eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPoprawa warunków dostępności architektonicznej dla osób niepełnosprawnych poprzez zmodernizowanie windy w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków dostępności architektonicznej dla osób niepełnosprawnych poprzez zmodernizowanie windy w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 56

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@tomaszow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.tomaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a158258-1a5d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków dostępności architektonicznej dla osób niepełnosprawnych poprzez zmodernizowanie windy w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a158258-1a5d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095941/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa warunków dostępności architektonicznej dla osób niepełnosprawnych poprzez zmodernizowanie windy w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ul. Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZ.250.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zakup i montaż windy osobowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ul. Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim. Przedmiotowe zadanie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Wymiana windy nastąpi w istniejącym szybie windowym.
2. Prace będą polegały na:
1) demontażu istniejącego dźwigu windowego – kabiny i napędu,
2) wymianie elementów osprzętu instalacji elektrycznej szybu windowego tj. opraw oświetleniowych oraz gniazd serwisowych,
3) montażu nowego dźwigu windowego – kabiny i napędu,
4) wymianie rozdzielni windy – szafy sterowniczej,
5) demontażu istniejących drzwi szybu windowego,
6) montażu nowych drzwi szybu windowego w istniejących otworach drzwiowych,
7) wykonaniu niezbędnych obróbek murów po wymianie drzwi szybu windowego wraz z wykonaniem gładzi i malowaniem szybu windowego oraz ścian przy drzwiach windy na każdej z kondygnacji.
3. Nowa winda będzie przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób niewidomych i niedowidzących, jak i osób niesłyszących i niedosłyszących.
9. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:
1) przedmiarem robót,
2) projektem budowlanym technicznym,
3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
4) obowiązującymi przepisami,
5) normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.