Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00334206/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00339136/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapewnienie urządzeń multimedialnych oraz niezbędnego sprzętu w celu realizacji wydarzenia pn. 14. Bella Skyway Festival. Toruń. Kujawsko-Pomorskie organizowanego w Toruniu w dniach 15-19.08.2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Agenda Kulturalna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520831684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 13/4
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@tak.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.tak.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c9ef234-303a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapewnienie urządzeń multimedialnych oraz niezbędnego sprzętu w celu realizacji wydarzenia pn. 14. Bella Skyway Festival. Toruń. Kujawsko-Pomorskie organizowanego w Toruniu w dniach 15-19.08.2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c9ef234-303a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115991/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 „Zapewnienie urządzeń multimedialnych oraz niezbędnego sprzętu w celu realizacji wydarzenia pn. 14. Bella Skyway Festival. Toruń. Kujawsko-Pomorskie organizowanego w Toruniu w dniach 15-19.08.2023 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kujawy + Pomorze - promocja potencjału gospodarczego regionu - edycja II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3400-2/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172538,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie urządzeń multimedialnych oraz niezbędnego sprzętu wraz z montażem, demontażem, obsługą techniczną i własnym transportem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Najkorzystniejsza oferta w postępowaniu przewyższa kwo-tę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający postanowił przeznaczyć na postępowanie 172.538,25 zł, natomiast najkorzystniejsza oferta wyniosła 183.270,00 zł. Zamawiający, jako Instytucja Publiczna, finansowana ze środków miejskich, nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wysokości kolejnej oferty, w związku z czym unieważnia ww. postępowanie. Podstawa prawna unieważnienia: art. 266 w zw. z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158277,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy układu drogowego wraz z uzbrojeniem na terenie obszaru płn. - wsch. osiedla mieszkaniowego JAR w Toruniu - etap IV
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Oleśnica
- Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego na Wydziale Matematyki i Informatyki przy ul. Chopina 18/22 w Toruniu (instalacja oświetlenia dróg ewakuacyjnych w starym budynku).
- dostawa leków i płynów infuzyjnych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa śliniaków jednorazowych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - III etap (pierwsze wyposażenie)
- Kompleksowa obsługa techniczna podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Dostawa totemów cyfrowych
- Wykonanie modernizacji systemów sterowania AV w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.