Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00313720/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,, Organizacja dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki,,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gora.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Organizacja dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki,,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6adeffbc-36ed-477e-bcde-a10139e1f751
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028254/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.82.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczegow Rydzynie, Plac Zamkowy 2, 64-130 Rydzyna
Trasa: Góra (7 uczniów) – Włodków Dolny (1 uczeń) - Żarki (1 uczeń) – Czernina Dolna
(2 uczniów) – Rydzyna – 37 km szacunkowa liczba kilometrów – wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
Trasa popołudniowa: Rydzyna - Czernina Dolna (2 uczniów) – Żarki (1 uczeń) - Włodków Dolny (1 uczeń) – Góra (7 uczniów) – 36,7 km szacunkowa liczba kilometrów– wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 142257,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego we Wschowie, ul. T. Kościuszki 25, 67-400 WschowaTrasa poranna: Szedziec (1 uczeń) – Góra (1 uczeń) –Brzeżany (1 uczeń) - Chróścina (1 uczeń -internat) - Witoszyce (1 uczeń) – Wschowa – 42,8 km szacunkowa liczba kilometrów – wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
Trasa poranna bez 1 ucznia z Chróściny (internat): Szedziec (1 uczeń) – Góra (1 uczeń) – Brzeżany (1 uczeń) - Witoszyce (1 uczeń) – Wschowa – 39,7 km szacunkowa liczba kilometrów – wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
Trasa popołudniowa: Wschowa – Witoszyce (1 uczeń) – Chróścina (1 uczeń - internat) – Brzeżany (1 uczeń) - Góra (1 uczeń) – Szedziec (1 uczeń) – 42,8 km szacunkowa liczba kilometrów – wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
Trasa popołudniowa bez 1 ucznia z Chróściny (internat): Wschowa – Witoszyce (1 uczeń) – Brzeżany (1 uczeń) - Góra (1 uczeń) – Szedziec (1 uczeń) – 39,7 km szacunkowa liczba kilometrów – wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
Jeden uczeń z Chróściny od poniedziałku do piątku przebywa w internacie Ośrodka, w związku
z tym przejazdy będą wykonywane dwa razy w tygodniu, zgodnie z organizacją roku szkolnego
i realizowanym harmonogramem zajęć w Ośrodku tj. kurs rano w pierwszy dzień nauki w tygodniu oraz kurs po południu w ostatnim dniu nauki w tygodniu. W przypadku, gdy w środku tygodnia wypadają dni ustawowo wolne od zajęć lub dni świąteczne, wykonywane będą dodatkowe kursy. Natomiast przewóz uczniów z: Szedźca, Góry, Brzeżan, Witoszyc, będzie się odbywać od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem zajęć w Ośrodku
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 142451,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno –Wychowawczego w Lesznie, ul. Starozamkowa 14a, 64-100 Leszno oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Lesznie, Aleje Jana Pawła II nr 10, 64-100 LesznoTrasa poranna: Góra (5 uczniów, w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich) – Leszno – 26,0 km szacunkowa liczba kilometrów – wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
Trasa popołudniowa: Leszno – Góra (5 uczniów, w tym dwóch uczniów na wózkach inwalidzkich) –27,3 km szacunkowa liczba kilometrów – wyliczono na podstawie mapy gogle.pl
Przewóz dotyczy osób do 25 roku życia.
Wykonawca musi zapewnić na czas całego przejazdu zindywidualizowaną opiekę pełnoletniego opiekuna. Opieka nie może być sprawowana przez osobę kierującą pojazdem. Opiekunowie muszą dysponować certyfikatami/zaświadczeniami o ukończonych kursach pierwszej pomocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 117064,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144342,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144342,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "KĘPKA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972377623
7.3.4) Miejscowość: ŚWIĘCIECHOWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144342,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jacek Szurynowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991449045
7.3.4) Miejscowość: NIECHLÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBASTIAN RACZYŃSKI FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971226394
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
' SEBASTIAN RACZYŃSKI FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA '
jakie przetargi wygrała firma
' SEBASTIAN RACZYŃSKI FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA '
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Dostawa urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - grupa A
- " Budowa stacji życia - AED,,
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim.
- ,, Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa oczyszczalni ścieków w m. Góra,,
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Góra,,.
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wietrzychowicach w 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





