eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Nadzór inwestorski nad budową dróg i ścieżek rowerowych na terenie gminy Wiązowna



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad budową dróg i ścieżek rowerowych na terenie gminy Wiązowna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,90044,8fd556ca85cab1dbaf59deae4982db92.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad budową dróg i ścieżek rowerowych na terenie gminy Wiązowna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bedf3844-f3b6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014179/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór inwestorski nad budową dróg i ścieżek rowerowych na terenie gminy Wiązowna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

cz.II- Zam. współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza–Poddziałania 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT typ projektów–Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej–ZIT–Ścieżki i infrastruktura rowerowa w ramach RPO WM 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224048/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.12.2022.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część I zamówienia: nadzorowanie robót budowlanych w pasach dróg gminnych w branży drogowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, w tym nad:
1) przebudową drogi gminnej nr 270830W Malcanów – Dziechciniec ul. Podleśnej na odcinku o długości 1,4 km realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową „MM – Projekt” Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz, zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 10.11.2015 roku sygn. SAB.6743.1102.2015 o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2015 roku oraz na podstawie ostatecznej decyzji nr 3/2016 z dnia 04.08.2016 roku Starosty Otwockiego z dnia 14.08.2018 roku, sygn. SAB.6740.DR.6.2016 zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Przebudowa drogi publicznej gminnej 270830W Malcanów – Dziechciniec ul. Podleśnej”;
2) przebudową drogi gminnej Lipowo – Kopki – Dziechciniec ul. Trakt Napoleoński w Kopkach na odcinku o długości 860 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową: Akonsult Sp. z o.o. oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 17 września 2015 roku o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem;
3) przebudową ul. Sportowej i Działkowej w Woli Duckiej na odcinku o długości 771 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową: MM-PROJEKT Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz” oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 28.08.2019 roku o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 8 sierpnia 2019 roku;
4) budową drogi gminnej - ul. Jana Pawła II w miejscowości Zakręt na odcinku o długości 634,72 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową: ARS Projekt Agnieszka Sanojca oraz ostatecznej decyzji nr 1/2022 z dnia 25.01.2022 roku Starosty Otwockiego, znak: AB.6740.DR.12.2021.PG zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Budowa drogi gminnej – ul. Jana Pawła II w Zakręcie” oraz budowy drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie od pikietaża 0+300.00 do pikietaża 0+397.67 w pełnym zakresie wynikającym
z dokumentacji projektowej „Budowa drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie” opracowanej przez „MM-Projekt” Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz z lipca 2018 r. oraz od pikietaża 0+000.00 do pikietaża 0+300.00 w zakresie budowy chodnika oraz zjazdów indywidualnych zgodnie z dokumentacją projektową „MM-Projekt” Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz z lipca 2018 r. zatwierdzony ostateczną decyzją nr 8/2018 z dnia 29.06.2018 roku Starosty Otwockiego, znak: AB.6740.DR.14.2018.MR;
5) budową drogi gminnej nr 270845W – ul. Sportowa w Wiązownie na odcinku
o długości 462,07 m, realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową „MM-PROJEKT Projektowanie i Konsulting w inżynierii Lądowej Michał Michniewicz” oraz ostatecznej decyzji nr 8/2020 z dnia 28.08.2020 roku Starosty Otwockiego sygn. AB.6740.DR.3.2020.PP zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Budowa drogi gminnej 270845W – ul. Sportowej w Wiązownie”;
6) przebudową drogi gminnej nr 270832W – ul. Ułańska w Lipowie i ul. Trakt Napoleoński od pikietaża 0+000,00 do pik. 1+684,81 w oparciu o zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 17.09.2015r., znak:SAB.6743.1035.2015 oraz z dnia 29.12.2015 r., znak: SAB.6743.1465.2015.
3. Wykonawcą robót budowlanych dla części I zamówienia będzie firma TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. K. Termin umowny wykonania przedmiotu umowy dla pkt 1) lit. a)-e) to 07.12.2022 r., a przewidywany termin dla pkt 1) lit. f) to listopad 2022 r. Wartość robót budowlanych wynosi łącznie 12.125.899,55 zł (słownie złotych: dwanaście milionów sto dwadzieścia pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć 55/100).
Dokumentacja projektowa dostępna pod poniższym linkiem: https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,78402,5adfc37e8b1a7ab1549daeb6f4918426.html
oraz
https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,82833,26face991c1171dc87f3b04228d1e9bf.html.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany podać odrębnie wartość wynagrodzenia za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w pkt pkt 1) lit. a)-e) oraz odrębnie dla zakresu określonego w pkt 1) lit. f).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 139990,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część II zamówienia: nadzorowanie robót budowlanych w pasie dróg gminnych i powiatowej w branży drogowej, telekomunikacyjnej, elektrycznej, w tym nad:
1) rozbudową drogi gminnej nr 270826W – ul. Pęclińskiej w Duchnowie, jednostka ewidencyjna Duchnów, ul. Zamkowej w Pęclinie od pikietaża 1+265,60 do 2+605,30 na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową „ARS Projekt” Agnieszka Sanojca oraz na podstawie ostatecznej decyzji ZRID Starosty Otwockiego nr 10/2021 z dnia 01.12.2021 r., znak: AB.6740.DR.6.2021.MD zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;
2) rozbudową drogi powiatowej nr 2709W Malcanów – Lipowo od km 0+000,00 do km 0+672,00 w gminie Wiązowna na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową VIAINFRA Sp. z o.o. oraz na podstawie ostatecznej decyzji ZRID Starosty Otwockiego nr 2/2021 z dnia 28.06.2021 r. ,znak: AB.6740.DR.1.2021.PG;
3) rozbudową drogi powiatowej nr 2709W – ul. Armii Krajowej w miejscowości Lipowo na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową „ARS Projekt” Agnieszka Sanojca oraz na podstawie ostatecznej decyzji ZRID Starosty Otwockiego nr 8/2021 z dnia 14.09.2021 r., znak: AB.6740.DR.5.2021.PG;
4) budową drogi publicznej gminnej – ul. Wypoczynkowej w Lipowie i Porębach od km 0+000,00 do km 0+030,09 na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Drogowe Biuro Projektowe Michał Nurkiewicz oraz na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Otwockiego nr 2/2016 z dnia 20.07.2016 r., znak: SAB.6740.DR.2.2016;
5) budową wolno stojącej wiaty oraz obiektów małej architektury na dz. nr ew. 211/1 i 211/2 obr. Malcanów na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez ARCHICON Szczesiuk&Wilczek s.c. oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 03.12.2021 r., znak: AB.6743.1451.2021.PG;
6) budową peronów tymczasowych na okres budowy docelowych zatok autobusowych.
6. Wykonawcą robót budowlanych dla części II zamówienia będzie firma ROKOM Sp. z o.o. Termin umowny wykonania przedmiotu umowy to 08.11.2022 r. Wartość robót budowlanych wynosi łącznie 5.857.260,00 zł (słownie złotych: pięć milionów osiemset pięćdziesiąt siedem tysięcy dwieście sześćdziesiąt 00/100).
Dokumentacja projektowa dostępna pod poniższym linkiem: https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,82217,eb2249d0ad878fd75933905ea066fb93.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 67620,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153627,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ireneusz Malewicz I&M ENGINEERS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631505433

7.3.3) Ulica: Litewska

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SGS Polska Sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122877,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27306,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ireneusz Malewicz I&M ENGINEERS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631505433

7.3.3) Ulica: Litewska

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SGS Polska Sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27306,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.