Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291561/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Młyna Zamkowego – roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska, 5-9
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.slupsk.pl/BIP/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d2202f4-faf2-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja Młyna Zamkowego – roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d2202f4-faf2-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086414/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Renowacja Młyna Zamkowego w Słupsku - roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowację cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPŚ-IX.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159787,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja Młyna Zamkowego – roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. remont ściany wschodniej elewacji,
2.2. remont ściany północnej elewacji,
2.3. remont ściany zachodniej elewacji,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych zawiera robót dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki nr 8 i 9 do SWZ. Pomocniczy opis, z uwagi na ryczałtowych charakter wynagrodzenia zawiera Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
5. Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy, w szczególności:
a) roboty remontowe,
b) roboty murarskie,
c) roboty malarskie.
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171690,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184374,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171690,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TEMIX" BARBARA SKRZYBALSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220241526
7.3.3) Ulica: Boczna, 8
7.3.4) Miejscowość: Siemianice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171690,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa urzędu gminy i jednostek podległych
- Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku
- Obsługa serwisowa dla systemu Centralnej Sterylizatorni wraz z dostawą serwera bazodanowego i systemu operacyjnego nr 57/TP/2025
- Rozbudowa drogi gminnej nr 116342G wraz z przebudową zjazdów (ul. Portowa na odcinku od ulicy Bałtyckiej do ulicy Wernera) w Słupsku.
- Zagospodarowanie terenu parku im. Ireny Sendlerowej przy ulicy Wazów w Słupsku w ramach zadania "Park Wazów - SBO 2025"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków w szkołach na terenie Gminy Redzikowo w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- "Remont pomieszczeń biurowych w budynku - siedzibie MOPR w Białymstoku przy ul. Malmeda Icchoka 8, pomieszczeń ZPS na terenie miasta Białegostoku oraz mieszkania treningowego przy ul. Białówny 1/1".
- Remont budynku pralni PDPS w Ostrowinie
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.