eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2023/2024r. gdzie zastosowano podział na zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2023/2024r. gdzie zastosowano podział na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365867845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172220277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: misiuraj@zojoropczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2023/2024r. gdzie zastosowano podział na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb45fc8-376f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044458/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2023/2024 r. - zakup biletów miesięcznych, gdzie zastosowano podział na zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i formularza Nowa wiadomość dostępnego w zakładce Wiadomości na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłanie i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, zwanym dalej „regulaminem” dostępnym na stronie głównej platformy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej zwanym „RODO’ informuję, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce,
2) inspektorem danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Ropczycach jest Pani Maria Świniuch,
3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,
5) Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/ Pan:
- na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Izby Urzędu Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/ Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOJO.261.17.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika
w Ropczycach”
1) Zadanie obejmuje dowóz 129 uczniów + 2 opiekunów na trasie: Brzyzna - Ropczyce Szkoła Nr 1 – Brzyzna Granice - Ropczyce Szkoła Nr 1 – Granice – Poręby Chechelskie (ok. 10 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- 1 lekcja zaczyna się o 800 ; odjazd z początkowego przystanku przy szkole ul. Wyspiańskiego 8 o 720 w stronę osiedla Brzyzna (jeden autobus) oraz odjazd z początkowego przystanku przy szkole ul. Wyspiańskiego 8 o 720 w stronę osiedla Granice – Poręby Chechelskie o 720 (drugi autobus) do SP1– I zmiana,
- odjazd ze szkoły (zabranie opiekunki) o 1000 trasa Poręby Chechelskie - Granica - Brzyzna do SP1- II zmiana, nie więcej niż 15 dzieci
- 1230, 1330, 1420, 1515 odjazd spod szkoły- odwóz uczniów po zakończonych lekcjach do końcowych przystanków 1 autobus (nie więcej niż 50 dzieci) o każdej z godzin odjazdu

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60%,
2) wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia, waga – 20%,
3) czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20%.
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując że 1% = 1 pkt.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Zamawiający ofercie z najniższą cena przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn
Kryterium nr 1 - P1 = ------------------------------------------ x 60
Cb
gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto,
Cb – cena brutto oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowy wskaźnik znaczenia kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 – Wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia -waga 20% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)
Rok produkcji pojazdu: 2015 i młodszy –20,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2014- 2010 –15,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2009-2005 –10,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2004 i starszy –5,00 pkt.

W przypadku gdy Wykonawca oferuje lub zobowiązany jest zaoferować więcej niż jeden autobus- każdy z nich otrzyma punkty według kryterium P2, a następnie zostanie policzona średnia punktów poprzez zsumowanie liczby punktów za każdy autobus i podzielenie przez liczbę zaoferowanych autobusów.

Kryterium nr 3 – P3 –- czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 % (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium wiek taboru autobusowego - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt)
P = P1 + P2+P3.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w PZP i w niniejszym SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera, spośród tych ofert, ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia, w określonym przez Zamawiającego terminie, ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podsatwienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Niedźwiadzie Górnej”
Zadanie obejmuje dowóz 14 uczniów + 1 opiekun na trasie: Niedźwiada Zamczysko – Niedźwiada Sklep – Niedźwiada Szkoła (ok. 5 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- 740 odjazd z początkowego przystanku.,
- 1220, 1400, 1450 odjazd ze szkoły- odwóz uczniów po zakończonych lekcjach do końcowego przystanku

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60%,
2) wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia, waga – 20%,
3) czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20%.
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując że 1% = 1 pkt.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Zamawiający ofercie z najniższą cena przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn
Kryterium nr 1 - P1 = ------------------------------------------ x 60
Cb
gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto,
Cb – cena brutto oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowy wskaźnik znaczenia kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 – Wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia -waga 20% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)
Rok produkcji pojazdu: 2015 i młodszy –20,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2014- 2010 –15,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2009-2005 –10,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2004 i starszy –5,00 pkt.

