eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wyk. usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przew. osób na potrz. 21 Wojskow. Oddziału Gospodarczego oraz jedn. wojsko. i instyt. będących na zaopat. 21. WOG w Elblągu w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyk. usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przew. osób na potrz. 21 Wojskow. Oddziału Gospodarczego oraz jedn. wojsko. i instyt. będących na zaopat. 21. WOG w Elblągu w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przew. osób na potrz. 21 Wojskow. Oddziału Gospodarczego oraz jedn. wojsko. i instyt. będących na zaopat. 21. WOG w Elblągu w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30307406-34da-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21. WOG w Elblągu w 2023 roku” nr postępowania 31/SZP/2022;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.31.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1 – Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Elblągu.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą w celu przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21.WOG w Elblągu w 2023 roku. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena brutto oferty-60%, Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%, Średni wiek pojazdów–20% 2.W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór: najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ----x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3.W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego; Liczba punktów; od 3 godz.–do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby-20 pkt; od 11 godz.–do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby-10 pkt;
od 25 godz.–do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby-0 pkt; 20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 3 godz. - do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. - do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 25 godz. - do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego. 4.W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów; Liczba punktów; od 0 do 6 lat-20 pkt; powyżej 6 lat do 7 lat-10 pkt; powyżej 7 lat do 8 lat-5 pkt. 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 6 lat. 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 6 lat do 7 lat. 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 7 lat do 8 lat. PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamaw. rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym), tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest: 2022 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 0 wiek pojazdu; 2021 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 1 roczny pojazd; 2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 2 letni pojazd; 2019 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 3 letni pojazd; 2018 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 4 letni pojazd; 2017 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 5 letni pojazd; 2016 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 6 letni pojazd; 2015 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 7 letni pojazd; 2014 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 8 letni pojazd. Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamaw., to pojazdy 8 letnie, tj. z 2014 roku produkcji. UWAGA:1)Mini. wymagana przez Zamaw. liczba pojazdów wynosi: - dla cz. zam. nr 1–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 2–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 3–4 pojazdy; - dla cz. zam. nr 4–4 pojazdy. 2) W przypadku składania ofert na kilka cz. zam., wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej cz. zam. 3) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2014 roku nie będą brane pod uwagę, tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów. 4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ. 5.Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru: P = K1 + K2 + K3; P -liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę; K1-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”; K2-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych”; K3-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”. 6.Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokład. do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzyst. ofertę. 7.Za ofertę najkorzyst. zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maks. liczba pkt., jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2 – Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Braniewie.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą w celu przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21.WOG w Elblągu w 2023 roku. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych
w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena brutto oferty-60%, Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%, Średni wiek pojazdów–20% 2.W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór: najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ----x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3.W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego; Liczba punktów; od 3 godz.–do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby-20 pkt; od 11 godz.–do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby-10 pkt;
od 25 godz.–do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby-0 pkt; 20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 3 godz. - do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. - do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 25 godz. - do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego. 4.W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów; Liczba punktów; od 0 do 6 lat-20 pkt; powyżej 6 lat do 7 lat-10 pkt; powyżej 7 lat do 8 lat-5 pkt. 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 6 lat. 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 6 lat do 7 lat. 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 7 lat do 8 lat. PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamaw. rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym), tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest: 2022 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 0 wiek pojazdu; 2021 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 1 roczny pojazd; 2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 2 letni pojazd; 2019 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 3 letni pojazd; 2018 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 4 letni pojazd; 2017 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 5 letni pojazd; 2016 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 6 letni pojazd; 2015 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 7 letni pojazd; 2014 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 8 letni pojazd. Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamaw., to pojazdy 8 letnie, tj. z 2014 roku produkcji. UWAGA:1)Mini. wymagana przez Zamaw. liczba pojazdów wynosi: - dla cz. zam. nr 1–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 2–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 3–4 pojazdy; - dla cz. zam. nr 4–4 pojazdy. 2) W przypadku składania ofert na kilka cz. zam., wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej cz. zam. 3) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2014 roku nie będą brane pod uwagę, tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów. 4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ. 5.Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru: P = K1 + K2 + K3; P -liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę; K1-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”; K2-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych”; K3-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”. 6.Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokład. do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzyst. ofertę. 7.Za ofertę najkorzyst. zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maks. liczba pkt., jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 3 – Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Bartoszycach.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą w celu przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21.WOG w Elblągu w 2023 roku. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena brutto oferty-60%, Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%, Średni wiek pojazdów–20% 2.W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór: najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ----x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3.W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego; Liczba punktów; od 3 godz.–do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby-20 pkt; od 11 godz.–do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby-10 pkt;
