Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246058/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00252541/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
- 2025/BZP 00258226/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00260761/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
- 2025/BZP 00269314/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00272992/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00276052/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych (zamówienie z podziałem na 3 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11118671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych (zamówienie z podziałem na 3 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3182013a-6418-48cb-8f8d-33508979a1b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147315/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa akcesoriów elektrycznych, rur, przewodów, materiałów do wykonania sieci teleinformatycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/51/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325132,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa różnych materiałów elektrycznych;2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A
załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia.
2) postanowienia Projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy części nr 1, 2 i 3 zamówienia).
3. Towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 182574,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa przewodów;2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1B
załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia.
2) postanowienia Projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy części nr 1, 2 i 3 zamówienia).
3. Towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 53119,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa świetlówek, żarówek;2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1C
załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia.
2) postanowienia Projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy części nr 1, 2 i 3 zamówienia).
3. Towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31531000-7 - Żarówki
4.5.5.) Wartość części: 164218,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127108,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247186,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127108,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWANT Hurtownie Elektryczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5170241998
7.3.3) Ulica: Lokalna 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127108,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47518,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71985,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47518,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWANT Hurtownie Elektryczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5170241998
7.3.3) Ulica: Lokalna 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47518,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36198,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197321,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36198,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 958 003 51 25
7.3.3) Ulica: Wejherowska 3
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36198,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
- Sprzedaż i dostawa zestawu do inkubacji i elektroforezy dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Świadczenie usługi odbioru i przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych
- Przygotowanie, dowóz oraz przekazanie posiłków dla jednostek i instytucji wojskowych oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu 34 WOG
- Świadczenie usług utrzymania czystości na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie
- usługi transmisji sygnału radiowego i sygnałów towarzyszących na kanałach cyfrowych dla dosyłu sygnału radiowego do obiektów nadawczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
- 9/PNO/2025 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY UKW W BYDGOSZCZY
- Dostawa materiałów budowlanych
więcej: Żarówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





