Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284267/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00300316/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nakielskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nakielski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Administracji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. H. Dąbrowskiego 54
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nakielski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-nakielski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,201761,5de8fbbda33c27ba58d89223869646af.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nakielskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1445ab1-e02c-4a2c-b728-ca2137b05190
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030341/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nakielskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AWA.272.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 852897,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Części I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia;
2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 706200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Części II: Ubezpieczenia komunikacyjne;- obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
- ubezpieczenie autocasco (AC);
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdów mechanicznych;
- ubezpieczenie ASSISTANCE;
- ubezpieczenie auto – szyby;
2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 144450 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Części III: Ubezpieczenie NNW;- ubezpieczenie osób bezrobotnych i poszukujących pracy od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem, studiami podyplomowymi lub potwierdzeniem nabycia wiedzy i umiejętności (art. 241 Ustawy z dnia 20 marca 2025r o rynku pracy i służbach zatrudnienia).
2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 2247,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 525-22-71-511
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUZ UBEZPIECZENIA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TUZ UBEZPIECZENIA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104946,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104946,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262349108
7.3.3) Ulica: Ul. SENATORSKA 18
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104946,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie części III: Ubezpieczanie NNW, na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo Zamówień Publicznych, tj, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Tryb podstawowy bez negocjacji na usługi pocztowe w 2026 r.
- DOSTAWA UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO I WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W NAKLE NAD NOTECIĄ
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Mińskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trąbki Wielkie i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY IŁAWA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Usługa ubezpieczenia Gminy Brudzew
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ryzyk cybernetycznych Gminy Miasta Rzeszów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury - 3 części
- Usługa ubezpieczenia SPZOZ w Puławach
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