W przypadku gdy Wykonawca oferuje lub zobowiązany jest zaoferować więcej niż jeden autobus- każdy z nich otrzyma punkty według kryterium P2, a następnie zostanie policzona średnia punktów poprzez zsumowanie liczby punktów za każdy autobus i podzielenie przez liczbę zaoferowanych autobusów.

Kryterium nr 3 – P3 –- czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 % (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium wiek taboru autobusowego - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt)
P = P1 + P2+P3.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w PZP i w niniejszym SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera, spośród tych ofert, ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia, w określonym przez Zamawiającego terminie, ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podsatwienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie nr 3 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ppłk. Łukasza Cieplińskiego w Gnojnicy Woli”
Zadanie obejmuje dowóz 16 uczniów, w tym 1 uczeń niepełnosprawny + 1 opiekun, na trasie: Gnojnica Wola Szkoła - Gnojnica Budy – Gnojnica Wola Szkoła (ok. 5 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- odjazd ze szkoły 720-1 lekcja zaczyna się o 745,
- 1315, 1500 odjazd ze szkoły- odwóz uczniów po zakończonych lekcjach

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60%,
2) wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia, waga – 20%,
3) czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20%.
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując że 1% = 1 pkt.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Zamawiający ofercie z najniższą cena przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn
Kryterium nr 1 - P1 = ------------------------------------------ x 60
Cb
gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto,
Cb – cena brutto oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowy wskaźnik znaczenia kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 – Wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia -waga 20% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)
Rok produkcji pojazdu: 2015 i młodszy –20,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2014- 2010 –15,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2009-2005 –10,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2004 i starszy –5,00 pkt.

W przypadku gdy Wykonawca oferuje lub zobowiązany jest zaoferować więcej niż jeden autobus- każdy z nich otrzyma punkty według kryterium P2, a następnie zostanie policzona średnia punktów poprzez zsumowanie liczby punktów za każdy autobus i podzielenie przez liczbę zaoferowanych autobusów.

Kryterium nr 3 – P3 –- czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 % (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium wiek taboru autobusowego - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt)
P = P1 + P2+P3.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w PZP i w niniejszym SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera, spośród tych ofert, ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia, w określonym przez Zamawiającego terminie, ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podsatwienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie nr 4 - „Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Małej”
Zadanie obejmuje dowóz: 61 dzieci + 3 opiekunów na I i II zmianę
z przysiółków: Kamieniec, Granice (przy drodze głównej), Kociomyśl, Pietrówka, Dział I i II, Mała – Glinik, Łysa Góra, (ok. 16,5 km długość jednego kursu), na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkoły:
- odjazd z przystanku początkowego o 710 (I zmiana)
- odjazd z przystanku początkowego o 1000 (II zmiana),
- odjazd ze szkoły 1320, 1500 – odwóz uczniów po zakończonych lekcjach

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1) cena, waga - 60%,
2) wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia, waga – 20%,
3) czas podstawienia pojazdu zastępczego, waga – 20%.
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując że 1% = 1 pkt.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:

Kryterium nr 1 – P1- cena -waga 60% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)

Kryterium „Cena” – P1 - będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Zamawiający ofercie z najniższą cena przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cn
Kryterium nr 1 - P1 = ------------------------------------------ x 60
Cb
gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto,
Cb – cena brutto oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowy wskaźnik znaczenia kryterium ceny.

Kryterium nr 2 –P2 – Wiek taboru autobusowego do wykonania zamówienia -waga 20% (informacje należy podać w formularzu ofertowym)
Rok produkcji pojazdu: 2015 i młodszy –20,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2014- 2010 –15,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2009-2005 –10,00 pkt.
Rok produkcji pojazdu: 2004 i starszy –5,00 pkt.

W przypadku gdy Wykonawca oferuje lub zobowiązany jest zaoferować więcej niż jeden autobus- każdy z nich otrzyma punkty według kryterium P2, a następnie zostanie policzona średnia punktów poprzez zsumowanie liczby punktów za każdy autobus i podzielenie przez liczbę zaoferowanych autobusów.

