Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279145/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00280883/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż stanowiska do badania wpływu warunków panujących w kanalizacji na stan sieci sanitarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e2c3870-08f2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż stanowiska do badania wpływu warunków panujących w kanalizacji na stan sieci sanitarnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2c3870-08f2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr RPZP.01.03.00-32-0004/21 pn. Utworzenie Laboratorium Badawczego Druku 3D i Laboratorium Badawczego Pozyskiwania Surowców z Odpadów”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279145
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WBiIŚ/550/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczenie) urządzeń wraz z ich montażem oraz wykonaniem stanowiska do badania wpływu warunków panujących w kanalizacji na stan sieci sanitarnej. Szczegółowy opis techniczno-zakresowy przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, ilość, zakres i sposób wykonania określa Załącznik nr 2 SWZ – opis parametrów technicznych urządzeń, projekt wykonawczy stanowiska- koncepcja stanowiska;
2. Ilekroć w postanowieniach niniejszego ogłoszenia, bez bliższego określenia, używany będzie zwrot SPRZĘT - należy przez to rozumieć wszystkie urządzenia (sprzęt), ich części składowe, sposób montażu w tym projekt wykonawczy stanowiska i niezbędne wyposażenie tj. całość wyszczególnioną w Załączniku nr 2 SWZ składającą się na Opis techniczno-zakresowy przedmiotu zamówienia. Kod przedmiotu zamówienia w słowniku zamówień publicznych (CPV): 42997100-2 (główny kod CPV).
3. W przypadku i w zakresie, w jakim w załącznikach SWZ, o których mowa w ust. 2 powyżej wskazane są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wskazanie takie nie wiąże innych Wykonawców. Należy je traktować jako przykładowe propozycje, służące jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno- użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części (a tym samym
nie dopuszcza składania ofert na część lub wybrane części niniejszego zamówienia)
z następujących powodów:
1) Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania to urządzenia i inne elementy, które stanowią uzupełniającą się całość jako jeden kompletny system/stanowisko do badań, o którym mowa w ust. 1. W tych warunkach dopuszczenie możliwości podzielenia wyżej wskazanego urządzenia na poszczególne części i dopuszczenie, aby każdą z nich wykonywał niezależny od siebie wykonawca wyczerpuje wskazane w motywie 78 dyrektywy klasycznej, tj. dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26.02.2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającą dyrektywę 2004/18/WE) znamiona „poważnego zagrożenia właściwemu wykonaniu zamówienia”;
2) Niezależnie od powyższego, motyw 78 dyrektywy klasycznej, tj. dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26.02.2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającą dyrektywę 2004/18/WE) upatruje celu podziału zamówienia i dopuszczenia składania ofert częściowych w potrzebie zapewnienia dostępu do zamówień małym i średnim przedsiębiorcom. Patrząc z tego punktu widzenia podział czy brak podziału zamówienia na części w realiach niniejszego postępowania (dostawy o stosunkowo niewielkiej wartości) nie wpływa na kwestię dostępu do tego zamówienia dla wyżej wskazanej kategorii przedsiębiorców.
5. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum:
1) WYKONANIE, SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU wraz wyposażeniem w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia SPRZĘTU”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie w budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska przy al. Piastów 50a. Do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie SPRZĘTU i innych elementów wyposażenia do wskazanego pomieszczenia;
2) PRZYGOTOWANIE DO EKSPLOATACJI przez Zamawiającego dostarczonego mu Sprzętu, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu jego montażu, stosownej instalacji urządzeń w laboratorium (spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym w razie potrzeby konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów składających się na Sprzęt, rozruch hydrauliczny stanowiska na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy). Wykonaniu innych czynności instalacyjnych poszczególnych urządzeń, części składowych i innych fizycznych elementów, a także wykonanie pierwszego uruchomienia w celu demonstracji poprawności jego działania (pracy) oraz potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów/innych właściwości dla Sprzętu. Konkretny rodzaj i zakres czynności wchodzących w zakres świadczeń, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie i sposób ich wykonania podaje Załącznik nr 2 oraz Wzór Umowy;
3) Udzielenie Zamawiającemu GWARANCJI NA ZAOFEROWANE, DOSTARCZONE I WYDANE ZAMAWIAJĄCEMU NIEZBĘDNE WYPOSAŻENIE (SPRZĘT), przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na SPRZĘT na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty wydania Zamawiającemu SPRZĘTU.
4) PRZEPROWADZENIE U ZAMAWIAJĄCEGO (w Miejscu Dostarczenia SPRZĘTU) stosownego jednodniowego szkolenia instruktażowego, co najmniej dla 3 osób, mającego na celu przygotowanie osób Zamawiającego (przyszłych użytkowników SPRZĘTU) do poprawnej jego obsługi i eksploatacji;
5) WYDANIE ZAMAWIAJĄCEMU:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji,
o której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty);
b) Instrukcji korzystania i poprawnej eksploatacji (w tym ewentualnie serwisowania
i konserwacji) SPRZĘTU (Instrukcji Obsługi);
c) Innych dokumentów, jeżeli są niezbędne do korzystania ze SPRZĘTU lub zostały wymienione w Załączniku nr 2 SWZ lub Wzorze Umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru.
7. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy
o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU takie jak: usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony SPRZĘT oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady.
8. Szczegółowo zakres i sposób spełnienia świadczeń związanych z niniejszym zamówieniem, w tym sposób liczenia terminu udzielonej gwarancji, określa Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42997100-2 - Maszyny do badania wewnętrznej powierzchni rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97635,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97635,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97635,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUS-TECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552141111
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-207
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97635 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Stargardzie, Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Łobzie, Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Barlinku
- Dostawa pojazdu do holowania statku powietrznego z podwoziem płozowym dla Sekcji Lotnictwa Policji KWP w Szczecinie
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych.
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci z oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 28 w Szczecinie, ul. Piaseczna 40 w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.