Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00274573/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej w Gliwicach przy ul. Akademickiej 2. Znak sprawy: DZPZ.284.26.2025.HP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej w Gliwicach przy ul. Akademickiej 2. Znak sprawy: DZPZ.284.26.2025.HP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908239d9-25b9-41d2-a25c-db2335d8b045
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002645/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 /b25/ Roboty remontowe w budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej w Gliwicach przy ul. Akademickiej 2 .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.284.26.2025.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1788041,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97143,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Remont po zalaniu pomieszczeń nr 853, 864, 865, 280, 287, 71A, 71B, 247 oraz przyległego holu i korytarzaW ramach robót należy wykonać:
• zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią malarską,
• przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania,
• malowanie powierzchni ścian i sufitów.
Termin wykonania zamówienia: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 70383,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Remont świetlika dachowego segmentu C nad pomieszczeniem 247W ramach robót należy wykonać:
• zabezpieczenie terenu robót oraz trasy dla transportu potrzebnych materiałów i sprzętu,
• montaż i demontaż rusztowania,
• rozebranie obróbek blacharskich,
• demontaż części rynien dachowych,
• przygotowanie spadków pod obróbkę przy użyciu zapraw,
• wbudowanie płyt OSB na ściany pod okna,
• montaż izoklinów styropianowych dla delikatnego przejścia powierzchni poziomej na pionową,
• wykonanie systemu orynnowania dachów,
• miejscową renowację poszycia dachu z papy (drobne naprawy),
• wykonanie warstwy dodatkowej papy termozgrzewalnej,
• wykonanie nowego poszycia 2 warstw papy termozgrzewalnej,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich,
• rozszklenie i wykucie okien tzw. świetlika,
• montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wejścia do tzw. świetlika,
• montaż podokienników i parapetów,
• roboty związane z uszczelnieniem i obróbką stolarki okiennej i drzwiowej,
• zabezpieczenia wewnętrzne pomieszczenia i infrastruktury wewnątrz pomieszczenia pod świetlikiem,
• demontaż opraw świetlówkowych z rastrem,
• odbicie głuchych tynków oraz ich odtworzenie wraz z zatopieniem siatki,
• oczyszczenie i zeskrobanie starej farby,
• oczyszczenie i zabezpieczenie farbą antykorozyjną stalowych elementów,
• montaż wzmocnień narożnikowych,
• gruntowanie powierzchni przed malowaniem,
• wykonanie gładzi gipsowych,
• wykonanie wypraw malarskich,
• wywóz i utylizację odpadów budowlanych.
Termin wykonania zamówienia: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 123902,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55676,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63915,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55676,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwester Brzozowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą POL BUD Sylwester Brzozowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634 258 55 50
7.3.3) Ulica: ul. Sokolska 80 lok. 209
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-087
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55676,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności W CZĘŚCI 2 – Remont świetlika dachowego segmentu C nad pomieszczeniem 247 – postępowanie UNIEWAŻNIONO:
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie UNIEWAŻNIONO na mocy art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ w części 2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/67/25 Dostaw prętu srebrnego ciągnionego Ag99,99(Ag0) fi 8,50 (+0,02/ 0,02) mmR (rekrystalizowany miękki) - ilość 9 szt., 1,95mb*9szt*ok.0,595 kg/mb=17,55mb*0,595=ok.10,442kg
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup sprzętu do genetyki diagnostycznej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.86.2025Zakup i dostawa wyposażenia indywidulnego dla żołnierzy WOT - kompasy WS
- Świadczenie usług sprzątania obiektów ITG KOMAG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wystąpiły dnia 20 maja 2024 r.
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Remontu budynku nowego internatu w Szczawnicy Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, II etap - uzupełnianie ubytków oraz malowanie ścian i sufitów pomieszczeń budynków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.