z najni¿sz± cen± oferty brutto otrzyma maksymaln± liczbê punktów tj.: 60.
b) inne wa¿ne oferty z podan± sum± warto¶ci tabeli sta³ej zostan± przeliczone wg. powy¿szego wzoru.
c) je¿eli wa¿ne oferty cenowe po przeliczeniu wg powy¿szego wzoru bêd± sobie równe otrzymaj± tak± sam± liczbê pkt.
2.1.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Warto¶ci liczone bêd± do dwóch miejsc po przecinku.
b) Otrzymana tak warto¶æ podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
kryterium B – oferowany termin dostawy.
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena bêdzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym zgodnie z poni¿szymi zasadami: .

a) Deklarowany termin dostawy 10 dni od podpisania umowy – 40 pkt
b) Deklarowany termin dostawy 15 dni od podpisania umowy – 20 pkt
c) Deklarowany termin dostawy 21 dni od podpisania umowy – 0 pkt

Zadeklarowanie terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 21 dni od podpisania umowy skutkuje odrzuceniem oferty, brak deklaracji Wykonawcy odno¶nie terminu wykonania skutkuje przyznanie danemu Wykonawcy 0 punktów w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2025 poz. 514), aktualnego na dzieñ sk³adania ofert i zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo.
4. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez zamawiaj±cego wy³±cznie z wyznaczonym pe³nomocnikiem.
6. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w sekcji VIII sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ oraz zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy.

Czas dostawy na asortyment bêd±cy przedmiotem zamówienia stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zosta³y uszczegó³owione w Sekcji XX SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.