Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335261/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00345736/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2025/BZP 00128233/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2024/BZP 00411101/01 - Wynik z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/12/2024 „Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-531
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351034
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00335261
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający w powyższym zakresie wymaga aby:
1.2.1. Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie / koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający w powyższym zakresie wymaga aby:
1.3.1. Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 PLN / słownie: czterysta tysięcy 00/100 PLN.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający w powyższym zakresie wymaga aby Wykonawca
1.4.1. dysponował potencjałem technicznym:
a) Minimum 3 (trzy) grupy interwencyjne z czasem dojazdu, który powinien wynosić maksymalnie 6 minut od momentu uruchomienia przycisku przeciw-napadowego lub alarmu,
b) Całodobowe centrum monitorowania.
1.4.2. posiadał doświadczenie:
a) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w ramach odrębnych umów co najmniej dwa zamówienia (usługi) obejmujące swym zakresem świadczenie usługi ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto rocznie (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy i umowa winna trwać co najmniej 12 miesięcy).
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: Zamawiający w powyższym zakresie wymaga aby:
1.2.1. Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie / koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie
usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający w powyższym zakresie wymaga aby:
1.3.1. Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 PLN / słownie: czterysta tysięcy 00/100 PLN.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający w powyższym zakresie wymaga aby Wykonawca
1.4.1. dysponował potencjałem technicznym:
a) Minimum 3 (trzy) grupy interwencyjne z czasem dojazdu, który powinien wynosić maksymalnie 15 minut od momentu
uruchomienia przycisku przeciw-napadowego lub alarmu,
b) Całodobowe centrum monitorowania.
1.4.2. posiadał doświadczenie:
a) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w
tym okresie, wykonał w ramach odrębnych umów co najmniej dwa zamówienia (usługi objęte odrębnymi umowami), z
których każde obejmowało swym zakresem świadczenie usługi ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 300
000,00 PLN brutto rocznie (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej
umowy i umowa winna trwać co najmniej 12 miesięcy).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII SWZ.
2.2.1. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) Kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia / koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia – na potwierdzenie warunku udziału określonego w Rozdziele VII pkt. 1.2.1 SWZ,
2.2.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, na kwotę minimum 400.000,00 zł, zgodnie z warunkiem w Rozdziale VII pkt. 1.3.1. SWZ
2.2.3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z warunkiem w Rozdziale VII pkt. 1.4.1. – 1.4.2. SWZ
a) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu minimum 3 (trzema) grupami interwencyjnymi, których czas dojazdu do obiektów Szpitala powinien wynosić maksymalnie 6 minut od momentu: uruchomienia przycisku p-napadowego lub alarmu – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ
b) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu całodobowym centrum monitorowania – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ
c) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2. SWZ – wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII SWZ.
2.2.1. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
a) Kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia / koncesji wydanej przez Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia – na
potwierdzenie warunku udziału określonego w Rozdziale VII pkt. 1.2.1 SWZ,
2.2.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 400.000,00 zł, zgodnie z warunkiem
w Rozdziale VII pkt. 1.3.1. SWZ
2.2.3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z warunkiem w Rozdziale VII pkt. 1.4.1. – 1.4.2. SWZ
a) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu minimum 3 (trzema) grupami interwencyjnymi, których czas dojazdu do obiektów
Szpitala powinien wynosić maksymalnie 15 minut od momentu: uruchomienia przycisku p-napadowego lub alarmu –
wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ
b) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu całodobowym centrum monitorowania – wzór druku oświadczenia stanowi
załącznik nr 7 do SWZ
c) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy warunku
określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2. SWZ – wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-07 09:00
Po zmianie:
2024-06-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-07 10:30
Po zmianie:
2024-06-10 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-06
Po zmianie:
2024-07-09
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.