Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315227/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00332113/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach prokuratur okręgu zielonogórskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 42
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-332
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683291700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-zielona-gora
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26ccaf68-02fb-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Prokuratura
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach prokuratur okręgu zielonogórskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ccaf68-02fb-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00205967/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa ochrona obiektów prokuratur okręgu zielonogórskiego wraz z monitorowaniem systemów zabezpieczeń w okresie 24 m-cy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315227
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3033-7.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1300941,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 501796,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 133190,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 133190,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 133190,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej we Wschowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 133190,87 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Żaganiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 133190,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Żarach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 133190,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarzadzanie kontraktem pn. "Rozbiórka starego i budowa nowego mostu w m. Santok w ciągu dr woj. nr 158 w km 11+777".
- Dostawa mieszanki bazaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego oraz środków ochrony indywidualnej i przedmiotów ekwipunku osobistego strażaków
- Naprawy i konserwacje ambulansów medycznych
- SUKCESYWNY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Usługa kompleksowej obsługi wystaw i wydarzeń organizowanych przez Zachętę - Narodową Galerię Sztuki
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.