eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyWykonanie drenażu obwodowego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 przy ul. Pogodnej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie drenażu obwodowego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 przy ul. Pogodnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie drenażu obwodowego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 przy ul. Pogodnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-821c6fe7-0f3c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026318/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie drenażu obwodowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 przy ul. Pogodnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.28.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 434870,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie drenażu obwodowego wokół budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 przy ul. Pogodnej z wyłączeniem części wschodniej budynku (strona wschodnia budynku posiada wykonany drenaż opaskowy). Zakres robót obejmuje między innymi:
1. Wykonanie drenażu i kanału zbiorczego, w tym: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, montaż rur drenarskich fi 100 i rur kanalizacyjnych PVC fi 160, montaż studzienek, wykonanie filtra żwirowego, odtworzenie nawierzchni;
2. Wymiana/przekładka istniejącego drenażu na długości ~ 49 m, w tym: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, demontaż istniejącej rury drenarskiej i montaż nowego odcinka o dł. 49 m, wykonanie filtra żwirowego, odtworzenie nawierzchni;
3. Wykonanie rurociągu tłocznego;
4. Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej fi 250;
5. Roboty porządkowe;
6. Obsługa geodezyjna zadania (wytyczenie, pomiar powykonawczy, uzupełnienie mapy zasadniczej).

Szczegółowy opis zakresu robót, technologie oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa autorstwa biura projektów SILTECH Marcin Olsiński, ul. M. Konopnickiej 76A, 43 – 190 Mikołów o tytułach:
Wykonanie drenażu obwodowego wokół budynku ZSP nr 4 w Tychach - Projekt zagospodarowania terenu i Projekt architektoniczno – budowlany.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Wykonanie drenażu obwodowego wokół budynku ZSP nr 4 w Tychach przy ul. Pogodnej 37 oraz jako materiał pomocniczy przedmiar robót.


Uwaga:
1. Zamawiający wprowadza następujące korekty do dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia :
a. Przepompownia wody deszczowej jest urządzeniem istniejącym - w dokumentacji opisana jako projektowana. W związku z tym wszelkie zapisy dotyczące projektowanej pompowni należy rozumieć jako dotyczące pompowni istniejącej.
b. Trasę drenażu na odcinku s2.1 - s2.3 przesunąć równolegle poza „podcienia”.
2. Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia odbywać się będą na terenie czynnej placówki oświatowej – szkoła i przedszkole, w związku z tym Wykonawca winien tak organizować prace, aby nie utrudniać dostępu do budynku oraz dostępu do obiektów zewnętrznych szkoły i przedszkola. Teren robót wygrodzić i zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich.

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

1. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285764,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285764,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILDIAS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482778912

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 32

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285764,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.