eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › ¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-08-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Siekierczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siekierczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757221778

1.5.8.) Numer faksu: 756666150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.siekierczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d413ba04-3847-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00352219

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00006079/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5) Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwo na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki lub w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Siekierczyn – e-mail: ug@siekierczyn.pl, tel. 75 722 17 78.
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Rafa³ Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl, tel.: 68 411 40 00.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2022.1710 ze zm.) w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – nr. ZP.271.16.2023
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± w szczególno¶ci: podmioty wspó³pracuj±ce z Urzêdem na podstawie podpisanych umów, osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia PZP czy organy pañstwowe upowa¿nione na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym ustaw y z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.).
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym przewidzianym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± ze wspomnianej wy¿ej ustawy.
7) Wobec Pani/Pana danych nie bêd± podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, dane tak¿e nie bêd± profilowane.
8) Posiada Pani/Pan prawo do: ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a tak¿e do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1) Administrator nie bêdzie przekazywa³ danych osobowych do pañstw trzecich ani organizacji miêdzynarodowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
j) dane nie bêd± przekazywane do Pañstw trzecich ani organizacji miêdzynarodowych,
k) Podanie danych nie jest obowi±zkowe, jednak ich niepodanie bêdzie wi±za³o siê z brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w Postêpowaniu.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na dowo¿eniu i odwo¿eniu uczniów z terenu Gminy Siekierczyn do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie w okresie od 1 wrze¶nia 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. wraz z zabezpieczeniem opieki nad uczniami w trakcie wykonywania us³ugi.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik numer 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie/waga (pkt)
1. Cena (koszt) 60% = 60 pkt
2. Czas reakcji na podstawienie pojazdu 40% = 40 pkt
Razem 100%

Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej.

CENA – 60%
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena = Cena oferowana najni¿sza x 100 pkt x 60 %
Cena badanej oferty

Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

1) Czas reakcji na podstawienie pojazdu
Minimalny mo¿liwy to 10 minut, maksymalny 40 minut. Powy¿ej 40 minut nie bêdzie dodatkowo punktowany.
Skala punktowa za wskazany w ofercie – czas reakcji na podstawienie pojazdu:
• 30-40 minut – 10 pkt
• 11- 30 minut – 20 pkt
• 10 minut – 40 pkt

Warto¶æ kryterium zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oferta z najkrótszym czasem reakcji na podstawienie pojazdu (10 minut) otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 40 = 40%.

2) Maksymalna ³±czna liczba punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na podstawienie pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania
( np. KRS, CEiDG). Zamawiaj±cy bêdzie móg³ zweryfikowaæ warunek za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.

2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia.
Wykonawca równocze¶nie o¶wiadcza, ¿e posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego/ licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarz±dzaj±cych firm± Wykonawcy-sk³adana na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Posiadanie przez Wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia przewo¿onych dzieci i opiekunów (oraz innych pasa¿erów) od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków – wymagana suma ubezpieczenia na osobê 10.000,00 z³.
b) posiadanie przez Wykonawcê polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie ¶wiadczonej us³ugi na min. 300 000,00 z³. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
c) posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia pojazdów, którymi bêdzie wykonywa³ zamówienie w zakresie obowi±zkowej odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych i na wezwanie zamawiaj±cego ma obowi±zek je przedstawiæ.
d) Wszystkie ww. umowy ubezpieczenia maj± byæ czynne w okresie wykonywania zamówienia. Je¿eli umowy zakoñcz± siê wcze¶niej ni¿ termin wykonywania zamówienia Wykonawca jest zobligowany do zawarcia nowych umów.




4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
 Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wyka¿e wykonanie dwóch (2) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane. Wykonawca mo¿e za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. – za³±cznik numer 6
 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci minimum dwóch kierowców, którzy posiadaj± uprawnienia, których obowi±zek posiadania nak³ada ustawa Prawo o ruchu drogowym - prawo jazdy min. Kat. D1/D oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu pojazdem (z przewozem osób) a tak¿e aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu braku przeciwwskazañ do kierowania pojazdem.
Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dysponuje w celu wykonania zamówienia min. 1 opiekunem do dzieci
- wzór za³±cznik numer 7.
 dysponuje w celu realizacji zamówienia min. 2 autobusami w³asnymi, które posiadaj± wa¿ne ubezpieczenie OC i NW. Autobusy, które bêd± wykorzystywane do realizacji dowozów winny spe³niaæ wszelkie wymogi okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygna³ów drogowych (Dz. U. 2019 r. poz. 2310, ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) wzór za³±cznik numer 7.

Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty wykazu robót oraz referencji b±d¼ innych dokumentów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie zadania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u (za³±czniki numer 5, 5a do SWZ) w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 7 i 8 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale II.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u (za³±czniki numer 5, 5a do SWZ) w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 7 i 8 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale II.
Wykonawca musi spe³niæ/okazaæ:
j) Wykaz osób (za³±cznik numer 7) - skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci minimum dwóch kierowców, którzy posiadaj± uprawnienia, których obowi±zek posiadania nak³ada ustawa Prawo o ruchu drogowym - prawo jazdy min. Kat. D1/D oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu pojazdem (z przewozem osób) a tak¿e aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu braku przeciwwskazañ do kierowania pojazdem.
Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dysponuje w celu wykonania zamówienia min. 1 opiekunem do dzieci
Wymagana forma:
Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

k) wykaz pojazdów (za³±cznik numer 7) – którymi dysponuje Wykonawca w celu realizacji zamówienia tj. min. 2 autobusami w³asnymi, które posiadaj± wa¿ne ubezpieczenie OC i NW. Autobusy, które bêd± wykorzystywane do realizacji dowozów winny spe³niaæ wszelkie wymogi okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygna³ów drogowych (Dz. U. 2019 r. poz. 2310, ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.)
l) wykaz us³ug – (za³±cznik numer 6) - Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wyka¿e wykonanie dwóch (2) us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane. Wykonawca mo¿e za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. – za³±cznik numer 6

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku przed³o¿enia przez wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

6. Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:
a) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) - szczegó³owe zapisy w SWZ
b) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³±cznik numer 9)
d) Formularz ofertowy (za³±cznik nr 2 do SWZ)
e) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (za³±cznik numer 10)
f) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych
g) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
h) Informacje dotycz±ce wykonawcy (za³±cznik nr 3, 4 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³±cznik numer 9)
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy który stanowi za³±cznik numer 8 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-21 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-21 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca w za³. nr 5a o¶wiadcza, ¿e nie podlegam wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 7 ust. 1 w zwi±zku z ust. 9 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.