eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchowo › Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZCHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 29

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-530

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@wierzchowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f693b28c-2270-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f693b28c-2270-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062564/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Wierzchowo o windę towarowo-osobową w tym dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie z grantu w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1/3.2023.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Urzędu Gminy Wierzchowo o windę towarowo – osobową, w tym dla osób niepełnosprawnych na działce oznaczonej geodezyjnie nr 552/3 położonej w Wierzchowie przy ul. Długiej 29.
Winda o konstrukcji stalowej z udźwigiem 450 kg dla 6 osób osadzona przez producenta, posiadająca aprobatę techniczną dopuszczającą do użytkowania. Winda do obsługi osób w tym niepełnosprawnych oraz towarów będzie zamontowana na zewnątrz budynku w elewacji szczytowej (bocznej) w jego klatce schodowej, z wejściem z parteru do piwnicy oraz z parteru do drugiego piętra.
Winda powinna posiadać szyb zewnętrzny, konstrukcji z kształtowników stalowych, całkowite oszklenie, napęd bez maszynowni.
Winda wykonana przez specjalistyczną firmę posiadającą aprobatę techniczną dopuszczającą do użytkowania o konstrukcji stalowej. Winda z instalacją elektryczną oraz wentylacją nawiewno-wywiewną oraz grzewczą spełniającą wymogi sanitarne i przeciwpożarowe.
Winda powinna posiadać deklarację zgodności producenta oraz świadectwo odbioru urządzenia przez Jednostkę Notyfikowaną i oznakowanie Certyfikatem Zgodności CE.
Kabinę wyposażyć w system głośnomówiący informujący o lokalizacji windy oraz w przyciski oznaczone pismem Braille’a – dla osób niewidomych.
Po zamontowaniu windy należy przeprowadzić badanie techniczne urządzenia w obecności inspektora Urzędu Dozoru Technicznego. Winda musi uzyskać decyzję na jej użytkowanie zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545751,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545751,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545751,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357

7.3.3) Ulica: Pawia 51/72

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-030

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
Kalinowo 86, 07-304 Ostrów Mazowiecka
Roboty budowlane w tym montaż urządzenia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545751,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.