Kryterium nr 3 – P3 –- czas podstawienia pojazdu zastępczego- waga 20 % (informacje należy wskazać w formularzu ofertowym):
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 20 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 40 minut – 10 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 50 minut – 5 pkt.
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 60 minut – 0 pkt.

Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium wiek taboru autobusowego - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt)
P = P1 + P2+P3.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w PZP i w niniejszym SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera, spośród tych ofert, ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia, w określonym przez Zamawiającego terminie, ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podsatwienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych przez Zamawiającego
w Rozdziale X niniejszego SWZ,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- dla każdej z części zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, pozwalającego na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- dla części 1 i 4 zamówienia;
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 50 000 PLN.
- dla części 2 i 3;
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 10 000 PLN.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
- dla zadania nr 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej trzema autobusami, wyposażonymi łącznie
w co najmniej 131 miejsc siedzących,
- dla zadania nr 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym autobusem, wyposażonym łącznie
w co najmniej 15 miejsc siedzących,
- dla zadania nr 3
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym autobusem, wyposażonymi łącznie w co najmniej 17 miejsc siedzących,
- dla części 4 zadania
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie co najmniej dwoma autobusami, wyposażonymi łącznie w co najmniej 63 miejsc siedzących.

a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
- dla części nr 1 zadania- co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informację
o podstawie dysponowania tymi osobami,
- dla części nr 2 i 3 zadania- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania autobusami, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nią czynności i informację
o podstawie dysponowania tą osobą,
- dla części nr 4 zadania- co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informację
o podstawie dysponowania tymi osobami

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu:
- odpowiedniej koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne doświadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania,
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ,
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszego SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z które wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy dotyczące wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w ten sposób, że po wejściu w życie zmiany stosuje się nową stawkę podatku. Nie skutkuje to zmianą wysokości wynagrodzenia netto, zmianie podlegać będzie jedynie wysokość wynagrodzenia brutto.
2. Każda ze Stron uprawniona jest do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (cen jednostkowych określonych w formularzu oferty stanowiących podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za poszczególne miesiące, zwanych dalej: cenami jednostkowymi ), gdy wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: wskaźnik GUS) za ostatni miesiąc poprzedzający wniosek o waloryzację wzrośnie/spadnie o co najmniej ….% w stosunku do wysokości tego wskaźnika w miesiącu zawarcia Umowy. Wartość zmiany wskaźnika GUS ustala się na podstawie ogłaszanych przez GUS komunikatów oraz Informacji Sygnalnych - Szybkich szacunków wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych.
3. Waloryzacja wynagrodzenia (cen jednostkowych) dopuszczalna jest tylko raz, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane w ciągu 6 miesięcy od zawarcia Umowy chyba, że opóźnienie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
4. Strona zainteresowana waloryzacją, o której mowa w ust 1, składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia(cen jednostkowych) wraz z uzasadnieniem wskazującym wysokość wskaźnika oraz przedmiot i wartość usług podlegających waloryzacji (niewykonanych do dnia złożenia wniosku).
5. W przypadku wzrostu/spadku wskaźnika GUS o którym mowa w ust. 1, waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia (cen jednostkowych) za usługi wykonane po dniu złożenia wniosku o 50 % wartości wzrostu/ spadku wskaźnika GUS, jednak nie więcej niż …..% wynagrodzenia łącznego Wykonawcy wskazanego w § 4 ust.1 umowy.
6. Konsekwencja zmiany wynagrodzenia (cen jednostkowych), będzie również zmiana przewidywanego wynagrodzenia za realizację całości zamówienia określonego w § 6 ust.1 umowy.
7. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione w sposób wskazany w ust. 2-5 zobowiązany jest do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy podwykonawczej są usługi,
2) okres obowiązywania umowy podwykonawczej przekracza 6 miesięcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.