od 25 godz.–do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby-0 pkt; 20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 3 godz. - do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. - do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 25 godz. - do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego. 4.W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów; Liczba punktów; od 0 do 6 lat-20 pkt; powyżej 6 lat do 7 lat-10 pkt; powyżej 7 lat do 8 lat-5 pkt. 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 6 lat. 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 6 lat do 7 lat. 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 7 lat do 8 lat. PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamaw. rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym), tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest: 2022 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 0 wiek pojazdu; 2021 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 1 roczny pojazd; 2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 2 letni pojazd; 2019 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 3 letni pojazd; 2018 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 4 letni pojazd; 2017 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 5 letni pojazd; 2016 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 6 letni pojazd; 2015 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 7 letni pojazd; 2014 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 8 letni pojazd. Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamaw., to pojazdy 8 letnie, tj. z 2014 roku produkcji. UWAGA:1)Mini. wymagana przez Zamaw. liczba pojazdów wynosi: - dla cz. zam. nr 1–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 2–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 3–4 pojazdy; - dla cz. zam. nr 4–4 pojazdy. 2) W przypadku składania ofert na kilka cz. zam., wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej cz. zam. 3) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2014 roku nie będą brane pod uwagę, tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów. 4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ. 5.Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru: P = K1 + K2 + K3; P -liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę; K1-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”; K2-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych”; K3-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”. 6.Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokład. do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzyst. ofertę. 7.Za ofertę najkorzyst. zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maks. liczba pkt., jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 4 – Przewóz osób z Jednostki Wojskowej zlokalizowanej w Morągu.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą w celu przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21.WOG w Elblągu w 2023 roku. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena brutto oferty-60%, Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%, Średni wiek pojazdów–20% 2.W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór: najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ----x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3.W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego; Liczba punktów; od 3 godz.–do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby-20 pkt; od 11 godz.–do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby-10 pkt;
od 25 godz.–do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby-0 pkt; 20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 3 godz. - do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. - do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamaw.; 0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony autobus/autokar w przedziale czasowym od 25 godz. - do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego. 4.W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów; Liczba punktów; od 0 do 6 lat-20 pkt; powyżej 6 lat do 7 lat-10 pkt; powyżej 7 lat do 8 lat-5 pkt. 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 6 lat. 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 6 lat do 7 lat. 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzielony przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale powyżej 7 lat do 8 lat. PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamaw. rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym), tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest: 2022 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 0 wiek pojazdu; 2021 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 1 roczny pojazd; 2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 2 letni pojazd; 2019 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 3 letni pojazd; 2018 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 4 letni pojazd; 2017 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 5 letni pojazd; 2016 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 6 letni pojazd; 2015 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 7 letni pojazd; 2014 – Zamaw. przyjmuje, że jest to - 8 letni pojazd. Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamaw., to pojazdy 8 letnie, tj. z 2014 roku produkcji. UWAGA:1)Mini. wymagana przez Zamaw. liczba pojazdów wynosi: - dla cz. zam. nr 1–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 2–6 pojazdów; - dla cz. zam. nr 3–4 pojazdy; - dla cz. zam. nr 4–4 pojazdy. 2) W przypadku składania ofert na kilka cz. zam., wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej cz. zam. 3) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2014 roku nie będą brane pod uwagę, tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów. 4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ. 5.Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru: P = K1 + K2 + K3; P -liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę; K1-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”; K2-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych”; K3-liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”. 6.Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokład. do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzyst. ofertę. 7.Za ofertę najkorzyst. zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maks. liczba pkt., jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów tj., jeżeli Wykonawca:
Dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4
1) posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego,
o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.) lub posiada odpowiednią licencję wspólnotową, o której mowa w art. 5a ww. ustawy, w przypadku podjęcia i wykonywania międzynarodowego transportu drogowego.
b) zdolności technicznej lub zawodowej tj., jeżeli Wykonawca:
1) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kategorii „D”), określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami
(Dz. U. 2016 r., poz. 231 z późn. zm.), w ilościach minimalnych:
dla części zamówienia nr 1 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 2 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 3 - 4 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 4 – 4 osób (kierowców).
W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, minimalną liczbą osób będzie suma wymagana dla każdej części zamówienia (ta sama osoba nie może być wskazana dla kilku części zamówienia).
2) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje w sposób należyty:
a) dla części zamówienia nr 1 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto każda;
b) dla części zamówienia nr 2 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda;
c) dla części zamówienia nr 3 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda;
d) dla części zamówienia nr 4 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda.
UWAGA:
 w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać wartość usług nie mniejszą niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, z zastrzeżeniem, że przez jedną usługę Zamawiający rozumie zamówienie wykonywane lub wykonane na podstawie jednej umowy;
 w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należnym wykonaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1
pkt 1), zastępuje się
je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,
jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą,
złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w
terminie wskazanym w ust 1 pkt 2).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. b) i d) SWZ,
tj. potwierdzającego posiadanie:
a) Dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.: zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2022 r., poz. 180 z późn. zm.) lub odpowiednią licencję wspólnotową, o której mowa w art. 5a ww. ustawy, w przypadku podjęcia i wykonywania międzynarodowego transportu drogowego;
b) Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
wykazu osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami ( prawo jazdy kategorii „D”), określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2016 r., poz. 231 z późn. zm.), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z podaniem imion i nazwisk tych osób, wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami w ilościach minimalnych:
dla części zamówienia nr 1 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 2 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 3 - 4 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 4 – 4 osób (kierowców).
W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, minimalną liczbą osób jest suma wymagana dla każdej części zamówienia (ta sama osoba nie może być wskazana dla kilku części zamówienia).
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
c) Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług:
 dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto każda;
 dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda;
 dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda;
 dla części zamówienia nr 4: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do
SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców składających ofertę wspólnie należy przedłożyć polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia zawierający rozszerzenie obejmujące każdego z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §8 umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21. WOG w Elblągu w 2023 roku.
Termin realizacji zamówienia: Część zamówienia nr 1,2,3,4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r. na okres 360 dni, lub do całkowitego wykorzystania wartości umowy.
Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.