eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekRemont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku - na odcinku od posesji 32 do posesji 44



Ogłoszenie z dnia 2025-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku – na odcinku od posesji 32 do posesji 44

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33-844-90-42

1.5.8.) Numer faksu: 33-844-90-19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fce3881-afeb-4987-ba4c-3784a2b661f8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku – na odcinku od posesji 32 do posesji 44

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fce3881-afeb-4987-ba4c-3784a2b661f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056189/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku – na odcinku od posesji 32 do posesji 44

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku – na odcinku od posesji 32 do posesji 44”.
Lokalizacja inwestycji: przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w rejonie ulicy Starowiejskiej w Bobrku na terenie jednostki ewidencyjnej 121303_5 Chełmek – miasto, obręb nr 0001 – Bobrek.
Zakres inwestycji:
Inwestycja polega na remoncie konserwacyjnym drogi gminnej wewnętrznej na długości ok. 0,195 km od posesji nr 32 do posesji nr 44 w zakresie wzmocnienia konstrukcji drogi oraz wykonania nowej nawierzchni jezdni, odtworzenia poboczy i zjazdów zwykłych (zakres niewymagający zgłoszenia robót budowlanych oraz uzyskania pozwolenia na budowę). Długość odcinka przewidzianego do remontu: około 195 mb, szerokość jezdni: 3,0 m, szerokość poboczy: 0,5 m.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym przedmiarze robót.

Wykonawca przeprowadzi w trakcie realizacji zadania na swój koszt wszystkie niezbędne badania, próby i testy, których wyniki zostaną przekazane Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji. Wykonawca poniesie także koszty związane z opracowaniem i wdrożeniem na swój koszt projektu zastępczej organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia. Zamawiający wymaga, aby warstwa ścieralna nawierzchni jezdni została wykonana całą szerokością jezdni bezszwowo. Wykonawca będzie aktywnie uczestniczył bez dodatkowego wynagrodzenia w pozyskaniu przez Zamawiającego wszelkich protokołów, opinii i decyzji organów po zakończeniu realizacji budowy, a koniecznych do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (o ile zajdzie taka konieczność).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208949,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260378,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208949,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot (F.U.H. KOP- MAT Mateusz Momot)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KONKRET Krzysztof Wysogląd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122594835

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 48

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208949,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.